КОНСАЛТИНГ | Партнерство 20 березня 2012 р.

Чому вам не вдається перетворити свою компанію на свого партнера

Michael McLaughlin (Майкл МакЛафлін), засновник компанії MindShare Consulting LLC, яка займається наданням професійних послуг для організацій та розробкою інноваційних стратегій, розповідає про важливість партнерства при побудові кар'єри в сфері консалтингу.

Майкл МакЛафлін (Michael McLaughlin)
Майкл МакЛафлін
(Michael McLaughlin)
Якщо ви прагнете побудувати кар'єру у сфері професійних сервісів і вважаєте, що ваша теперішня компанія — хороший вибір для досягнення цієї мети, тоді найбільшим вашим викликом стане пошук правильного шляху до просування. У багатьох компаніях єдиний спосіб досягнути цілі — стати партнером компанії або зайняти еквівалентну посаду (керівник, віце-президент тощо).

При цьому варто пам'ятати, що кожна компанія має свої унікальні методи для оцінки того, наскільки людина відповідає її стандартам. Втім, більшість людей, які ніяк не можуть досягнути цілі, стикаються з однаковими трьома перешкодами.

1. Нестача залученості

Багато людей залишаються у стані "замріяності" про партнерство протягом занадто тривалого часу. Можливо, глибоко в душі вони сумніваються, що таке партнерство матиме сенс. Або ж просто бояться провалу. Але до тих пір, поки вони чітко для себе не визначать, що щиро прагнуть стати партнерами компанії — досягнути цілі буде неможливо.

2. Відсутність навичок продажу та маркетингу

У більшості компаній ви навряд чи зможете розраховувати на статус партнера до тих пір, поки не доведете свою спроможність суттєво впливати на здоров'я (та прибутки) бізнесу. Якщо у вас вже є досвід ведення прибуткового бізнесу — це стане суттєвим плюсом при прийнятті рішення.

Більшості людей знадобляться роки для створення мережі клієнтів та перспективних контактів (які можуть стати клієнтами в майбутньому). Багато людей не переймаються створенням таких зовнішніх мереж, аж поки в один "прекрасний" момент не стає занадто пізно.

Висновок — потрібно починати працювати над створенням своєї присутності на ринку якомога раніше. Не шкодуйте інвестицій у навички маркетингу, продажу та стосунків — вони гарантовано окупляться.

3. Недооцінка внутрішньої мережі підтримки

Так само, як ви повинні прагнути до створення зовнішньої мережі стосунків з клієнтами, ви повинні працювати і над встановленням довірливих стосунків всередині компанії.

Знаходьте людей, які допоможуть вам працювати над великими проектами. Намагайтеся частіше залучатися у важливі для компанії справи і демонструйте свої навички. Це зовсім не означає, що вам потрібно "загравати" з керівництвом компанії. Навпаки — ви повинні самі міркувати як власник, який прагне розвинути бізнес, зробити його сильнішим.

За матеріалами "Why You Won't Make Partner in Your Firm", Management Consulting News.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
27 лютого 2017
Київ, kmbs
Топ-команда: як налаштувати взаємодію всередині? (Ярослава Лоянич)
6 березня 2017
Дніпро, Культурно-діловий центр "Менора"
Маркетинг без бюджету (Ігор Манн)
6 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Маркетинг без бюджету, або Як вивести бізнес на дорогу успіху (Микола Клінков)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Неординарні. Історії успіхуНеординарні. Історії успіху
Личная эффективность. Harvard Business Review: 10 лучших статейЛичная эффективность. Harvard Business Review: 10 лучших статей
Почему мы хотим, чтобы вы были богатыПочему мы хотим, чтобы вы были богаты
Победи прокрастинацию! Как перестать откладывать дела на завтраПобеди прокрастинацию! Как перестать откладывать дела на завтра
Война за креатив. Как преодолеть внутренние барьеры и начать творитьВойна за креатив. Как преодолеть внутренние барьеры и начать творить


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)