Менеджмент.com.ua - головна сторінка
На головну
Зробити закладку
Мапа сайту
Розширений пошук
Зворотній зв'язок
Проекти MCUa
Розсилка оновлень порталу


ПОДІЇ | Post Factum

«До» та «після» кризи: Що змінилося в маркетингу?

Третій український форум маркетинг-директорів

Автор: Ярослав Федорак, редактор Менеджмент.com.ua

Третій український форум маркетинг-директорів 24-25 березня 2010 р. оператор професійних конференцій IdeasFirst та журнал "Новий Маркетинг" втретє зібрали маркетингову еліту України під одним дахом. Більше, ніж 300 провідних спеціалістів обмінялися ідеями та досвідом в рамках Третього українського форуму маркетингових директорів.

Основним завданням Форуму став пошук системних висновків за результатами 2009-го року, який був надзвичайно складним не лише для маркетологів, але й для бізнесу в цілому. Українські фахівці сфери маркетингу, а також гості із інших країн протягом двох днів обговорювали, як змінилася ситуація після кризи, фокусувалися на нових тенденціях, дискутували про зміну споживчих цінностей та розмірковували про позиції своїх компаній на ринку через 3-5 років.

"Ми переконалися, що маркетинг починає відроджуватися після кризи. Головні маркетологи країни поговорили про те, який маркетинг і які професіонали потрібні на сучасному ринку. На Форумі народилося багато нових ідей і ми сподіваємося, що вони надихатимуть учасників протягом всього року", — наголосила продюсер Форуму Ірина Капуста.

Неможливо не відзначити, що з кожним роком подія стає все більш цікавою, насиченою і різноманітною. За два дні учасники отримали змогу відвідати 44 презентації, які відбувалися відразу у кілька потоків. Таким чином гості Форуму обирали найцікавішого для себе доповідача та тему. Окрім того, було запропоновано кілька нових для даного заходу форматів. Зокрема, першого дня відбулося два яскравих маркетингових ток-шоу. Не обійшлося і без новітніх технологій — протягом заходу проводилася твіттер-трансляція, — тому долучитися до дискусій мала змогу вся професійна спільнота.

Модерував Форум відомий російський маркетолог Ігор Манн, співвласник видавництва "Манн, Іванов, Фербер".

Прозвучало багато цікавих кейсів із вуст перших людей у компаніях. Зокрема, цікавою виявилася доповідь директора з маркетингу Shell Retail Ukraine Євгенії Петрової, яка розповіла про програму лояльності, що використовується на заправках компанії Shell (начислення балів за кожен куплений літр бензину, а потім — можливість отримання за бали цінних подарунків).

Не менш цікавим виявився кейс Михайла Дудника, віце-президента з маркетингу компанії Fozzy Group, який не лише поділився деякими банальними і при цьому часто ігнорованими принципами ведення бізнесу, але й розповів, яким чином розвивається бізнес мережі супермаркетів "Сільпо". Цікаво було послухати про брендінг унікального магазину (зазвичай подібні супермаркети створюються за одним шаблоном).

Серед більш теоретичних доповідей виділився виступ генерального директора UAMaster Євгена Шевченка, який розповів про ведення рекламних та маркетингових кампаній в Інтернеті. Найцікавішим був детальний аналіз української інтернет-аудиторії, яку сьогодні навчилися ранжувати за всіма необхідними для медіа-кампанії показниками (стать, вік, географічне положення тощо), і навіть більше того — проводити таргетинг кампаній у залежності від конкретних вподобань клієнтів та споживачів.

На філософські роздуми про сенс буття та покликання слухачів налаштував виступ Олексія Капусти, який розповів про нові принципи тайм-менеджменту. Втім, основна ідея його доповіді полягала не стільки у технічному аспекті організації управління власним часом, скільки у виборі того, на що дійсно варто витрачати свій час. Оскільки, як пояснив Олесій: "Зробити всі справи все-рівно не можливо. І якщо хтось обіцяє навчити вас "встигати все" — так і знайте — це шарлатан". А ось навчитися вибирати найважливіше — це справжнє мистецтво, яке вимагає від людини в першу чергу вміння розуміти самого себе.

Участь у Форумі, безперечно, була дуже корисною для його гостей, оскільки принесла їм не лише корисні знайомства та контакти, але й свіжі ідеї, нові практичні поради для бізнесу та самореалізації.

Посилання по темі: Третий украинский форум маркетинг-директоров дал старт новой эпохе в маркетинге


I Всеукраїнська конференція дистанційного навчання НЕ ПРОПУСТІТЬ:

Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.

ДОКЛАДНІШЕ ►


РЕКОМЕНДАЦІЇ    
   


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖКНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ
Как преуспеть в бизнесе, нарушая все правилаКак преуспеть в бизнесе, нарушая все правила
Почему мы хотим, чтобы вы были богатыПочему мы хотим, чтобы вы были богаты
Як ви збудуєте своє життя?Як ви збудуєте своє життя?
Работайте меньше, делайте больше. 14-дневный тренинг повышения продуктивностиРаботайте меньше, делайте больше. 14-дневный тренинг повышения продуктивности
Победи прокрастинацию! Как перестать откладывать дела на завтраПобеди прокрастинацию! Как перестать откладывать дела на завтра

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  

Успешные инвестиции начинаются с бонуса 100%

bigmir)net TOP 100
МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Робота, Семінари, Книги, Форуми, Глосарій, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

RSS RSS Актуально   RSS RSS Методологія   RSS RSS Книги   RSS RSS Форуми   RSS RSS Менеджмент@БЛОГ
RSS RSS Відео   RSS RSS Візіонери   RSS RSS Бізнес-проза   RSS RSS Бізнес-гумор


Copyright © 2001-2016, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)