КОНСАЛТИНГ | Планування 13 лютого 2012 р.

Бізнес-планування, консультанти та діти чоботаря

Тім Беррі (Tim Berry), засновник компанії Palo Alto Software, а також співзасновник Borland International, автор численних книг та бізнесового програмного забезпечення, пояснює, чому бізнес-планування надзвичайно важливе для кожної компанії... І для консалтингової в тому числі!

Тім Беррі (Tim Berry)
Тім Беррі
(Tim Berry)
Чи є у вас бізнес-план? А можливо ви належите до розряду тих численних консультантів, які говорять про планування, рекомендують планування своїм клієнтам, але самі ніколи не планують? Мені доводилося бути на їх місці і тому я розумію, як люди потрапляють у подібну ситуацію!

За іронією долі, дуже мало бізнес-консультантів мають хороший план розвитку для власної компанії. Як діти чоботарів, які зазвичай ходять без чобіт, консультанти практично ніколи не планують для себе.

Провали з плануванням досить звичне явище для консультантів у першу чергу тому, що їхній бізнес зазвичай не настільки капіталомісткий і робота капіталу не викликає такої проблеми, як в інших бізнесах, особливо в тих, які пов'язані з товарами.

За даними Integra Information, середньостатистична консалтингова компанія не має спеціальних витрат, пов'язаних з товарами. Рівень чистого прибутку консультаційних організацій досягає 18% не тому, що ця діяльність настільки прибуткова, а тому, що рівень витрат залишається досить низьким, порівняно із доходами. При цьому консультанти вкрай рідко потребують інвестицій ззовні, оскільки входження чи тим більше підтримка такого бізнесу також не потребує значних витрат.

У реальному світі бізнес-планування настільки ж популярне, як і походи до зубного лікаря. Звісно, коли у вас болить зуб, ви підете до лікаря, щоб припинити страждання. Але більшість людей уникатимуть "зайвих походів" до зубного лікаря, поки їх не змусить туди піти крайня потреба. Те саме стосується і бізнес-планів. До тих пір, поки вам не потрібно отримати кредит чи зовнішні інвестиції, ви навряд чи задумаєтесь про необхідність бізнес-планування.

Втім, планування має свої цілком очевидні переваги, які не обмежуються можливістю отримати зовнішні кошти від банку чи інвестора. За своєю суттю вони є переліком речей, які слід зробити компанії, щоб досягнути певної цілі. Бізнес-плани дозволяють переконатися, що в кожний конкретний момент компанія зайнята дійсно найважливішими справами і не збилася з обраного шляху.

Бізнес-план впливає на успішність бізнесу, оскільки дозволяє вам ефективно виконувати наступні завдання:

  1. Правильно встановлювати пріоритети.
  2. Порівнювати план з реальними результатами і робити відповідні узгодження.
  3. Відстежувати критичні показники, які не є інтуїтивними.
  4. Доносити план до інших учасників, які будуть залучені в його здійснення: партнерів, співробітників, інвесторів. Ви можете мати чудовий план у власній голові, але цього замало, якщо вам потрібно донести його до інших.
  5. Оцінювати свій успіх та досягати цілей у близькому та далекому майбутньому.

На щастя, писати бізнес-плани для себе набагато простіше, ніж для своїх клієнтів. Все, що від вас вимагається — це оцінити поточний стан своєї компанії, встановити пріоритети та спрогнозувати, яким буде майбутнє. Якщо ви не збираєтеся отримувати інвестиції — тоді бізнес-план не зобов'язаний бути формальним документом — ви можете оформлювати його так, як зручніше вам.

За матеріалами "Business Planning, Consultants, and Cobblers' Children", Management Consulting News.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28 вересня — 31 жовтня 2017
Київ, FRAT Social Club
СТРАТЕГІЯ ДЛЯ СТАРТАПУ. Практичний курс: як почати свій бізнес, використовуючи свій досвід по максимуму і звівши ризики до мінімуму
2-3 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління запасами на підприємстві (Валентин Маєвський)
4 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Інтернет для бізнесу: 21 digital-інструментів для залучення нових клієнтів (Світлана Прохоровська)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Искусство обучать. Как сделать любое обучение нескучным и эффективнымИскусство обучать. Как сделать любое обучение нескучным и эффективным
Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?
Корпократия. Как генеральные директора прибирают к рукам миллионы долларовКорпократия. Как генеральные директора прибирают к рукам миллионы долларов
Великолепный нетворкинг. Что нужно знать, делать и говорить, чтобы построить блестящую сеть деловых контактовВеликолепный нетворкинг. Что нужно знать, делать и говорить, чтобы построить блестящую сеть деловых контактов
Большая восьмерка. Результаты самого масштабного исследования успешных людейБольшая восьмерка. Результаты самого масштабного исследования успешных людей


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)