КОНСАЛТИНГ | Зміни 3 вересня 2009 р.

Трансформація консалтингових компаній у реальний бізнес

Сюзанна Лоу (Suzanne Lowe), президент Expertise Marketing LLC та авторка двох книг для лідерів і маркетологів у компаніях, які займаються наданням професійних послуг, розповідає про дорослішання консалтингової сфери та зміни, які диктуються зовнішнім ринком.

Сюзанна Лоу (Suzanne Lowe) Незалежно від того, працює компанія у сфері управління, консалтингу, інформаційних технологій чи будь-якій іншій сфері професійних послуг — у сучасній ситуації задля виживання їй потрібно демонструвати надзвичайно зрілу поведінку на B2B-ринку. Лідери цих сервісних компаній все більше та більше наближаються до усвідомлення того, що із чистого консалтингу їм необхідно переходити у "реальний" бізнес.

Сьогодні ми можемо спостерігати безліч прикладів, як консалтинговим компаніям вдається розривати "пута" узвичаєності, які перешкоджають їм розвиватися з точки зору маркетингової та бізнес-ефективності.

Нижче наведено чотири основних фактори, які сприяють перетворенню компаній, що працюють у сфері професійних послуг, на "реальний бізнес":

Спершу поставте діагноз, переконайтеся у фактах, а лише потім розробляйте рішення. Компанії сфери професійних послуг часто вимушені приймати рішення буквально на льоту. Втім, проведення організаційних змін — процес повільний, ресурсоємний і часто незворотній. Тому потрібно як мінімум уважно поспілкуватися з людьми, які будуть вести зміни в компанії, зрозуміти їхні глибинні стимули та справжню мотивацію кожного працівника, задіяного у процес змін.

Не забувайте про комбінацію структури та культури. Найдосвідченіші управлінці вміють використовувати структурні і культурні особливості компанії як трамплін для змін. Трансформація компанії, яка займається наданням професійних послуг, на реальний бізнес, передбачає вміння тверезо оцінити і проаналізувати організаційну структуру (взаємозв'язки, інструменти, процеси, політики, тощо); та культуру (неформальні стосунки, норми та стандарти). І якщо необхідно — змінити їх.

Подумайте про функцію. Компанії, які надають послуги у професійній сфері, по суті продають своїх людей, чий розум та здатність мислити вважається основним товаром для споживача. Втім, такий фокус на людей, попри всю видиму "правильність", може мати і дещо негативні наслідки, оскільки лідери перестають думати про свою компанію як про бізнес.

Проведіть реконфігурацію на трьох рівнях. Трансформація професійної організації і перетворення її на реальний бізнес вимагає зосередження менеджерів на трьох напрямках: горизонтальному (процеси), вертикальному (індивідуальні навички) та діагональному (стосунки з постачальниками).

Який висновок можна зробити зі всього сказаного вище? Ринок професійних послуг дорослішає і стає більш зрілим. Але чи готові ви перетворити свою консалтингову компанію на справжній бізнес?

За матеріалами "Transforming Consulting Firms into Real Businesses" Management Consulting News.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
24 жовтня 2017
Харків, Premier Palace Hotel Kharkiv
SelfMadeMan: самоменеджмент і самомотивація (Радислав Гандапас)
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Активні продажі: система гарантованого залучення клієнтів (Наталія Дегтярьова)
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Космополіт»
Вирішили. Впровадили. Результат. IV міжнародна конференція за методологією Адізеса

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Глобальный кризис. За гранью очевидногоГлобальный кризис. За гранью очевидного
Воплощение идей. Как преодолеть разрыв между видением и реальностьюВоплощение идей. Как преодолеть разрыв между видением и реальностью
Великолепные мероприятия. Технология и практика event managementВеликолепные мероприятия. Технология и практика event management
Ваше предназначение. Практическое руководство для тех, кто хочет реализовать свой потенциалВаше предназначение. Практическое руководство для тех, кто хочет реализовать свой потенциал
Lift. Поднимите энергию на максимально возможный уровеньLift. Поднимите энергию на максимально возможный уровень


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)