ПОДІЇ | Post Factum 26 вересня 2005 р.

Форум "Персонал 2005"

16-18 вересня 2005 р., м. Одеса

Автор: Людмила Білецька, Школа управління змінами

Як завжди, Одеса-мама була гостинною, теплою і сонячною. Несподіваний Джаз-карнавал закружив голову і я вже подумала, що приїхала саме на нього: "Які ж прозорливі організатори Форуму, як підгадали!".

В-третє оргкомітет Форуму «Персонал 2005» зробив все можливе і неможливе, щоб учасники заходу почували себе комфортно, вільно і могли отримати багато потрібної інформації, а також достатньо часу для дискусій, обміну досвідом. Кількість учасників вразила — більш ніж 200, представники українських, російських, білоруських та навіть європейських компаній, серед яких HR-директори корпорацій, виробничих компаній, холдингів.

Форум запропонував обговорення і вирішення гострих питань кадрового менеджмента, а саме: місце відділів ровитку персонала на підприємстві, обмін досвідом, професійний розвиток менеджерів з персоналу, знайомство участників з новинами у сфері управління персоналом.

Під час офіційного відкриття виступив Керуючий Групи компаній «Прогрес Буд» («Прогресс Строй») Олександр Селезньов, який розповів про підходи до розрахунків собівартості об'єктів будівництва, які можуть бути задіяні в інших галузях промисловості. Цікаво, що компанія за досить короткий строк виросла з невеликої, чисельністю до 10 робітників, в одну з найкрупніших інвестиційно-будівельних компаній півдня України, причому, нонсенс, досі не маючи власного відділу кадрів.

Стратегія проведення формату паралельних сесій дозволила нетерплячим учасникам заздалегідь визначитись, що буде для них найбільш корисним і актуальним. Одночасно проходили доповіді в трьох залах. Теми, що розглядались в них, були такими цікавими, що хотілось розівратися і бути одразу на всіх виступах (в наступний раз приїду не одна — подумала я). У той же час проходили дискусії, які пропонували обговорення наступних питань: управління відділом персоналу, підвищення його ефективності, створення внутрішніх учбових центрів компаній, вирішення конфліктів на підприємстві, кадровий резерв, оптимізація HR-бюджету, методи і системи оплати HR в управлінні змінами і багато іншого.

Якщо спробувати описати всі доклади і семінари Форуму «Персонал 2005», то може вийти досить об'ємна книга. Але про деякі доклади хочеться сказати окремо. Один з таких — виступ елегантної Владислави Мазо, керівника служби персоналу компанії «Сандора». Владислава представила аудиторії підходи до процесу підбора, розвитку й оцінки персоналу, які існують в компанії, що швидко розвивається, які гострі питання має служба персоналу і як вони вирішуються.

Також хочеться відмітити доклад Миколи Осейко, шеф-редактора журналу «Відділ Кадрів», який завдяки своєму великому досвіду в фінансовому управлінні надав сучасні підходи до побудови системи стимулювання персоналу. Це питання визвало неабиякий інтерес в аудиторії.

Дуже вразила одна з тем дискусій стосовно місця HR-директора в управлінні компанією, його відносини з власником, який "повинен" рахуватись з думками і пропозиціями HR. Але хочеться звернути увагу на те, хто має приймати рішення в компанії за стратегічні ідеї і хто відповідає своїми матеріальними активами за кінцевий результат.

Протягом двох днів учасники мали змогу відвідати багато інших виступів, але головною ідеєю Форуму була можливість якісного професійного спілкування.

Мої головні яскраві враження — це відбір кращих з найкращих професіоналів для виступів і відмінна організація проведення Форуму.

Бувай, Одеса, Карнавал і Форум, куди хочеться повертатися ще і ще…



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Дай жару. 10 кроків до креативної майстерностіДай жару. 10 кроків до креативної майстерності
Нетворкінг для інтровертів. Поради для комфортної та ефективної комунікаціїНетворкінг для інтровертів. Поради для комфортної та ефективної комунікації
Творча крива. Як створити потрібну ідею в потрібний часТворча крива. Як створити потрібну ідею в потрібний час

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)