КОНСАЛТИНГ | Інтерактивність 24 вересня 2012 р.

Інтерактивність — це та кастомізація, якої так прагнуть ваші клієнти

Білл Шендер (Bill Shander), засновник та генеральний директор Beehive Media, розповідає анекдот та пояснює, чому клієнти вимагають кастомізації і як її можна досягнути.

Білл Шендер (Bill Shander)
Білл Шендер
Bill Shander)
"Але що ми все про мене та про мене? Давайте поговоримо про вас!.. Що ви думаєте про мене?"

Цей анекдот — чудова метафора для багатьох речей. І я постійно згадую про нього, коли розмовляю з клієнтами.

Люди зацікавлені тільки собою — це факт, з яким немає сенсу сперечатися. Але це знання можна використовувати собі на користь. Адже якщо ви навчитеся спілкуватися з іншою людиною так, щоб вона відчула, що ви говорите саме про неї, а не про якусь випадкову "іншу" особу — вона з набагато більшою ймовірністю проявить інтерес і навіть прислухається до вас.

Нещодавно проведене дослідження, участь в якому взяли клієнти консалтингових компаній, засвідчило, що вони прагнуть, щоб консалтинг був релевантний до їхніх потреб. Для них релевантність — це персоналізація. Власне, серед найважливіших речей, які обов'язкові для якісного консалтингу більшість респондентів назвали "релевантність обраній сфері/функції/організації".

Дослідження приходить до висновку, що клієнтам потрібна "масова кастомізація" — тобто здатність "розширити" дані таким чином, щоб клієнти відчули, що вони стосуються їхньої сфери незалежно від того, в якій сфері вони працюють.

Як консультант, ви повинні бути максимально відкритими. Запропонуйте клієнтові інтерактивний графік, який дозволяє "погратися" з інструментарієм і відчути, що він підходить для конкретної сфери, компанії чи ситуації. Вам не обов'язково здійснювати значні інвестиції у складну платформу. Іноді вистачає просто можливості побачити якісь базові графіки та алгоритми з різних точок зору.

Основна ідея полягає в тому, що ви повинні дати своїй аудиторії максимальну кількість важелів для "примірювання" на себе вашого інструментарію. Якщо потенційний користувач відчує, що ваша методологія йому підходить — швидш за все він стане лояльним і постійним клієнтом.

За матеріалами "Interactive = Mass Customization (which your clients want)", Source for Consulting.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.




БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
20 січня — 1 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Mini MBA — "Ефективний керівник"
24 січня 2017
Київ, Український дім
Менеджер і команда. Як створити команду мрії (Максим Батирєв)
24 січня 2017
Київ, Готель «Мир»
Тайм-менеджмент і принципи делегування (Наталія Дегтярьова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Директора и дилеммыДиректора и дилеммы
Интервью с генеральными директорами ведущих компанийИнтервью с генеральными директорами ведущих компаний
Ответы на 74 ключевых вопроса о современном бизнесеОтветы на 74 ключевых вопроса о современном бизнесе
Креативное мышление в бизнесеКреативное мышление в бизнесе
Второй шанс. Для ваших денег, вашей жизни и нашего мираВторой шанс. Для ваших денег, вашей жизни и нашего мира

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)