ІНТЕРВ'Ю | Dan Schawbel 5 грудня 2008 р.

Персональний брендінг — найкращий спосіб пережити економічну кризу

Ден Швабель (Dan Schawbel), провідний доповідач на теми персонального брендінгу, допомоги індивідам та досягнення впевненості у власних силах, допомагає людям відкрити свої "сильні" сторони та розвинути бренд, застосовуючи для цього можливості соціальних медіа.

В інтерв'ю, яке наведене нижче, Ден розповідає, яким чином персональний брендінг може бути застосований для боротьби з економічною кризою та для того, щоб захистити людей від законів сучасної жорсткої економіки. У своїй новій книзі "Я 2.0: Створення потужного бренду для досягнення кар'єрного успіху" (Me 2.0: Build a Powerful Brand to Achieve Career Success) він ділиться детальною покроковою стратегією успіху.

Ден Швабель (Dan Schawbel) З.: Ден, у чому суть персонального брендінгу і чому він став настільки важливим саме сьогодні?

В.: Персональний брендінг — це те, яким чином ми відкриваємося перед іншими. Кожен із нас, хоче він того, чи ні, має бренд, оскільки люди починають складати про нас свої думки вже з першого погляду. Нам також доводиться "продавати" свої ідеї та унікальні навички зацікавленим сторонам всередині компанії та підприємцям. І якими будуть їхні судження — частенько залежить саме від нас.

Десять років тому, в світі Web 1.0, ваш бренд був "прихований" до тих пір, поки ви не займали публічну високу посаду у великій (бажано міжнародній) корпорації. Сьогодні ж, разом з еволюцією Інтернету, кожна людина отримала голос, який може як створити, так і зруйнувати її репутацію.

Ще одна важлива відмінність полягає в тому, що в минулому вам потрібно було багато коштів для того, щоб звернути на себе увагу преси. Сьогодні кожен може розпочати власний блог та долучитися до соціальних мереж абсолютно безкоштовно.

З.: А чому Ви зайнялися темою персонального брендінгу?

В.: У 2006-му році я випустився з коледжу Бентлі, після того, як закінчив вісім інтернатур та займав сім лідерських посад. Під час моїх інтерв'ю, менеджери завжди звертали увагу на мій "особистий набір інструментів для брендінгу", який включав портфоліо, резюме і звісно ж — веб-сайт. Це дозволяло мені виділитися з маси інших кандидатів.

Приблизно через рік я почав експериментувати із соціальними медіа поза роботою. Я створив свій власний блог після того, як прочитав відому статтю Тома Пітерса "Бренд на ім'я «Я»" (The Brand Called You). Дуже швидко я зрозумів, що саме персональний брендінг захоплює мене понад усе, оскільки я давно цікавився маркетингом, наставництвом та іншими речами, які стосувалися соціальних медіа.

З.: А в чому полягає Ваш 4-кроковий процес створення потужного бренду?

В.: Шукайте! Для того, щоб зрозуміти, ким ви є насправді, вам потрібно постійно перебувати у процесі внутрішнього пошуку. Якщо ви не інвестуватимете час у дослідження власного єства — навряд чи ви зможете досягнути успіху. Вам потрібно визначити власні цінності, особисту місію та особливі характеристики. Поки ви не зрозумієте цих речей самі — зайве очікувати, що ви зможете донести їх до інших. Можна почати із таких питань, як: "Хто я є насправді?" і "Якби я міг робити все, що завгодно, то чим би я зайнявся?"

Створюйте! До переліку інструментів, які ви застосовуєте для створення власного бренду, може належати, наприклад, блог, веб-сайт, візитка, резюме, рекомендація, портфоліо чи навіть профіль у соціальній мережі. Важливо, щоб кожен із цих елементів перегукувався з іншим та підтримував загальну картину вашого бренда.

Комунікуйте! Замало створити інструменти для підтримки бренду — потрібно використовувати їх таким чином, щоб донести до людей інформацію про ваше існування.

Підтримуйте! Разом зі зростанням, дорослішанням та прискоренням вашої кар'єри, у вас з'ялятиметься потреба підтримувати те, що ви вже встигли створити. В той же час вам потрібно постійно відстежувати інформацію про себе в онлайні таким чином, щоб переконатися, що ви створюєте позитивні емоції, а розмови навколо вашої особи носять переважно позитивний характер.

З.: То яким же чином інструменти соціальних медіа можуть захистити працівників?

В.: Вам потрібно потурбуватися про власний бренд поза межами свого робочого місця, оскільки сьогодні вже важко розраховувати на робочу стабільність. Як уже було сказано вище, для цього ви можете створити блог, завести аккаунти у найпотужніших соціальних мережах на зразок Facebook, Twitter та LinkedIn, а також постійно відстежувати результати видачі за запитом на ваше ім'я, скажімо, у Google.

За матеріалами "Brand Yourself to Fight the Bad Economy", Business Week.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.




ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Давати і брати. Революційний підхід до успіхуДавати і брати. Революційний підхід до успіху
Розмови з незнайомцями. Що слід знати про людей, яких ми не знаємоРозмови з незнайомцями. Що слід знати про людей, яких ми не знаємо
Закони переможців. Як здійснити cвої мріїЗакони переможців. Як здійснити cвої мрії

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)