КОНСАЛТИНГ | Створення цінності 7 червня 2012 р.

Чи досягнули ви вершини потенціалу в бізнесі?

Як бізнес-консультанти зазвичай оцінюють успішність свого бізнесу? Найпростіший спосіб — рахувати гроші на банківському рахунку. Але в реальності все виявляється не настільки просто. Існує безліч інших факторів, на які також потрібно звертати увагу, — стверджує Марк Хаас (Mark Haas), президент CMC FIMC, експерт у сфері організаційного управління.

Марк Хаас (Mark Haas)
Марк Хаас
(Mark Haas)
Основне завдання консультанта — створювати цінність для своїх клієнтів. Але така цінність не завжди безпосередньо трансформується у прибуток консультанта. Тому оцінка потенціалу компанії через розмір прибутків далеко не завжди виявляється ефективною.

Подібну "несправедливість" можна виявити практично у будь-якій сфері. Порівняти хоча б професію військового пілота та інвестиційного банкіра. Військовий пілот зазвичай проходить через набагато складніший процес освіти, повинен бути краще натренований та користується набагато складнішим і дорожчим обладнанням, ніж інвестиційний банкір. Втім, у більшості випадків його прибуток набагато менший. Хоча саме військовий пілот регулярно ризикує своїм життям, тоді як максимальний ризик банкіра — всього лише гроші. Саме тому можна зі впевненістю стверджувати, що ринок далеко не завжди є реальним відображенням вашої цінності чи внеску.

Крім того, у сфері консалтингу часто трапляються випадки, коли різні консультанти отримують абсолютно різну оплату за ідентичну роботу. Тут все залежить від бренду консалтингової компанії та клієнта, з яким він працює. Окрім того, ціна може змінюватися залежно від ринку, навіть якщо цінність сервісу залишається тією самою.

Тому найкращий спосіб об'єктивно оцінити ефективність консалтингового бізнесу — це спостерігати за результативністю клієнтів. Якщо клієнти позитивно відгукуються про консалтингову компанію, впроваджують всі рекомендації і при цьому зростають — значить консалтинг ефективний.

За матеріалами "Are You Reaching High Enough in Your Business?", Institute of Management Consultants USA.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
21-22 вересня 2017
Київ, Нивки-хол
Стратегія оптимізації витрат (Олена Павлова)
23-24 вересня 2017
Київ, БЦ «Кубик»
Влада. Управління. Лідерство (Олександр Сударкін, Ігор Солодов)
28 вересня — 31 жовтня 2017
Київ, FRAT Social Club
СТРАТЕГІЯ ДЛЯ СТАРТАПУ. Практичний курс: як почати свій бізнес, використовуючи свій досвід по максимуму і звівши ризики до мінімуму

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Однозадачность. Успевайте больше, фокусируясь только на одном делеОднозадачность. Успевайте больше, фокусируясь только на одном деле
Ответы на 74 ключевых вопроса о современном бизнесеОтветы на 74 ключевых вопроса о современном бизнесе
Миф о многозадачности. К чему приводит стремление успеть всеМиф о многозадачности. К чему приводит стремление успеть все
Секреты великих ораторов. Говори как Черчилль, держись как ЛинкольнСекреты великих ораторов. Говори как Черчилль, держись как Линкольн
Креативь! Поставь идеи на потокКреативь! Поставь идеи на поток


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)