Менеджмент.com.ua - головна сторінка
На головну
Зробити закладку
Мапа сайту
Розширений пошук
Зворотній зв'язок
Проекти MCUa
Розсилка оновлень порталу


ПОДІЇ | Post Factum 26 вересня 2005 р.

Форум "Персонал 2005"

16-18 вересня 2005 р., м. Одеса

Автор: Людмила Білецька, Школа управління змінами

Як завжди, Одеса-мама була гостинною, теплою і сонячною. Несподіваний Джаз-карнавал закружив голову і я вже подумала, що приїхала саме на нього: "Які ж прозорливі організатори Форуму, як підгадали!".

В-третє оргкомітет Форуму «Персонал 2005» зробив все можливе і неможливе, щоб учасники заходу почували себе комфортно, вільно і могли отримати багато потрібної інформації, а також достатньо часу для дискусій, обміну досвідом. Кількість учасників вразила — більш ніж 200, представники українських, російських, білоруських та навіть європейських компаній, серед яких HR-директори корпорацій, виробничих компаній, холдингів.

Форум запропонував обговорення і вирішення гострих питань кадрового менеджмента, а саме: місце відділів ровитку персонала на підприємстві, обмін досвідом, професійний розвиток менеджерів з персоналу, знайомство участників з новинами у сфері управління персоналом.

Під час офіційного відкриття виступив Керуючий Групи компаній «Прогрес Буд» («Прогресс Строй») Олександр Селезньов, який розповів про підходи до розрахунків собівартості об'єктів будівництва, які можуть бути задіяні в інших галузях промисловості. Цікаво, що компанія за досить короткий строк виросла з невеликої, чисельністю до 10 робітників, в одну з найкрупніших інвестиційно-будівельних компаній півдня України, причому, нонсенс, досі не маючи власного відділу кадрів.

Стратегія проведення формату паралельних сесій дозволила нетерплячим учасникам заздалегідь визначитись, що буде для них найбільш корисним і актуальним. Одночасно проходили доповіді в трьох залах. Теми, що розглядались в них, були такими цікавими, що хотілось розівратися і бути одразу на всіх виступах (в наступний раз приїду не одна — подумала я). У той же час проходили дискусії, які пропонували обговорення наступних питань: управління відділом персоналу, підвищення його ефективності, створення внутрішніх учбових центрів компаній, вирішення конфліктів на підприємстві, кадровий резерв, оптимізація HR-бюджету, методи і системи оплати HR в управлінні змінами і багато іншого.

Якщо спробувати описати всі доклади і семінари Форуму «Персонал 2005», то може вийти досить об'ємна книга. Але про деякі доклади хочеться сказати окремо. Один з таких — виступ елегантної Владислави Мазо, керівника служби персоналу компанії «Сандора». Владислава представила аудиторії підходи до процесу підбора, розвитку й оцінки персоналу, які існують в компанії, що швидко розвивається, які гострі питання має служба персоналу і як вони вирішуються.

Також хочеться відмітити доклад Миколи Осейко, шеф-редактора журналу «Відділ Кадрів», який завдяки своєму великому досвіду в фінансовому управлінні надав сучасні підходи до побудови системи стимулювання персоналу. Це питання визвало неабиякий інтерес в аудиторії.

Дуже вразила одна з тем дискусій стосовно місця HR-директора в управлінні компанією, його відносини з власником, який "повинен" рахуватись з думками і пропозиціями HR. Але хочеться звернути увагу на те, хто має приймати рішення в компанії за стратегічні ідеї і хто відповідає своїми матеріальними активами за кінцевий результат.

Протягом двох днів учасники мали змогу відвідати багато інших виступів, але головною ідеєю Форуму була можливість якісного професійного спілкування.

Мої головні яскраві враження — це відбір кращих з найкращих професіоналів для виступів і відмінна організація проведення Форуму.

Бувай, Одеса, Карнавал і Форум, куди хочеться повертатися ще і ще…


I Всеукраїнська конференція дистанційного навчання НЕ ПРОПУСТІТЬ:

Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.

ДОКЛАДНІШЕ ►


РЕКОМЕНДАЦІЇ    
   


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖКНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ
Продуктивный ниндзя. Работай лучше, получай больше, люби свое делоПродуктивный ниндзя. Работай лучше, получай больше, люби свое дело
Искусство возможности. Как сыграть свою лучшую партию в карьере и жизниИскусство возможности. Как сыграть свою лучшую партию в карьере и жизни
Жесткий тайм-менеджмент. Возьмите свою жизнь под контрольЖесткий тайм-менеджмент. Возьмите свою жизнь под контроль
Ваша группа поддержки. Программа личного развития, дающая поразительные результатыВаша группа поддержки. Программа личного развития, дающая поразительные результаты
Преврати себя в бренд! 50 верных способов перестать быть посредственностьюПреврати себя в бренд! 50 верных способов перестать быть посредственностью

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  

Успешные инвестиции начинаются с бонуса 100%

bigmir)net TOP 100
МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Робота, Семінари, Книги, Форуми, Глосарій, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

RSS RSS Актуально   RSS RSS Методологія   RSS RSS Книги   RSS RSS Форуми   RSS RSS Менеджмент@БЛОГ
RSS RSS Відео   RSS RSS Візіонери   RSS RSS Бізнес-проза   RSS RSS Бізнес-гумор


Copyright © 2001-2016, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)