ПОДІЇ | Змагання

Соціальні технології на передовій

Керівники, які перемогли в управлінському змаганні, організованому виданнями McKinsey спільно з Management Innovation eXchange (MIX) Гері Хамела та Harvard Business Review, розповідають, яким чином технології Web 2.0 сприяють розвитку комунікації між працівниками на всіх рівнях організації.

Management 2.0 Конкурс Management 2.0 — це перше із трьох змагань, в якому керівники описують способи зробити управління більш адаптивним, інноваційним та надихаючим. Під час першої фази учасники описали, яким чином інструменти Web 2.0 змінюють менеджмент. Було визначено сім переможців першого змагання, думки яких щодо менеджменту коротко викладені нижче.

1. Більш ефективний обмін звичними ресурсами

Співробітники однієї датської компанії зіткнулись із необхідністю проходити через всі кола бюрократичного "пекла", щоб зарезервувати конференц-зал чи просто місце для зустрічей у власній компанії. Була сформована група, яка розробила програмне забезпечення і створила власну систему резервації. Система сьогодні включає більше 53 офісів на 554 робочих місця в численних будівлях у різних точках країни.

2. Самоуправління

Компанія Morning Star ніколи не мала формальної ієрархії. Натомість, вона давала можливість своїм співробітникам самостійно визначити, за які сфери вони будуть нести відповідальність. Щоб організувати цей процес, компанія розробила спеціальне програмне забезпечення, яке дозволяє працівникам вносити корективи та мати доступ до внесків інших співробітників. Люди також можуть здійснювати пошук по базі даних та знаходити працівників з конкретними експертними навичками тощо.

3. Досягнення консенсусу у складних питаннях

Один з переможців конкурсу запропонував спосіб досягнення консенсусу у складних питаннях у великих групах. Цей підхід вирішує проблеми попередніх способів: наприклад, під час великих групових зібрань роль лідерів на себе зазвичай перебирають кілька найбільш активних учасників, ігноруючи думки та потреби інших.

Саме тому було вирішено проводити незалежне опитування, яке б включало думки кожного учасника і крім того — базувалося на онлайн-дискусії.

4. Покращення глобального тренінгу локальною експертизою

Essilor International, виробник офтальмологічних лінз, розробив внутрішню тренінгову програму, яка поєднує особисте навчання з елементами Web 2.0. Найкращі практики розміщуються на 102 сайтах у 40 країнах. Завдяки цій ініціативі експертний рівень, який раніше досягався за 3 роки роботи в компанії, тепер досягається за один рік.

Важлива деталь полягає в тому, що компанія використовує локальних наставників та поєднує їх знання та навички з можливостями глобальної платформи найкращих практик.

5. Донесення зворотного зв'язку від передової до топ-менеджменту

Best Buy, компанія, яка входить до переліку Fortune 100, розробила онлайн-платформу, яка дозволяє співробітникам публікувати зворотний зв'язок, який вони отримали від клієнтів. Інформація, отримана таким чином, впливає на цілий масив аспектів, починаючи з оформлення окремих магазинів і закінчуючи вибором стратегії просування в національних масштабах.

6. Створення кращого ринку ідей

Розробник програмного забезпечення Rite-Solutions створив внутрішній ринок ідей, який наразі допоміг компанії згенерувати 15 нових продуктів (тобто близько 20% від загального прибутку).

7. Використання спільнот за інтересами для глобального управління

Мексиканський гігант Cemex представив платформу для внутрішньої взаємодії, яка зменшила кількість часу, необхідного для представлення нових продуктів компанії та вдосконалень процесів. Ця система використовує сукупність wiki, блогів, форумів та конференц-інструментів, щоб сприяти працівникам у різних куточках світу взаємодіяти та спільно вирішувати складні виклики.

Ярослав Федорак, за матеріалами The McKinsey Quarterly.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
29-30 червня 2017
Київ, Нивки-Холл
Управлінський облік: стратегія управління компанією (Олена Павлова)
30 червня 2017
Одеса, Brain & Lemons
Курс "Промова Лідера. Ораторське мистецтво" (Ксенія Селіна). -50% для перших 4-х учасників
4-6 липня 2017
Київ, Готель «Мир»
Школа Продавця (Наталія Дегтярьова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Как стать генеральным директором. Правила восхождения к вершинам власти в любой организацииКак стать генеральным директором. Правила восхождения к вершинам власти в любой организации
Связанные одной сетью. Как на нас влияют люди, которых мы никогда не виделиСвязанные одной сетью. Как на нас влияют люди, которых мы никогда не видели
Стратегия жизниСтратегия жизни
Выйди из зоны комфорта. Измени свою жизнь. 21 метод повышения личной эффективностиВыйди из зоны комфорта. Измени свою жизнь. 21 метод повышения личной эффективности
Принцип Питера, или Почему дела идут вкривь и вкосьПринцип Питера, или Почему дела идут вкривь и вкось


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)