ПОДІЇ | Post Factum

Конференція SMM Camp: Просування в соціальних мережах

Автор: Ярослав Федорак, редактор Менеджмент.com.ua

SMM Camp B4B 12 листопада в Києві відбувся SMM Camp B4B — конференція, на якій розглядалися виклики просування українських компаній у соціальних медіа. Участь в події взяли представники малого та середнього бізнесу, власники та менеджмент компаній, керівники відділів маркетингу, реклами, просування та PR. У ролі доповідачів виступили представники компаній, які активно займаються просуванням у соціальних медіа.

Доповіді проводилися у два потоки. Серед найактуальніших питань, на які шукали відповідь слухачі, були наступні:

  1. Як підвищити ефективність продажів у соціальних медіа?
  2. Навіщо потрібен моніторинг у соціальних медіа?
  3. Як взаємодіяти з лідерами думок?
  4. Як правильно провести конкурс у соціальних медіа?
  5. Навіщо і як боротися з негативом у соцмережах?
  6. Яким чином прописати контент-стратегію, щоб вона принесла користь?
  7. Як ефективно використовувати відео-контент при просуванні... та багато іншого.

Та, мабуть, найбільш цінним було те, що цього разу конференція (а проводиться вона вже вдруге) передбачала виключно виступи компаній-клієнтів, які ділилися реальним досвідом.

Першим про свій досвід створення та розвитку спільнот у соціальних медіа розповів менеджер з онлайн-маркетингу компанії "Майкрософт Україна" Максон Пуговський. Він спробував розвіяти міф про можливість безкоштовного здобуття величезної аудиторії в соціальних медіа. Основні ресурси, які повинна інвестувати компанія для розвитку напрямку соціальних медіа — це час та гроші. При цьому потрібно забезпечити наявність необхідних компетенцій у компанії, чи попросту кажучи — виділити окрему команду, яка займатиметься цим напрямком.

У рамках своєї доповіді Максон поділився кількома кейсами реальних кампаній, які дозволили за короткий період суттєво збільшити кількість підписників сторінки Microsoft на Facebook. Здебільшого це були конкурси з цінними призами (ноутбуки, дороге програмне забезпечення тощо).

Взагалі, конкурси певною мірою стали ключовою темою конференції, оскільки про їх користь для просування в соціальних медіа згадували практично всі доповідачі. А більшість з компаній-учасників признавалися, що також застосовували чи планують застосовувати цей інструмент збільшення кількості підписників.

Про негатив у соціальних мережах та те, як можна боротися з цим неприємним для компаній явищем, розповіла Анна Бідник, PR-менеджер компанії Pokupon. Основне правило успішної взаємодії з клієнтами в соціальних медіа полягає в тому, що жоден негатив не повинен залишатися без реакції компанії. При цьому ні в якому разі на можна просто видаляти "незручні" коментарі. Організація, яка вирішила діяти відкрито, повинна уважно прислухатися до скарг і максимально оперативно їх вирішувати.

Ще одна цінна порада від Анни Бідник полягала в тому, що компаніям в жодному разі не варто вступати в полеміку з клієнтами чи, тим більше, стверджувати, що вони неправі. Якщо звинувачення має під собою підґрунтя — потрібно просто вибачитися і швидко вирішити проблему. При цьому категорично заборонено висловлювати негатив чи просити автора видалити критичний коментар (навіть якщо вам вдалося виправити ситуацію).

"Бажано пам'ятати, що у 90% випадків негативні відгуки — це позитив, оскільки вони означають, що люди цікавляться вашою компанією і намагаються зробити її кращою", — підсумувала Анна свій виступ.

Доволі оригінальним продовженням події стала лекція Ігоря Бігдана, професійного блогера, який заробляє на життя тим, що розміщує рекламу від різних компаній у своєму блозі. Його доповідь мала назву "Основні помилки рекламних компаній в блогосфері".

Виступ Ігоря зосередився в основному на тому, як не варто рекламуватися у блогосфері. "Приблизно третині клієнтів, які розміщують свої матеріали в блогах, відверто начхати, наскільки ефективно буде витрачений їхній рекламний бюджет. Ще третина рекламних кампаній в блогосфері виявляються або провальними, або не приносять жодного ефекту. І лише близько 30% подібних кампаній досягають поставлених цілей", — чесно признається Ігор.

До основних помилок реклами в блогах він відніс намагання рекламувати відверто неякісний продукт та застосовувати приховану рекламу (особливо, якщо така "прихована" реклама з'являється одразу на кількох десятках топових блогів).

Цікаво було послухати і про досвід збільшення продажу навчальних програм з допомогою соціальних мереж. Доповідь під такою назвою прочитав Володимир Потапенко, представник компанії MBA Strategy.

Володимир наголосив, що основна користь соціальних мереж як інструмента продажу полягає в тому, що вони допомагають збільшити увагу до продукта.

У питаннях розкрутки соціальних профілів Володимир повністю погодився з Максоном Пуговським, стверджуючи, що просування без фінансових інвестицій практично неможливе (принаймні на початкових етапах). Так компанії MBA Strategy вдалося суттєво підвищити кількість підписників сторінки у Facebook, провівши конкурс, в якому розігрувалася продукція Apple.

Загалом враження від конференції залишилися подвійні. З одного боку, учасники дійсно познайомилися з реальними кейсами українських компаній та дізналися більше про інструменти просування в соціальних медіа. З іншого боку, людям, які мають хоча б якийсь досвід у цій сфері, було складно відшукати нову інформацію — більшість виступів зводилися до доволі очевидних речей.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28-29 серпня 2017
Київ
Спеціаліст із навчання і розвитку — SpTD (Оксана Кондратенко)
6-7 вересня 2017
Київ, Конференц-центр
Ефективна закупівля від А до Я (Вікторія Березіна)
6 вересня 2017
Одеса, Atlantic Garden Resort
Топ-менеджер номер 1 (Ігор Манн)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Персональный ребрендинг. Как изменить свой имидж, сохранив репутациюПерсональный ребрендинг. Как изменить свой имидж, сохранив репутацию
Стрессоустойчивость. Как сохранять спокойствие и эффективность в любых ситуацияхСтрессоустойчивость. Как сохранять спокойствие и эффективность в любых ситуациях
Великолепные мероприятия. Технология и практика event managementВеликолепные мероприятия. Технология и практика event management
О чем думают экономисты. Беседы с нобелевскими лауреатамиО чем думают экономисты. Беседы с нобелевскими лауреатами
Аутентичный персональный бренд. Продай себя, когда никого не покупаютАутентичный персональный бренд. Продай себя, когда никого не покупают


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)