ПОДІЇ | Post Factum

Через втрати до можливостей

Зустріч із Романом Балаяном та Ігорем Мазепою

Автор: Людмила Білецька, Strategic Consulting Group (SCG)

Роман Балаян Роман Балаян

Ігор Мазепа Ігор Мазепа
26 березня 2010 р. в рамках циклу «Перезагрузка», організованого журналом "Комп&ньоН", відбулася зустріч із Романом Балаяном, українським і радянським кінорежисером, сценаристом, продюсером, та Ігорем Мазепою, генеральним директором інвестиційної компанії Concorde Capital. На зустріч поталанило потрапити більше 60 чоловік, які прийшли послухати неординарну дискусію представника мистецтва і представника бізнесу.

Зустріч виявилася дуже насиченою на кількість і різноманіття питань, ключовими серед яких організатори поставили такі:

  • Світоглядні зміни або «косметичний ремонт» у способі мислення — що нам дала криза?
  • Чим можна пояснити інертність не тільки державних й економічних структур, але й самих людей у середовищі, що так стрімко міняється?
  • Яка повинна бути позиція свідомої й діяльної людини в часи змін?
  • Чому людям із бізнесу сьогодні потрібно більш уважно ставитися до мистецтва?

«Наше суспільство перенаситилося, в умовах кризи людина починає більше думати як і де заробити. Нашому народу властива інертність, слухняність верхам і тому не всі сприйняли кризу однозначно», — почав дискусію Роман Балаян.

Ігор Мазепа додав, розповівши про те, як в екстремальній ситуації людина починає робити те, що йому не під силу зробити у звичайній обстановці.

Чим визначається довіра в бізнесі й довіра в мистецтві?

Ігор підкреслив: «...Якщо людина недостатньо довіряє своєму партнерові, то вона захищає себе роботою юристів. Довіра й ризик повинні бути присутніми, якщо ти хочеш чогось досягти. Якщо людина закрита, то вона не може бути успішною».

Роман розповів, що довіра в кінематографі — це симпатія між людьми. Головне — знайти своїх людей для своїх героїв. Люди на знімальному майданчику повинні розуміти один одного з півслова й тоді ми бачимо справжнє кіно, що запам'ятовується і примушує нас думати.

Прийняття рішень

Роман також повідав про репетиції в театрі «Современник», де головною його задачею було захопити акторів своєю ідеєю. Ідеї можуть часто мінятися, корегуватися, відбувається постійне тренування думок. У театрі й кіно режисер повинен бути харизматичним, тоді актори приймають і реалізують його ідею й задум повною мірою. Якщо в тебе є ідея, можна, звичайно ж, прислухатися до думок інших, але спробувати зробити так, як було задумано з самого початку. Це збереже зерно основної думки кінофільму або спектаклю. Погано, коли відсутній «подих» оригіналу.

Ігор Мазепа звернув увагу присутніх, що для прийняття рішень важливі природна інтуїція та знання. У колективі мають обговорюватися нові ідеї, але рішення повинен приймати директор, як і відповідати за результати бізнесу.

Межі компромісу

Роман висловив дуже важливу думку, що людина постійно йде на компроміси, але якщо виникає безчестя, то компроміс неможливий. Дуже важливо щось робити правдиво та щиро, щоб твоя творчість була пізнавана завжди.

Ігор висловився наступним чином: «Якщо дружба побудована на довірі, то можна віддати багато чого. У бізнесі ж важлива дипломатія, готовність до ризику».

Зустріч пройшла жваво й цікаво, шановні учасники відповіли на багато питань присутніх бізнесменів та журналістів. Ми побачили багато збігів у підходах до роботи режисера й бізнесмена. І в бізнесі й у мистецтві мірилом твоїх рішень є результат. А з огляду на помилки, які трапляються в житті кожного, дуже важливо, чи зберіг ти себе при цьому, свої цінності та принципи.




БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
24 січня 2017
Київ, Український дім
Менеджер і команда. Як створити команду мрії (Максим Батирєв)
24 січня 2017
Київ, Готель «Мир»
Тайм-менеджмент і принципи делегування (Наталія Дегтярьова)
26-27 січня 2017
Київ
Спеціаліст із навчання і розвитку — SpTD (Оксана Кондратенко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Поднимая планку. Как работать эффективнее, мыслить масштабнее и успевать большеПоднимая планку. Как работать эффективнее, мыслить масштабнее и успевать больше
Миф о многозадачности. К чему приводит стремление успеть всеМиф о многозадачности. К чему приводит стремление успеть все
Ментальные ловушки на работеМентальные ловушки на работе
Искусство объяснять. Как сделать так, чтобы вас понимали с полусловаИскусство объяснять. Как сделать так, чтобы вас понимали с полуслова
Как оказывать влияние. Новый стиль управленияКак оказывать влияние. Новый стиль управления

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)