ПОДІЇ | Post Factum

Наступною жертвою Інтернету стане офлайн-преса!

Звіт з прес-конференції
"Майбутнє Уанету: ключові тенденції та тренди"

UDIVI! 8 жовтня 2010-го року в залі інформаційної агенції "Інтерфакс-Україна" відбулась офіційна пресс-конференція проекту UDIVI — "Майбутнє Уанету: ключові тенденції та тренди", організована компанією Meeting Point Ukraine. Спікерами виступили провідні українські експерти інтернет-ринку та доповідачі Головної події Уанету за сумісництвом:

  • Оксана Завойко, директор агенції Prodigi (модератор конференції);
  • Андрій Гайдут, директор з маркетингу OK internet;
  • Роман Рибальченко, керівник відділу інтернет-маркетингу компанії SEO-Studio;
  • Дмитро Шкода, комерційний директор компанії Beeline;
  • Сергій Коркін, директор української соціальної мережі Connect.ua;
  • Марія Бородай, керівник PR-служби, Intel.

Після короткого представлення та вступного слова Оксани Завойко, першим виступив Андрій Гайдут, який розповів про основні тренди інтернет-маркетингу. "Інтернет вже обійшов за аудиторією радіо, наступною жертвою буде офлайн-преса", — відзначив він. Андрій розповів про перспективність напрямку взаємодії Інтернету, як маркетингового інструменту, з телебаченням, порівнявши останнє з "ковровим бомбардуванням" за рівнем охоплення аудиторії. "Реклама на телебаченні дозволяє досягнути небаченого охоплення аудиторії, тоді як Інтернет дозволяє хоча б частині цієї аудиторії затриматися, стати лояльними клієнтами".

Серед основних інструментів, які сьогодні використовуються в інтернет-маркетингу, Андрій назвав медійну рекламу, SEO та контекст, блоги та форуми, соціальні мережі, а також банерну рекламу.

Не менш цікавим був виступ Романа Рибальченка, який розповів про перспективність інструментів веб-аналітики, наголосивши на тому, що компаніям набридло займатися трендами і вони хочуть рахувати гроші.

Не забув Роман і про проблеми, з якими стикаються веб-аналітики. Однією з таких проблем виявилася складність аналізувати зворотній зв'язок. Наприклад, 80% продажів інтернет-магазинів здійснюються через телефони, а не через веб-інтерфейс.

Ще однією яскравою проблемою Роман назвав необхідність працювати з репутацією. Адже сьогодні, перш ніж купити певний товар або сервіс, люди все частіше звертаються до Інтернету в пошуках відгуків. Для того, щоб впливати на результати видачі за ключовими словами, які характеризують продукт, необхідний аналіз та управління репутацією.

Серед інших запитань, які піднімалися в рамках прес-конференції, йшлося про розміри та темпи зростання українського Інтернету. Так, на сьогодні за різними даними розмір інтернет-аудиторії в Україні складає від 7 до 15 мільйонів користувачів. Така значна різниця у цифрах спричинена відсутністю єдиної методології: хтось опитує людей на вулиці, а хтось рахує комп'ютери, підключені до Інтернету, замість того, щоб рахувати людей. Найбільш близькими до реальності Оксана Завойко вважає цифри Gemius, відповідно до яких сьогоднішня аудиторія Уанету складає 9,5 мільйонів користувачів. При цьому 42% з них мешкають в Києві та Київській області, а ще 30% — в інших містах-мільйонниках.

Про тенденції розвитку українського Інтернету та темпи зростання аудиторії розповів Дмитро Шкода, комерційний директор компанії Beeline. Він наголосив, що попри доволі низький показник загального покриття Інтернету в Україні, наша держава знаходиться на одному з перших місць у світі за рівнем фіксованого зв'язку. За якістю та швидкістю дротового та оптоволоконного Інтернету, ми, наприклад, випереджаємо навіть Польщу.

Згадуючи про темпи зростання інтернет-аудиторії в Україні, Дмитро Шкода спрогнозував, що до кінця наступного року кількість користувачів досягне 15 мійльйонів. Він також наголосив, що серед основних тенденцій розвитку інтернету буде спостерігатися розповсюдження стандартів третього (3G) та четвертого (4G) покоління. Їх розвитку сприятиме насамперед висока вартість проведення фіксованого Інтернету до віддалених населених пунктів та районів України.

Про стрімкий розвиток соціальних мереж та тенденції, пов'язані з цим, розповів Сергій Коркін. Щоб уявити охоплення та розмах соціальних мереж, варто лише зауважити, що серед 10 найбільш відвідуваних сайтів в Україні (за даними Alexa) є 7 соціальних мереж та сервісів (вКонтакті, Однокласники, Facebook, LiveJournal, Wikipedia тощо).

Керівник PR служби Intel Україна Марія Бородай закрила сесію доповідей розповіддю про нові можливості використання віртуального простору для бізнесу.

Залишаєтья тільки очікувати на Головну подію Уанету — UDIVI, що відбудеться 2-3 грудня 2010 р., де, безперечно, будуть дані відповіді на ще більшу кількість дуже важливих і болючих для бізнесу запитань.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Засіло в голові. Наука успішного навчанняЗасіло в голові. Наука успішного навчання
Перемикайся. Стань тим, ким хочеш бутиПеремикайся. Стань тим, ким хочеш бути
Емоції на роботі. Як вони сприяють нашій успішностіЕмоції на роботі. Як вони сприяють нашій успішності

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)