ІНТЕРВ'Ю | Stephanie Chick 2 лютого 2009 р.

Як розкрити приховані таланти ваших співробітників

Стефані Чік (Stephanie Chick) радить менеджерам ставити перед своїми підлеглими високі очікування і спонукати їхню креативність. Сама вона вважає своєю місією допомогу корпоративним співробітникам розкривати свої таланти на робочому місці та поза ним. Нижче наведені уривки з інтерв'ю зі Стефані.

Стефані Чік (Stephanie Chick) З.: Чому, на Вашу думку, так важливо, щоб компанії фокусувалися на розкритті потенціалу співробітників?

В.: Сьогодні всі ми переживаємо особливо важкі часи. Компанії стикаються з різними труднощами: 24 години на день, 7 днів на тиждень вони працюють у глобальній економіці, змушені рахуватися зі швидким розвитком новітніх ринків та додатковим тиском із боку акціонерів, які постійно вимагають підвищення прибутковості. Сучасним дивізом бізнесу стало: дій або загинь.

Щоб відповідати на всі ці виклики сьогодення, рекрутерам доводиться фокусуватися на пошуку по-справжньому талановитих працівників — людей із "правильними" навичками, знаннями та досвідом, які можуть допомогти компанії у скрутний момент.

Але правда полягає в тому, що талант сам по собі не допоможе компанії досягнути успіху. Лідерам давно вже пора навчитися помічати щось більше, ніж навички, знання та досвід — їм слід навчитися розкривати внутрішній потенціал, який існує в кожній людині. І ця людина, можливо, вже давно працює у вашій компанії — її не потрібно наймати. І цей потенціал я називаю "генієм".

З.: Це дуже цікавий підхід? А яка різниця між "талантом" та "генієм"?

В.: Це доволі незначна, але дуже важлива відмінність у самому мисленні. У кожного працівника є певний талант: хтось вміє аналізувати числа, інші вміють обирати найкращі продукти, ще хтось чудово продає товари. Але талант — це лише початок. Геній — це розкритий талант. Це здатність використовувати унікальні здібності, бажання та сильні сторони кожного працівника таким чином, щоб вони приносили максимальну користь компанії. Кожен працівник має свій "геній". Єдине, що вам потрібно — це навчитися його звільняти!

Різниця між талантом та генієм полягає ще й у тому, що талант створює, а геній створює щось нове. Талант досягає успіху, а геній перевершує його. Німецький філософ Артур Шопенгауер колись говорив: "талант попадає в мішень, в яку більше ніхто не може попасти, а геній попадає в мішень, яку більше ніхто не здатен побачити".

Тому замість того, щоб шукати нових дорогих співробітників для своєї компанії, варто спершу зайнятися розкриттям потенціалу вашого наявного персоналу. В довгостроковій перспективі другий підхід є набагато більш ефективним для компанії.

З.: Втім, про зміни у мисленні зазвичай набагато легше говорити, ніж втілювати їх у життя. З чого потрібно починати?

В.: Найважливіший перший крок — позбавитись від упереджень щодо потенціалу працівників. Більшість лідерів хибно вважають, що тільки 10% їхніх працівників можуть досягнути найвищого рівня. Звісно ж, такий тип мислення створює в компанії культуру "посередності". І таким чином стереотипи формують реальну ситуацію. Те, чого ви досягаєте, є прямим наслідком того, у що ви вірите! Тому менеджерам у першу чергу потрібно повірити в те, що їхні підлеглі здатні досягнути набагато більшого і ставитися до них відповідним чином.

З.: А як ця концепція співвідноситься з різними типами працівників?

В.: В глибині своєї душі кожен працівник мріє втілити свій потенціал. Життя коротке — і кожна людина хоче досягнути максимального (як у професійному, так і в особистому аспектах). Саме нездатність використовувати свої здібності є ключовою причиною, через яку більшість працівників покидають свої компанії і починають власний бізнес.

Варто звернути увагу і на те, що представники покоління "Y" мають абсолютно інші очікування щодо можливості розкрити свій потенціал. Вони не хочуть чекати поки випаде нагода, а натомість хочуть досягнути всього і зразу. Молоде покоління є найбільш нетерплячим. Для них розкриття потенціалу є не випадковим — воно є абсолютно обов'язковим.

За матеріалами "Unleashing the Genius in Your Workforce", Business Week.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.




comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28-30 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Школа Продавця (Наталія Дегтярьова)
29 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Бюджетування з шаблонами бюджетів і фінансовою моделлю (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
1 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управлінське спілкування: як стати «фігурою впливу» для своїх підлеглих (Ірина Головньова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Бизнес в стиле Romantic. Отдавай все, не считаясь ни с чем, чтобы создать нечто более великое, чем ты самБизнес в стиле Romantic. Отдавай все, не считаясь ни с чем, чтобы создать нечто более великое, чем ты сам
Можливо все!Можливо все!
Война за креатив. Как преодолеть внутренние барьеры и начать творитьВойна за креатив. Как преодолеть внутренние барьеры и начать творить
Личный бренд. Позаботьтесь о вашей репутации прежде, чем это сделают другиеЛичный бренд. Позаботьтесь о вашей репутации прежде, чем это сделают другие
Правила самоорганизацииПравила самоорганизации


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)