КОНСАЛТИНГ | Зміни 3 вересня 2009 р.

Трансформація консалтингових компаній у реальний бізнес

Сюзанна Лоу (Suzanne Lowe), президент Expertise Marketing LLC та авторка двох книг для лідерів і маркетологів у компаніях, які займаються наданням професійних послуг, розповідає про дорослішання консалтингової сфери та зміни, які диктуються зовнішнім ринком.

Сюзанна Лоу (Suzanne Lowe) Незалежно від того, працює компанія у сфері управління, консалтингу, інформаційних технологій чи будь-якій іншій сфері професійних послуг — у сучасній ситуації задля виживання їй потрібно демонструвати надзвичайно зрілу поведінку на B2B-ринку. Лідери цих сервісних компаній все більше та більше наближаються до усвідомлення того, що із чистого консалтингу їм необхідно переходити у "реальний" бізнес.

Сьогодні ми можемо спостерігати безліч прикладів, як консалтинговим компаніям вдається розривати "пута" узвичаєності, які перешкоджають їм розвиватися з точки зору маркетингової та бізнес-ефективності.

Нижче наведено чотири основних фактори, які сприяють перетворенню компаній, що працюють у сфері професійних послуг, на "реальний бізнес":

Спершу поставте діагноз, переконайтеся у фактах, а лише потім розробляйте рішення. Компанії сфери професійних послуг часто вимушені приймати рішення буквально на льоту. Втім, проведення організаційних змін — процес повільний, ресурсоємний і часто незворотній. Тому потрібно як мінімум уважно поспілкуватися з людьми, які будуть вести зміни в компанії, зрозуміти їхні глибинні стимули та справжню мотивацію кожного працівника, задіяного у процес змін.

Не забувайте про комбінацію структури та культури. Найдосвідченіші управлінці вміють використовувати структурні і культурні особливості компанії як трамплін для змін. Трансформація компанії, яка займається наданням професійних послуг, на реальний бізнес, передбачає вміння тверезо оцінити і проаналізувати організаційну структуру (взаємозв'язки, інструменти, процеси, політики, тощо); та культуру (неформальні стосунки, норми та стандарти). І якщо необхідно — змінити їх.

Подумайте про функцію. Компанії, які надають послуги у професійній сфері, по суті продають своїх людей, чий розум та здатність мислити вважається основним товаром для споживача. Втім, такий фокус на людей, попри всю видиму "правильність", може мати і дещо негативні наслідки, оскільки лідери перестають думати про свою компанію як про бізнес.

Проведіть реконфігурацію на трьох рівнях. Трансформація професійної організації і перетворення її на реальний бізнес вимагає зосередження менеджерів на трьох напрямках: горизонтальному (процеси), вертикальному (індивідуальні навички) та діагональному (стосунки з постачальниками).

Який висновок можна зробити зі всього сказаного вище? Ринок професійних послуг дорослішає і стає більш зрілим. Але чи готові ви перетворити свою консалтингову компанію на справжній бізнес?

За матеріалами "Transforming Consulting Firms into Real Businesses" Management Consulting News.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
18 серпня 2017
Київ, Готель «Мир»
Ключові навички сучасного керівника. Секрети сучасного менеджменту (Ірина Головньова)
18 серпня 2017
Київ
Як заробити в каналі збуту "Мережі" (Максим Голубєв)
19 серпня 2017
Київ
Тест-драйв програм МВА — "Try Tru MBA"

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Железная хватка. Как развить в себе качества, необходимые для достижения успехаЖелезная хватка. Как развить в себе качества, необходимые для достижения успеха
Совсем другой разговор! Как перевести любую дискуссию в конструктивное руслоСовсем другой разговор! Как перевести любую дискуссию в конструктивное русло
У них так принято. Как правильно пожимать руку, вовремя затыкаться, работать с м*даками и другие важные скиллы, которым вас никто никогда не училУ них так принято. Как правильно пожимать руку, вовремя затыкаться, работать с м*даками и другие важные скиллы, которым вас никто никогда не учил
Продай себя дорогоПродай себя дорого
Не бойся действовать. Женщина, работа и воля к лидерствуНе бойся действовать. Женщина, работа и воля к лидерству


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)