Менеджмент.com.ua - головна сторінка
На головну
Зробити закладку
Мапа сайту
Розширений пошук
Зворотній зв'язок
Проекти MCUa
Розсилка оновлень порталу


ІНТЕРВ'Ю | Marshall Goldsmith 3 листопада 2006 р.

Як здобути відомість

Маршал Голдсміт (Marshall Goldsmith), всесвітньо відомий наставник та вчитель для керівників, досягнув неабияких успіхів у сфері управління. Понад 200 престижних бізнес-джерел згадують його, як "лідера думок". Проте, як і кожна людина, Маршал також мусив із чогось починати. У його інтерв'ю, яке наведене нижче, Маршал Голдсміт ділиться своїм досвідом, та розповідає про уроки, які дало йому саме життя.

Маршал Голдсміт (Marshall Goldsmith) З.: Чи здивував Вас титул "лідера думок"? Інакше кажучи, Ваша знаменитість — це наслідок усвідомленої праці, чи, все ж таки, звичайна випадковість?

В.: І те, і інше! Можливо, початок моєї кар'єри був випадковим, але потім мені довелося свідомо продовжувати власний розвиток.

До бізнес-середовища мене привів випадок. Я працював із дуже відомим діячем Полом Герсі (Paul Hersey). Саме він дав мені можливість розвиватися. Я тоді був професором у коледжі, а він запропонував мені роботу, на якій я міг заробляти $1000 в день. Оскільки на той час моя зарплатня складала $15000 на рік, я погодився. Так я почав читати лекції для керівників великих корпорацій. І ця діяльність виявилася надзвичайно успішною.

Мій перехід до наставництва також значною мірою був випадковим. Я працював із генеральним директором однієї компанії. Він сказав мені: "Ми прийняли на роботу молодого хлопця, дуже розумного, перспективного, націленого на роботу, з підприємницькою жилкою і т. п. Хотілося б показати цьому юнакові, як працює наша компанія і ввести в курс справ. Вважаєш, ти зможеш справитися?" Звісно, я погодився, оскільки це була нова цікава сфера діяльності. Проте, генеральний директор сумнівався, що я зумію принести хоча б якісь результати. Тоді я запропонував наступну схему: я працюватиму з юнаком цілий рік, і якщо результати не стануть очевидними, тоді компанія може не заплатити мені ні копійки. Директор погодився на такі умови, і в результаті я став наставником.

Проте, з іншого боку, мені довелося докласти багато свідомих зусиль для того, щоб стати відомим. І ці зусилля неможливо назвати випадковістю. Я багато виступав, писав та давав інтерв'ю, і я продовжую це робити до сьогодні, бо лише так можна стати всесвітньо відомим.

З.: Розкажіть трішки більше про свідому діяльність, яка сприяла Вашому розвитку та зробила вас широко відомим.

В.: Я написав понад 20 книг та опублікував безліч статей. Якщо говорити про статті, то я публікував не менше, ніж одну статтю у 2 місяці. Це означало приблизно по 8 статей щороку протягом як мінімум 6-ти років. Мені також належала постійна рубрика у Workforce Performance Solutions, а раніше — у Fast Company.

Я дуже багато виступав, витрачаючи на цю діяльність не менше, ніж 100 днів щороку. Здебільшого, ці виступи адресувалися працівникам потужних корпорацій. Наприклад, я виступав для 2000 топ-лідерів компаній Kaiser Permanente, Johnson & Johnson та BellSouth.

Окрім того, я намагався якомога частіше з'являтися у пресі, намагався давати інтерв'ю. Наприклад, The New Yorker у 2002-му році опублікував велику статтю про моє життя. Минулого року велика історія про мене з'явилася у всім відомому журналі Forbes. Якщо ви спробуєте пошукати моє ім'я у пресі, то наткнетеся на нього не менше, ніж 200 разів.

З.: Чи мали Ви намір рости професійно і стати всесвітньо відомим до того, як вперше зустріли Пола Герсі?

В.: Ні. Щодо цього у мене не було жодних ідей. Якби Ви запитали мене тоді, чого я прагну досягнути у своєму житті, я не зміг би відповісти. У мене навіть думки не було, що я зумію стати настільки відомим.

З.: Який шлях Вам довелося пройти? Розкажіть про ті рішення, можливості та досвід, який Ви набули за цей час.

