Менеджмент.com.ua - головна сторінка
На головну
Зробити закладку
Мапа сайту
Розширений пошук
Зворотній зв'язок
Проекти MCUa
Розсилка оновлень порталу


ІНТЕРВ'Ю | Gerard Kleisterlee 30 жовтня 2006 р.

Інтерв'ю з генеральним директором Philips

У наведеному нижче інтерв'ю із Джерардом Клістерлі (Gerard Kleisterlee), генеральним директором Philips, йдеться про важливість європейської сфери напівпровідників, майбутнє споживчої електроніки та способи впливу світової глобалізації на датського гіганта у сфері електроніки. За останні 30 років Philips віддав на аутсорсінг більшість своїх виробничих процесів та зменшив кількість працівників із 400 000 до 160 000.

Джерард Клістерлі (Gerard Kleisterlee) З.: Пане Джерарде, Ви плануєте реорганізувати Philips та перетворити компанію на стиль життя. А яку продукцію Philips застосовуєте Ви?

В.: Я прокидаюся від дзвінка радіо-будильника Philips, чищу зуби щіткою Philips, голюся бритвою Philips і п'ю каву, приготовану з допомогою однойменної кавоварки. Потім я дивлюся ранкові новини на плоскому екрані телевізора Philips і їду до офісу, в якому мене оточує техніка Philips.

З.: Чи належить Ваш дім до категорії "комп'ютеризованих", де кожен прилад підключений до мережі та постійно підтримує зв'язок із іншими приладами.

В.: Багато людей говорять про це, а наші інженери постійно працюють над цією концепцією. Проте, основним залишається мотто нашої компанії "Чутливість та простота" (Sense and Simplicity) — все чого ми прагнемо — зробити життя споживача приємнішим і простішим. Тому ми не поспішаємо створювати "комп'ютеризований" будинок, хоча й працюємо над цим постійно.

З.: Ви неодноразово стверджували, що деякі продукти є занадто складними для споживача. Вони занадто навантажені професійним жаргоном та потребують звикання для того, щоб ними можна було користуватися.

В.: Я переконаний, що середньостатистичному споживачеві дуже не подобається весь набір спеціальної термінології, який ми зазвичай використовуємо — DVD-RW, +RW, Wi-Fi чи 802.11. Я вірю, що використання більш простих відповідників дає змогу споживачам відчути, що про них справді турбуються і намагаються пояснити про що йдеться в назві товару. Одним з прикладів пояснення, яке вже закладене в назву, є телевізор з плоским екраном. Ми ж не намагаємося обізвати його LCD чи плазма-екран.

З.: Однією зі змін, яка відбулася у Вашій компанії, став продаж відділу комп'ютерних процесорів. В Європі існувало лише три потужних виробники комп'ютерних процесорів — ST Microelectronics, Infineon та Philips. Чому Ви вирішили покинути галузь?

В.: Ще в 1980-му році, кожна велика корпорація повинна була виробляти власні комп'ютерні процесори — а сьогодні це вже більше не обов'язково. Виробництво процесорів стає галуззю в собі — тепер ви можете просто купити все що вам необхідно чи замовити його. Вам не обов'язково самостійно виробляти процесори. Наприклад, сьогодні лише 10% процесорів, які застосовуються у нашій продукції, виробляються на наших заводах.

З.: Чи означає Ваш відхід зі сфери виробництва комп'ютерних процесорів, що Ви не матимете можливості якісно виділитися серед своїх конкурентів.

В.: Зовсім ні, адже конкурентною перевагою є зовсім не процесори. Це лише невеличка деталь у стосунках між конкурентами. Наприклад, якщо говорити про телебачення, то такою конкурентною перевагою є якість зображення. Про ці речі обов'язково слід пам'ятати. Вони завжди залишаються ключовими, не залежно від того, де було створено процесор для обладнання — на нашому заводі, чи на заводі наших колег. До речі, дизайн також відіграє далеко не останню роль.

З.: Отже, новітні технології стають дедалі менш важливими?

В.: Я в цьому переконаний. Сьогодні значення має лише емоційна складова продукту. Споживачеві абсолютно байдуже з чого зроблено продукт і хто є виробником запчастин до того часу, поки продукт викликає у нього позитивні емоції.

З.: Тоді, чому Philips досі не перетворився на маркетингову компанію?

В.: Ми фактично стали нею у галузі споживчої електроніки. Більше того, я переконаний, що конкурентність даної галузі дуже швидко змусить наших колег повторити наш приклад. Іншого способу працювати у цьому бізнесі просто не існує.

З.: В чому полягає нова стратегія?

В.: Останнім часом ми передали на аутсорсінг більшість нашої продукції, яка стосується споживчої електроніки. Ми залишили тільки 8 заводів, які займаються цією діяльністю, та й ті збереглися переважно з логістичних міркувань. 90% виробів створюються іншими компаніями за нашим спеціальним замовленням. Це робить нас набагато більш гнучкими, ніж наші конкуренти.

З.: Тобто фактично Philips перетворився на трейдингову компанію?

В.: Ні! Ми все-ще є набагато більшим, ніж проста трейдингова компанія. Ми володіємо спеціальним інститутом, який розробляє концепції продуктів та відсилає їх субпідрядникам. Отже, основною нашою відмінною рисою від трейдингової компанії чи no-name виробника є наш креативний підхід до розробки, дизайну та маркетингу.

Ярослав Федорак, за матеріалами Spiegel Online.


I Всеукраїнська конференція дистанційного навчання НЕ ПРОПУСТІТЬ:

Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.

ДОКЛАДНІШЕ ►


РЕКОМЕНДАЦІЇ    
   


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖКНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ
Можливо все!Можливо все!
Харизма. Искусство производить сильное и незабываемое впечатлениеХаризма. Искусство производить сильное и незабываемое впечатление
Как убедить, что ты правКак убедить, что ты прав
Игнорируй всех, или Как стать креативнымИгнорируй всех, или Как стать креативным
Бла-бла-бла, или Что делать, когда слова не работаютБла-бла-бла, или Что делать, когда слова не работают

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  

Успешные инвестиции начинаются с бонуса 100%

bigmir)net TOP 100
МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Робота, Семінари, Книги, Форуми, Глосарій, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

RSS RSS Актуально   RSS RSS Методологія   RSS RSS Книги   RSS RSS Форуми   RSS RSS Менеджмент@БЛОГ
RSS RSS Відео   RSS RSS Візіонери   RSS RSS Бізнес-проза   RSS RSS Бізнес-гумор


Copyright © 2001-2016, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)