КОНСАЛТИНГ | Створення цінності 7 червня 2012 р.

Чи досягнули ви вершини потенціалу в бізнесі?

Як бізнес-консультанти зазвичай оцінюють успішність свого бізнесу? Найпростіший спосіб — рахувати гроші на банківському рахунку. Але в реальності все виявляється не настільки просто. Існує безліч інших факторів, на які також потрібно звертати увагу, — стверджує Марк Хаас (Mark Haas), президент CMC FIMC, експерт у сфері організаційного управління.

Марк Хаас (Mark Haas)
Марк Хаас
(Mark Haas)
Основне завдання консультанта — створювати цінність для своїх клієнтів. Але така цінність не завжди безпосередньо трансформується у прибуток консультанта. Тому оцінка потенціалу компанії через розмір прибутків далеко не завжди виявляється ефективною.

Подібну "несправедливість" можна виявити практично у будь-якій сфері. Порівняти хоча б професію військового пілота та інвестиційного банкіра. Військовий пілот зазвичай проходить через набагато складніший процес освіти, повинен бути краще натренований та користується набагато складнішим і дорожчим обладнанням, ніж інвестиційний банкір. Втім, у більшості випадків його прибуток набагато менший. Хоча саме військовий пілот регулярно ризикує своїм життям, тоді як максимальний ризик банкіра — всього лише гроші. Саме тому можна зі впевненістю стверджувати, що ринок далеко не завжди є реальним відображенням вашої цінності чи внеску.

Крім того, у сфері консалтингу часто трапляються випадки, коли різні консультанти отримують абсолютно різну оплату за ідентичну роботу. Тут все залежить від бренду консалтингової компанії та клієнта, з яким він працює. Окрім того, ціна може змінюватися залежно від ринку, навіть якщо цінність сервісу залишається тією самою.

Тому найкращий спосіб об'єктивно оцінити ефективність консалтингового бізнесу — це спостерігати за результативністю клієнтів. Якщо клієнти позитивно відгукуються про консалтингову компанію, впроваджують всі рекомендації і при цьому зростають — значить консалтинг ефективний.

За матеріалами "Are You Reaching High Enough in Your Business?", Institute of Management Consultants USA.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
25-26 жовтня 2018
Київ
Оцінка персоналу від А до Я
26 жовтня 2018
Київ
Ощадливе виробництво
30 жовтня 2018
Київ
Найкращі психологічні техніки для успішних продажів

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Как привести дела в порядок. Искусство продуктивности без стрессаКак привести дела в порядок. Искусство продуктивности без стресса
Меньше, но лучше. Работать надо не 12 часов, а головойМеньше, но лучше. Работать надо не 12 часов, а головой
Убедительное письмо. Как использовать силу словУбедительное письмо. Как использовать силу слов
Принцип Питера, или Почему дела идут вкривь и вкосьПринцип Питера, или Почему дела идут вкривь и вкось
Пробуй — получится! Когда вы в последний раз что-то делали впервые?Пробуй — получится! Когда вы в последний раз что-то делали впервые?


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)