КОНСАЛТИНГ | Інтерактивність 24 вересня 2012 р.

Інтерактивність — це та кастомізація, якої так прагнуть ваші клієнти

Білл Шендер (Bill Shander), засновник та генеральний директор Beehive Media, розповідає анекдот та пояснює, чому клієнти вимагають кастомізації і як її можна досягнути.

Білл Шендер (Bill Shander)
Білл Шендер
Bill Shander)
"Але що ми все про мене та про мене? Давайте поговоримо про вас!.. Що ви думаєте про мене?"

Цей анекдот — чудова метафора для багатьох речей. І я постійно згадую про нього, коли розмовляю з клієнтами.

Люди зацікавлені тільки собою — це факт, з яким немає сенсу сперечатися. Але це знання можна використовувати собі на користь. Адже якщо ви навчитеся спілкуватися з іншою людиною так, щоб вона відчула, що ви говорите саме про неї, а не про якусь випадкову "іншу" особу — вона з набагато більшою ймовірністю проявить інтерес і навіть прислухається до вас.

Нещодавно проведене дослідження, участь в якому взяли клієнти консалтингових компаній, засвідчило, що вони прагнуть, щоб консалтинг був релевантний до їхніх потреб. Для них релевантність — це персоналізація. Власне, серед найважливіших речей, які обов'язкові для якісного консалтингу більшість респондентів назвали "релевантність обраній сфері/функції/організації".

Дослідження приходить до висновку, що клієнтам потрібна "масова кастомізація" — тобто здатність "розширити" дані таким чином, щоб клієнти відчули, що вони стосуються їхньої сфери незалежно від того, в якій сфері вони працюють.

Як консультант, ви повинні бути максимально відкритими. Запропонуйте клієнтові інтерактивний графік, який дозволяє "погратися" з інструментарієм і відчути, що він підходить для конкретної сфери, компанії чи ситуації. Вам не обов'язково здійснювати значні інвестиції у складну платформу. Іноді вистачає просто можливості побачити якісь базові графіки та алгоритми з різних точок зору.

Основна ідея полягає в тому, що ви повинні дати своїй аудиторії максимальну кількість важелів для "примірювання" на себе вашого інструментарію. Якщо потенційний користувач відчує, що ваша методологія йому підходить — швидш за все він стане лояльним і постійним клієнтом.

За матеріалами "Interactive = Mass Customization (which your clients want)", Source for Consulting.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Синдром самозванця. Як прожити неймовірне життя, на яке ви заслуговуєтеСиндром самозванця. Як прожити неймовірне життя, на яке ви заслуговуєте
Нетворкінг для інтровертів. Поради для комфортної та ефективної комунікаціїНетворкінг для інтровертів. Поради для комфортної та ефективної комунікації
Розум без меж! Навчайся, зростай і живи без бар’єрівРозум без меж! Навчайся, зростай і живи без бар’єрів

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)