Менеджмент.com.ua - головна сторінка
На головну
Зробити закладку
Мапа сайту
Розширений пошук
Зворотній зв'язок
Проекти MCUa
Розсилка оновлень порталу


ПОДІЇ | Дата 30 листопада 2005 р.

Ідеології дірект-маркетингу — 38 років

Джерело: "Новый маркетинг"

29 листопада 1967 року в Масачусетському технологічному інституті вперше пролунала промова Лестера Вундермана "Direct Marketing — The New Revolution in Selling", у якій він підвів теоретичне обґрунтування адекватності дірект-маркетингу сучасним економічним і культурним тенденціям у розвинених країнах.

"Коли я прийшов у цю галузь, задовго перед тим, як я назвав її "дірект-маркетингом", багато хто вважав її важливою частиною реклами. В останні роки вона стала однієї з найбільш популярних її видів. Майже кожна велика організація має в собі дірект-маркетинговий компонент. Багато великих рекламодавців мають потребу в ньому, і я думаю, що в майбутньому він буде у них всіх. Так чи інакше, весь маркетинг і вся реклама стануть — прямими", — сказав Л. Вундерман.

Прямий маркетинг є найдинамічнішою галуззю маркетингових комунікацій. У США більше 50% від загальних витрат на рекламу припадає на ДМ. За даними FEDМА (Європейської асоціації ДМ) витрати на ДМ в 2004-му році склали 51,8% від сукупного рекламного бюджету (67 млрд. євро). В Україні в останні роки помітний істотний прогрес у становленні ДМ. Можна приводити все більше прикладів, коли вітчизняні компанії роблять цілком усвідомлені кроки в сфері прямого маркетингу, які спрямовані на вибудовування багатоступінчастої структури відносин із клієнтами.

Тарас Копитько, президент Української асоціації дірект-маркетингу, вважає, що в умовах сучасного ринку реклама часто випускає з поля зору основні принципи маркетингу — адаптивність, гнучкість і здатність до адекватного реагування. Для маркетингу необхідний механізм зворотного зв'язку. Саме цей елемент властивий дірект-маркетингу. У ДМ ми точно знаємо, до кого звертаємося, який був досвід спілкування із клієнтами — або, принаймні, повинні це знати. ДМ має базуватися на інформації, а ДМ-агентства, як оператори інформаційного ринку, повинні зосередити свої зусилля на розробці стратегій, які залучають клієнтів, збільшують продажі та інтенсифікують діалог. Чим швидше бізнес почне базуватися на роботі з інформацією, тим раніше ДМ займе своє гідне місце. Так що у фахівців в області прямих маркетингових комунікацій є прекрасна можливість стати лідерами на ринку рекламних послуг України.


I Всеукраїнська конференція дистанційного навчання НЕ ПРОПУСТІТЬ:

Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.

ДОКЛАДНІШЕ ►


РЕКОМЕНДАЦІЇ    
   


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖКНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ
Второй шанс. Для ваших денег, вашей жизни и нашего мираВторой шанс. Для ваших денег, вашей жизни и нашего мира
Доктрина шокаДоктрина шока
У них так принято. Как правильно пожимать руку, вовремя затыкаться, работать с м*даками и другие важные скиллы, которым вас никто никогда не училУ них так принято. Как правильно пожимать руку, вовремя затыкаться, работать с м*даками и другие важные скиллы, которым вас никто никогда не учил
От знаний к навыкам. Универсальные правила эффективной тренировки любых уменийОт знаний к навыкам. Универсальные правила эффективной тренировки любых умений
Четыре правила успешного лидераЧетыре правила успешного лидера

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  

Успешные инвестиции начинаются с бонуса 100%

bigmir)net TOP 100
МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Робота, Семінари, Книги, Форуми, Глосарій, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

RSS RSS Актуально   RSS RSS Методологія   RSS RSS Книги   RSS RSS Форуми   RSS RSS Менеджмент@БЛОГ
RSS RSS Відео   RSS RSS Візіонери   RSS RSS Бізнес-проза   RSS RSS Бізнес-гумор


Copyright © 2001-2016, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)