ПОДІЇ | Post Factum

Адріан Сливоцький: Які українські компанії можуть стати
лідерами на світовому ринку через 10 років

Українські компанії, які є найбільш орієнтованими на вирішення потреб і проблем покупця і, котрі вже сьогодні думають про те, які кроки треба зробити, щоб за 10 років бути найкращими у своїй ділянці у світі, можуть стати лідерами на міжнародному ринку.

Адріан Сливоцький: Які українські компанії можуть стати<BR>
лідерами на світовому ринку через 10 років Про це Адріан Сливоцький (Adrian Slywotzky), який належить до топ-50 світових бізнес-мислителів, зазначив під час прес-брифінгу в рамках конференції Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS) «Феномен попиту: як стати провидцем бажань споживача», яка відбулась 10 квітня 2013 р. у Києві. Учасниками конференції стали 130 керівників, управлінців, топ-менеджерів українських компаній, політиків.

За словами одного з найвизначніших фахівців сучасного менеджменту, розмова про конкурентоздатність українських компаній на світовому ринку була неможлива ще десятиліття тому: «Однак зараз Україна перебуває у цікавому положенні щодо еволюції своєї економіки, — вважає член Дорадчої ради LvBS Адріан Сливоцький. — За останні 10 років відбулось багато змін, позитивних і негативних, але стан економіки якісно кращий. Тому вже сьогодні український бізнес повинен запитати себе: чи є у наших секторах галузі, в яких через 7-10 років ми можемо стати найкращими на міжнародному рівні. Демократизація конкуренції у цілому світі дозволяє сьогодні говорити про це».

Як приклад, Адріан Сливоцький розповів про Корею, яка за останні 15 років зробила величезний стрибок, а корейські компанії стали конкурувати серед лідерів на міжнародному ринку: «Такий успіх, наприклад компанії «Samsung», можна пояснити тим, що вони почали вивчати засади творення попиту, — розповів партнер компанії «Oliver Wyman». — Світова економіка переживає п’ятий із семи голодних років. У 2008 році стався колосальний крах, ще один буде за 2-3 роки. Однак навіть на фоні загальної стагнації, у кожній індустрії та географічному просторі є винятки, які показують зростання до 20% щорічно, вони здобули не просто лояльність клієнтів, а ентузіазм своїх покупців».

Темпи зросту таких компаній Адріан Сливоцький пояснює тим, що вони зуміли стати справжніми творцями попиту. Він розповів про головні чинники, які цьому сприяють: «Творці попиту починають з карти проблемних точок покупця. До того ж, творці попиту створюють магнетичний товар, який формує емоційний зв’язок із клієнтом. Вони зважають на контекст, намагаються сформувати найкращий задній план, розуміючи — що стоїть за їхнім товаром». Ще одним чинником для творення попиту, за словами, експерта, є пошук унікального каталізатора, який мотивує споживача купити. «Щоб стати справжніми творцями попиту думайте про траєкторію поліпшення: найкращі творці попиту знають, що, коли вони випускають продукт уперше, ніхто не розуміє його недоліків краще за них, тому відразу починають працювати над покращеною версією товару».

Підсумовуючи, бізнес-консультант порадив компаніям, попри стагнацію та невтішні очікування ще одного європейського краху, застосовувати вже існуючі інструменти творення попиту в своїх підприємствах.

Керівник Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS) Софія Опацька вважає, що такого роду конференції — це чудова нагода для українського бізнесу поговорити про можливості підвищити не лише власну конкурентоздатність на рівні компаній, а й рівень країни. «Компанії можуть ставати конкурентоздатними тоді, коли вирішують проблеми своїх споживачів і створюють для них додану вартість, — наголошує Софія Опацька. — Для нас було честю перекласти дві останні книжки Адріана Сливоцького про мистецтво творення попиту та як здійснити прорив. Українське бізнес-середовище має гордитися тим, що українець входить до топ-50 бізнес-мислителів і формує світову думку про менеджмент та бізнес».

У рамках конференції «Феномен попиту: як стати провидцем бажань споживача» відбулася також дискусія за круглим столом з управлінськими висновками для українських компаній за участі Адріана Сливоцького, Володимира Лавренчука, голови правління ПАТ «Райффайзен Банк Аваль», Дмитра Шимківа, генерального директора «Майкрософт Україна», Юрія Логуша, проректора зі стратегії і програмного розвитку Українського католицького університету. Модерував дискусію голова Дорадчої ради LvBS, президент «Kyiv School of Economics» Павло Шеремета.

За матеріалами прес-служби УКУ.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
24 лютого 2017
Київ
Продажі, переговори (Сергій Азімов)
24-25 лютого 2017
Київ
Ефективні переговори 360° (Максим Голубєв)
24 лютого 2017
Київ, Гранд Пасаж
Фінанси для нефінансистів (Наталія Єременко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Искусство замечать. Секреты наблюдательности истинных лидеровИскусство замечать. Секреты наблюдательности истинных лидеров
Ицхак Адизес. Лучшее. Пища для размышленийИцхак Адизес. Лучшее. Пища для размышлений
Аутентичный персональный бренд. Продай себя, когда никого не покупаютАутентичный персональный бренд. Продай себя, когда никого не покупают
Размышления о личном развитииРазмышления о личном развитии
Личный бренд. Позаботьтесь о вашей репутации прежде, чем это сделают другиеЛичный бренд. Позаботьтесь о вашей репутации прежде, чем это сделают другие


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)