В.: Одним з поворотних моментів у моєму житті стало усвідомлення того, що мені слід зайнятися наставництвом успішних людей. При цьому слід забути про наставництво тих людей, які є недостатньо хорошими і можуть бути звільнені. Сьогодні мій фокус лежить на наставництві лише найкращих лідерів і я прагну допомогти стати їм ще більш досконалими. Я не працюю з невдахами. Моя місія полягає виключно в тому, щоб допомагати успішним людям ставати кращими. Таке звуження фокусу допомогло мені самому стати кращим і більш успішним.

Ще одним ключовим аспектом мого розвитку стала можливість близького спілкування із Пітером Друкером. Я працював у фундації Пітера Друкера протягом 10-ти років і це, звісно, давало мені безцінну можливість спілкування із засновником.

З.: Який вплив мали на Вас ці поворотні моменти?

В.: Вони радикально змінили сукупність тих людей, з якими я згоден працювати. Я переконаний, що успішність залежить від самої людини. Наставництво не може замінити бажання клієнта досягати певних цілей. Якщо цього бажання немає, значить з такою людиною я не працюю.

З.: Що є індикатором Вашого переходу з розряду успішного практика до розряду "володарів думок"? Як можна виявити, що Ви знамениті?

В.: Мені про це говорить той факт, що мій розклад розписаний на рік вперед. Якщо ви хочете найняти мене, як свого наставника, вам доведеться записуватися на наступний рік. Більше того, я переконаний, що отримую за свою роботу найвищу зарплатню! Чому це відбувається? Тому що люди знають, хто я!

З.: Як би Ви відповіли на наступне запитання: Моя кар'єра ніколи не досягнула свого сучасного становища якби я не:

В.:

  • зустрів Пола Герсі;
  • отримав можливість наставництва на найвищому рівні;
  • усвідомив, що слід працювати лише з успішними людьми, намагаючись допомогти їм стати кращими, а не просто виправляти помилки і вирішувати проблеми;
  • здійснив так багато публікацій;
  • провів багато публічних виступів;
  • зробив потужні інвестиції у довгостроковий успіх, які не мають ніяких результатів, якщо підходити до них із чисто практичної позиції.

Про останній пункт даного списку хотілось би згадати особливо. Протягом багатьох років я робив потужні інвестиції у довгостроковий успіх, які, вочевидь, не мають ніяких практичних цілей. Всі статті, які я написав були віддані на публікацію безкоштовно. Я не отримував за них ніяких прибутків. Дуже багато моїх виступів та конференцій за моєю участю також були безкоштовними. На моєму веб-сайті (www.marshallgoldsmithlibrary.com) ви також маєте абсолютно безкоштовний доступ до всіх матеріалів. За останні 6 місяців цей сайт відвідали тисячі людей із 131-ої країни. Я не отримав за це ні копійки — це все безкоштовно. Таким чином, я зробив потужні інвестиції у власне майбутнє. Інші люди не роблять таких інвестицій.

З.: Чому Ви вважаєте такі інвестиції необхідними?

В.: Це дуже цікаве запитання. Один з моїх друзів проводив презентації і отримував за день $1000. Інший дуже знаменитий доповідач отримував за подібну презентацію $15 000. Мій товариш запитав: "Якщо я зумію написати кращу доповідь, ніж знаменитий доповідач, і зумію краще виступити перед публікою, то чи зможу я отримати $15 000 за день?" Клієнт мого товариша відповів: "Ні, ти не зможеш отримати таку суму, оскільки інший доповідач знаменитий, а ти — ні!" Існує два способи вирішити цю проблему:

    1) змиритися із ситуацією і забути про високі прибутки;
    2) стати знаменитим.

Ви знаєте, яке рішення я прийняв!

З.: Що, на Вашу думку, могло б зробити Вас більш успішним, або швидше призвести до успіху?

В.: Якби я почав писати у більш молодому віці, це, безперечно, могло б сприяти моєму успіхові. Коли я був молодшим, я витрачав весь свій час "просто працюючи". Я намагався заробити більше грошей. Але якби я тоді був хоч трохи розумнішим, то вкладав би більші інвестиції у довгостроковий розвиток, який не може окупитися за рік чи два, проте приносить неймовірні прибутки в перспективі.

