ПОДІЇ | Гастролі гуру

Ідіт Бітон поділилася секретами інноваційного мислення з українськими управлінцями

Автор: Ярослав Федорак, редактор Менеджмент.com.ua

Початок грудня ознаменувався цікавою подією для українських управлінців — про секрети інноваційності їм розповіла представник стратегічних сесій та проектів, віце-президент з маркетингу компанії SIT (Systematic Inventive Thinking) Ідіт Бітон (Idit Biton). Дводенний майстер-клас, організований компаніїю IdeasFirst, зібрав близько 100 топ-менеджерів, власників компаній, креативних людей та всіх, хто шукає нових підходів до розвитку своїх продуктів.

Ідіт Бітон (Idit Biton)
Ідіт Бітон
(Idit Biton)
Протягом двох днів учасники мали змогу не лише ознайомитися з досвідом та інструментими, розробленими SIT, але й спробувати багато з них на практиці. На відміну від численних подібних подій, які опираються переважно на лекційний формат, програма майстер-класу "Секрети інноваційного мислення" була щільно наповнена практичними заняттями та кейсами. А другий день події — повністю присвячений індивідуальним консультаціям. Відвідувачам не дали стати пасивними слухачами, постійно залучаючи їх до активної участі в тому, що відбувається.

Вже з перших хвилин майстер-класу Ідіт Бітон спробувала вивести учасників за рамки їхньої власної "зони комфорту", запропонувавши покинути звичні місця біля колег та знайомих, і знайти незнайому людину в залі для того, щоб надалі працювати над креативними завданнями разом.

Основна концепція, яку намагалася донести Ідіт Бітон у рамках майстер-класу, полягала в тому, що інновації — це не випадковий результат хаотичних дій чи не менш хаотичного брейнштормінгу, а наслідок продуманого використання системних інструментів. Ключове завдання методології SIT — досягнути повторюваності і прогнозованості результатів. Адже інновації — це не випадковість, а закономірність.

Саме з такими інструментами інновацій Ідіт Бітон знайомила українських управлінців. У рамках майстер-класу вона розповіла про п'ять моделей креативності:

  1. Віднімання (вирахування). Віднімання компонентів продукту, які вважаються основними. Наприклад безногий стілець. На перший погляд подібний підхід руйнує продукт, але практика показує, що саме він часто призводить до створення нових продуктів.

  2. Об'єднання задач. Визначення нових задач для наявного елемента продукта (наприклад, нитка розморожування на вітровому склі автомобіля може також слугувати радіоантеною, а ручка зубної щітки — тюбиком для зубної пасти).

  3. Примноження. Копіювання (множення) існуючого компонента продукта і його подальша доробка якимось важливим способом — "якісна зміна". Наприклад — друге лезо у бритві.

  4. Ділення/Розподіл. Розподіл продукта та/чи його компонентів на складові у відповідності до його функцій (додаючи варіанти вибору).

  5. Залежність від якостей продукта. Створення відношення залежності між продуктом та оточенням (наприклад, зміна кольору при дії температури тощо).

Систематичний підхід до креативності та інновацій — це одне з ключових джерел до пошуку нових ідей, яке має для компаній не менше значення, ніж вивчення конкурентів, маркетингові дослідження та нові технології. Ідіт Бітон закликала українських управлінців більше часу приділяти вивченню наявних продуктів та розподілу їх на компоненти для подальшої креативної діяльності, замість того, щоб намагатися створити інновації хаотично, не маючи жодної основи.

Посилання по темі:



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
X10: Правило переможця. Як отримувати максимум від життяX10: Правило переможця. Як отримувати максимум від життя
Налаштуйся на зміни. Нова психологія успіхуНалаштуйся на зміни. Нова психологія успіху
Шлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собоюШлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собою

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)