ПОДІЇ | Змагання

Соціальні технології на передовій

Керівники, які перемогли в управлінському змаганні, організованому виданнями McKinsey спільно з Management Innovation eXchange (MIX) Гері Хамела та Harvard Business Review, розповідають, яким чином технології Web 2.0 сприяють розвитку комунікації між працівниками на всіх рівнях організації.

Management 2.0 Конкурс Management 2.0 — це перше із трьох змагань, в якому керівники описують способи зробити управління більш адаптивним, інноваційним та надихаючим. Під час першої фази учасники описали, яким чином інструменти Web 2.0 змінюють менеджмент. Було визначено сім переможців першого змагання, думки яких щодо менеджменту коротко викладені нижче.

1. Більш ефективний обмін звичними ресурсами

Співробітники однієї датської компанії зіткнулись із необхідністю проходити через всі кола бюрократичного "пекла", щоб зарезервувати конференц-зал чи просто місце для зустрічей у власній компанії. Була сформована група, яка розробила програмне забезпечення і створила власну систему резервації. Система сьогодні включає більше 53 офісів на 554 робочих місця в численних будівлях у різних точках країни.

2. Самоуправління

Компанія Morning Star ніколи не мала формальної ієрархії. Натомість, вона давала можливість своїм співробітникам самостійно визначити, за які сфери вони будуть нести відповідальність. Щоб організувати цей процес, компанія розробила спеціальне програмне забезпечення, яке дозволяє працівникам вносити корективи та мати доступ до внесків інших співробітників. Люди також можуть здійснювати пошук по базі даних та знаходити працівників з конкретними експертними навичками тощо.

3. Досягнення консенсусу у складних питаннях

Один з переможців конкурсу запропонував спосіб досягнення консенсусу у складних питаннях у великих групах. Цей підхід вирішує проблеми попередніх способів: наприклад, під час великих групових зібрань роль лідерів на себе зазвичай перебирають кілька найбільш активних учасників, ігноруючи думки та потреби інших.

Саме тому було вирішено проводити незалежне опитування, яке б включало думки кожного учасника і крім того — базувалося на онлайн-дискусії.

4. Покращення глобального тренінгу локальною експертизою

Essilor International, виробник офтальмологічних лінз, розробив внутрішню тренінгову програму, яка поєднує особисте навчання з елементами Web 2.0. Найкращі практики розміщуються на 102 сайтах у 40 країнах. Завдяки цій ініціативі експертний рівень, який раніше досягався за 3 роки роботи в компанії, тепер досягається за один рік.

Важлива деталь полягає в тому, що компанія використовує локальних наставників та поєднує їх знання та навички з можливостями глобальної платформи найкращих практик.

5. Донесення зворотного зв'язку від передової до топ-менеджменту

Best Buy, компанія, яка входить до переліку Fortune 100, розробила онлайн-платформу, яка дозволяє співробітникам публікувати зворотний зв'язок, який вони отримали від клієнтів. Інформація, отримана таким чином, впливає на цілий масив аспектів, починаючи з оформлення окремих магазинів і закінчуючи вибором стратегії просування в національних масштабах.

6. Створення кращого ринку ідей

Розробник програмного забезпечення Rite-Solutions створив внутрішній ринок ідей, який наразі допоміг компанії згенерувати 15 нових продуктів (тобто близько 20% від загального прибутку).

7. Використання спільнот за інтересами для глобального управління

Мексиканський гігант Cemex представив платформу для внутрішньої взаємодії, яка зменшила кількість часу, необхідного для представлення нових продуктів компанії та вдосконалень процесів. Ця система використовує сукупність wiki, блогів, форумів та конференц-інструментів, щоб сприяти працівникам у різних куточках світу взаємодіяти та спільно вирішувати складні виклики.

Ярослав Федорак, за матеріалами The McKinsey Quarterly.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
24 жовтня 2017
Харків, Premier Palace Hotel Kharkiv
SelfMadeMan: самоменеджмент і самомотивація (Радислав Гандапас)
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Активні продажі: система гарантованого залучення клієнтів (Наталія Дегтярьова)
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Космополіт»
Вирішили. Впровадили. Результат. IV міжнародна конференція за методологією Адізеса

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Размышления о личном развитииРазмышления о личном развитии
Включайся! Жінки, робота й воля вести за собоюВключайся! Жінки, робота й воля вести за собою
Ваше предназначение. Практическое руководство для тех, кто хочет реализовать свой потенциалВаше предназначение. Практическое руководство для тех, кто хочет реализовать свой потенциал
Одна справа. На диво простий рецепт неперевершених результатівОдна справа. На диво простий рецепт неперевершених результатів
Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)