З.: Оглядаючись на пройдений шлях, яке найбільш дивовижне відкриття Ви зробили? Що найбільше здивувало Вас?

В.: Найбільш дивовижною виявилася натура людини. На тонкому рівні все зводиться до її бажань. І якщо мій клієнт не хоче змінюватися, то в кінцевому результаті він ніколи і не зміниться. Моя робота полягає не в тому, щоб розповідати людям, що їм робити. Моя робота — допомагати їм стати тими, ким вони хочуть. Отже, по великому рахунку, від мене майже нічого не залежить. Все залежить від тих людей, з якими я працюю і від їхнього оточення. Більшість літератури, яка стосується наставництва керівників, говорить неправду. Вона стверджує, що успішність клієнта залежить від таланту наставника. Насправді ж клієнт може досягнути успіху лише тоді, коли він уже є успішним. Наставник лише допомагає йому в цьому.

З.: Що Ви порадите тим людям, які прагнуть стати "володарями думок"?

В.: Інвестувати. Із пристрастю витрачати свій час на ті речі, які не матимуть миттєвої віддачі. Жертвувати собою заради створення персонального бренду у майбутньому. На жаль, сьогодні дуже багато професіоналів цього не розуміють.

З.: Чи можна стати знаменитим, коли намагаєшся балансувати між кар'єрою, сім'єю, друзями та іншими інтересами, які не мають безпосереднього зв'язку із професійною сферою.

В.: Звісно! Моя історія, яка з'явилася у The New Yorker включала розповідь про мою сім'ю. Досягаючи неймовірних успіхів у професійній сфері, я встигав приділяти своїм дітям стільки уваги, що вони самі говорили, що я проводжу з ними забагато часу.

З.: Насамкінець, яку останню пораду Ви дасте тим людям, які прагнуть досягнути у своїй сфері діяльності таких же успіхів, яких Ви досягнули у своїй?

В.: Кожен повинен робити те, що він любить. Я люблю свою справу. Я ніколи не втомлююся. Якщо ви робите те, що вам подобається, тоді ви не вважаєте це роботою. Якщо ж ви жалієте себе за кожну зайву годину, витрачену на роботу, значить це не ваша сфера. Кожен справжній професіонал своєї справи, якого я зустрічав у своєму житті, ніколи не втомлювався займатися улюбленою справою.

По-друге, виберіть свою експертну сферу. Ви повинні бути найкращими у певному питанні. Як бачите, моя особиста місія була дуже чіткою — я прагнув допомагати успішним лідерам ставати ще кращими. Це все, що я робив. Я не займався одночасно 50-ма справами. Я працював лише над однією.

Нарешті, не забувайте інвестувати. Пишіть, говоріть, спілкуйтеся із колегами, встановлюйте нові стосунки — робіть довгостроковий вклад у своє майбутнє. Вам сподобалося інтерв'ю, яке ви щойно прочитали? Я не отримав за нього ні копійки. Проте, воно працюватиме на мене у довгостроковій перспективі.

Ярослав Федорак, за матеріалами Marshall Goldsmith Library.


I Всеукраїнська конференція дистанційного навчання НЕ ПРОПУСТІТЬ:

Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.

ДОКЛАДНІШЕ ►


РЕКОМЕНДАЦІЇ    
   


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖКНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ
Не в знании сила. Как сомнения помогают нам развиватьсяНе в знании сила. Как сомнения помогают нам развиваться
Письма о главном. Ваши клиенты. Ваши сотрудники. Ваша карьераПисьма о главном. Ваши клиенты. Ваши сотрудники. Ваша карьера
Нетворкинг для интровертовНетворкинг для интровертов
Истинный профессионализмИстинный профессионализм
Ментальные ловушки на работеМентальные ловушки на работе

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  

Успешные инвестиции начинаются с бонуса 100%

bigmir)net TOP 100
МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Робота, Семінари, Книги, Форуми, Глосарій, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

RSS RSS Актуально   RSS RSS Методологія   RSS RSS Книги   RSS RSS Форуми   RSS RSS Менеджмент@БЛОГ
RSS RSS Відео   RSS RSS Візіонери   RSS RSS Бізнес-проза   RSS RSS Бізнес-гумор


Copyright © 2001-2016, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)