КОНСАЛТИНГ | Планування 13 лютого 2012 р.

Бізнес-планування, консультанти та діти чоботаря

Тім Беррі (Tim Berry), засновник компанії Palo Alto Software, а також співзасновник Borland International, автор численних книг та бізнесового програмного забезпечення, пояснює, чому бізнес-планування надзвичайно важливе для кожної компанії... І для консалтингової в тому числі!

Тім Беррі (Tim Berry)
Тім Беррі
(Tim Berry)
Чи є у вас бізнес-план? А можливо ви належите до розряду тих численних консультантів, які говорять про планування, рекомендують планування своїм клієнтам, але самі ніколи не планують? Мені доводилося бути на їх місці і тому я розумію, як люди потрапляють у подібну ситуацію!

За іронією долі, дуже мало бізнес-консультантів мають хороший план розвитку для власної компанії. Як діти чоботарів, які зазвичай ходять без чобіт, консультанти практично ніколи не планують для себе.

Провали з плануванням досить звичне явище для консультантів у першу чергу тому, що їхній бізнес зазвичай не настільки капіталомісткий і робота капіталу не викликає такої проблеми, як в інших бізнесах, особливо в тих, які пов'язані з товарами.

За даними Integra Information, середньостатистична консалтингова компанія не має спеціальних витрат, пов'язаних з товарами. Рівень чистого прибутку консультаційних організацій досягає 18% не тому, що ця діяльність настільки прибуткова, а тому, що рівень витрат залишається досить низьким, порівняно із доходами. При цьому консультанти вкрай рідко потребують інвестицій ззовні, оскільки входження чи тим більше підтримка такого бізнесу також не потребує значних витрат.

У реальному світі бізнес-планування настільки ж популярне, як і походи до зубного лікаря. Звісно, коли у вас болить зуб, ви підете до лікаря, щоб припинити страждання. Але більшість людей уникатимуть "зайвих походів" до зубного лікаря, поки їх не змусить туди піти крайня потреба. Те саме стосується і бізнес-планів. До тих пір, поки вам не потрібно отримати кредит чи зовнішні інвестиції, ви навряд чи задумаєтесь про необхідність бізнес-планування.

Втім, планування має свої цілком очевидні переваги, які не обмежуються можливістю отримати зовнішні кошти від банку чи інвестора. За своєю суттю вони є переліком речей, які слід зробити компанії, щоб досягнути певної цілі. Бізнес-плани дозволяють переконатися, що в кожний конкретний момент компанія зайнята дійсно найважливішими справами і не збилася з обраного шляху.

Бізнес-план впливає на успішність бізнесу, оскільки дозволяє вам ефективно виконувати наступні завдання:

  1. Правильно встановлювати пріоритети.
  2. Порівнювати план з реальними результатами і робити відповідні узгодження.
  3. Відстежувати критичні показники, які не є інтуїтивними.
  4. Доносити план до інших учасників, які будуть залучені в його здійснення: партнерів, співробітників, інвесторів. Ви можете мати чудовий план у власній голові, але цього замало, якщо вам потрібно донести його до інших.
  5. Оцінювати свій успіх та досягати цілей у близькому та далекому майбутньому.

На щастя, писати бізнес-плани для себе набагато простіше, ніж для своїх клієнтів. Все, що від вас вимагається — це оцінити поточний стан своєї компанії, встановити пріоритети та спрогнозувати, яким буде майбутнє. Якщо ви не збираєтеся отримувати інвестиції — тоді бізнес-план не зобов'язаний бути формальним документом — ви можете оформлювати його так, як зручніше вам.

За матеріалами "Business Planning, Consultants, and Cobblers' Children", Management Consulting News.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
26 травня 2017
Київ, kmbs
Marketing dream-team: як побудувати та управляти нею? (Оксана Кулікова)
26 травня 2017
Київ, БЦ "Євразія"
VIII щорічний Форум HR-Директорів
27 травня 2017
Київ, Український дім
Підсвідомість може все (майстер-клас Джона Кехо)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Воплощение идей. Как преодолеть разрыв между видением и реальностьюВоплощение идей. Как преодолеть разрыв между видением и реальностью
Пробуй — получится! Когда вы в последний раз что-то делали впервые?Пробуй — получится! Когда вы в последний раз что-то делали впервые?
Призвание. Как найти то, для чего вы созданы и жить в своей стихииПризвание. Как найти то, для чего вы созданы и жить в своей стихии
Меньше, но лучше. Работать надо не 12 часов, а головойМеньше, но лучше. Работать надо не 12 часов, а головой
Работай меньше, успевай больше. Программа персональной эффективностиРаботай меньше, успевай больше. Программа персональной эффективности


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)