ПОДІЇ | Post Factum

Конференція SMM Camp: Просування в соціальних мережах

Автор: Ярослав Федорак, редактор Менеджмент.com.ua

SMM Camp B4B 12 листопада в Києві відбувся SMM Camp B4B — конференція, на якій розглядалися виклики просування українських компаній у соціальних медіа. Участь в події взяли представники малого та середнього бізнесу, власники та менеджмент компаній, керівники відділів маркетингу, реклами, просування та PR. У ролі доповідачів виступили представники компаній, які активно займаються просуванням у соціальних медіа.

Доповіді проводилися у два потоки. Серед найактуальніших питань, на які шукали відповідь слухачі, були наступні:

  1. Як підвищити ефективність продажів у соціальних медіа?
  2. Навіщо потрібен моніторинг у соціальних медіа?
  3. Як взаємодіяти з лідерами думок?
  4. Як правильно провести конкурс у соціальних медіа?
  5. Навіщо і як боротися з негативом у соцмережах?
  6. Яким чином прописати контент-стратегію, щоб вона принесла користь?
  7. Як ефективно використовувати відео-контент при просуванні... та багато іншого.

Та, мабуть, найбільш цінним було те, що цього разу конференція (а проводиться вона вже вдруге) передбачала виключно виступи компаній-клієнтів, які ділилися реальним досвідом.

Першим про свій досвід створення та розвитку спільнот у соціальних медіа розповів менеджер з онлайн-маркетингу компанії "Майкрософт Україна" Максон Пуговський. Він спробував розвіяти міф про можливість безкоштовного здобуття величезної аудиторії в соціальних медіа. Основні ресурси, які повинна інвестувати компанія для розвитку напрямку соціальних медіа — це час та гроші. При цьому потрібно забезпечити наявність необхідних компетенцій у компанії, чи попросту кажучи — виділити окрему команду, яка займатиметься цим напрямком.

У рамках своєї доповіді Максон поділився кількома кейсами реальних кампаній, які дозволили за короткий період суттєво збільшити кількість підписників сторінки Microsoft на Facebook. Здебільшого це були конкурси з цінними призами (ноутбуки, дороге програмне забезпечення тощо).

Взагалі, конкурси певною мірою стали ключовою темою конференції, оскільки про їх користь для просування в соціальних медіа згадували практично всі доповідачі. А більшість з компаній-учасників признавалися, що також застосовували чи планують застосовувати цей інструмент збільшення кількості підписників.

Про негатив у соціальних мережах та те, як можна боротися з цим неприємним для компаній явищем, розповіла Анна Бідник, PR-менеджер компанії Pokupon. Основне правило успішної взаємодії з клієнтами в соціальних медіа полягає в тому, що жоден негатив не повинен залишатися без реакції компанії. При цьому ні в якому разі на можна просто видаляти "незручні" коментарі. Організація, яка вирішила діяти відкрито, повинна уважно прислухатися до скарг і максимально оперативно їх вирішувати.

Ще одна цінна порада від Анни Бідник полягала в тому, що компаніям в жодному разі не варто вступати в полеміку з клієнтами чи, тим більше, стверджувати, що вони неправі. Якщо звинувачення має під собою підґрунтя — потрібно просто вибачитися і швидко вирішити проблему. При цьому категорично заборонено висловлювати негатив чи просити автора видалити критичний коментар (навіть якщо вам вдалося виправити ситуацію).

"Бажано пам'ятати, що у 90% випадків негативні відгуки — це позитив, оскільки вони означають, що люди цікавляться вашою компанією і намагаються зробити її кращою", — підсумувала Анна свій виступ.

Доволі оригінальним продовженням події стала лекція Ігоря Бігдана, професійного блогера, який заробляє на життя тим, що розміщує рекламу від різних компаній у своєму блозі. Його доповідь мала назву "Основні помилки рекламних компаній в блогосфері".

Виступ Ігоря зосередився в основному на тому, як не варто рекламуватися у блогосфері. "Приблизно третині клієнтів, які розміщують свої матеріали в блогах, відверто начхати, наскільки ефективно буде витрачений їхній рекламний бюджет. Ще третина рекламних кампаній в блогосфері виявляються або провальними, або не приносять жодного ефекту. І лише близько 30% подібних кампаній досягають поставлених цілей", — чесно признається Ігор.

До основних помилок реклами в блогах він відніс намагання рекламувати відверто неякісний продукт та застосовувати приховану рекламу (особливо, якщо така "прихована" реклама з'являється одразу на кількох десятках топових блогів).

Цікаво було послухати і про досвід збільшення продажу навчальних програм з допомогою соціальних мереж. Доповідь під такою назвою прочитав Володимир Потапенко, представник компанії MBA Strategy.

Володимир наголосив, що основна користь соціальних мереж як інструмента продажу полягає в тому, що вони допомагають збільшити увагу до продукта.

У питаннях розкрутки соціальних профілів Володимир повністю погодився з Максоном Пуговським, стверджуючи, що просування без фінансових інвестицій практично неможливе (принаймні на початкових етапах). Так компанії MBA Strategy вдалося суттєво підвищити кількість підписників сторінки у Facebook, провівши конкурс, в якому розігрувалася продукція Apple.

Загалом враження від конференції залишилися подвійні. З одного боку, учасники дійсно познайомилися з реальними кейсами українських компаній та дізналися більше про інструменти просування в соціальних медіа. З іншого боку, людям, які мають хоча б якийсь досвід у цій сфері, було складно відшукати нову інформацію — більшість виступів зводилися до доволі очевидних речей.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
27 лютого 2017
Київ, kmbs
Топ-команда: як налаштувати взаємодію всередині? (Ярослава Лоянич)
6 березня 2017
Дніпро, Культурно-діловий центр "Менора"
Маркетинг без бюджету (Ігор Манн)
6 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Маркетинг без бюджету, або Як вивести бізнес на дорогу успіху (Микола Клінков)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Бла-бла-бла, или Что делать, когда слова не работаютБла-бла-бла, или Что делать, когда слова не работают
Аутентичный персональный бренд. Продай себя, когда никого не покупаютАутентичный персональный бренд. Продай себя, когда никого не покупают
Жесткий тайм-менеджмент. Возьмите свою жизнь под контрольЖесткий тайм-менеджмент. Возьмите свою жизнь под контроль
Связи — не главное. На чем держится прочный бизнесСвязи — не главное. На чем держится прочный бизнес
Блестящая идея. Что надо знать, уметь и говорить, чтобы заставить ваши идеи успешно работатьБлестящая идея. Что надо знать, уметь и говорить, чтобы заставить ваши идеи успешно работать


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)