Менеджмент.com.ua - головна сторінка
На головну
Зробити закладку
Мапа сайту
Розширений пошук
Зворотній зв'язок
Проекти MCUa
Розсилка оновлень порталу


ІНТЕРВ'Ю | Stephanie Chick 2 лютого 2009 р.

Як розкрити приховані таланти ваших співробітників

Стефані Чік (Stephanie Chick) радить менеджерам ставити перед своїми підлеглими високі очікування і спонукати їхню креативність. Сама вона вважає своєю місією допомогу корпоративним співробітникам розкривати свої таланти на робочому місці та поза ним. Нижче наведені уривки з інтерв'ю зі Стефані.

Стефані Чік (Stephanie Chick) З.: Чому, на Вашу думку, так важливо, щоб компанії фокусувалися на розкритті потенціалу співробітників?

В.: Сьогодні всі ми переживаємо особливо важкі часи. Компанії стикаються з різними труднощами: 24 години на день, 7 днів на тиждень вони працюють у глобальній економіці, змушені рахуватися зі швидким розвитком новітніх ринків та додатковим тиском із боку акціонерів, які постійно вимагають підвищення прибутковості. Сучасним дивізом бізнесу стало: дій або загинь.

Щоб відповідати на всі ці виклики сьогодення, рекрутерам доводиться фокусуватися на пошуку по-справжньому талановитих працівників — людей із "правильними" навичками, знаннями та досвідом, які можуть допомогти компанії у скрутний момент.

Але правда полягає в тому, що талант сам по собі не допоможе компанії досягнути успіху. Лідерам давно вже пора навчитися помічати щось більше, ніж навички, знання та досвід — їм слід навчитися розкривати внутрішній потенціал, який існує в кожній людині. І ця людина, можливо, вже давно працює у вашій компанії — її не потрібно наймати. І цей потенціал я називаю "генієм".

З.: Це дуже цікавий підхід? А яка різниця між "талантом" та "генієм"?

В.: Це доволі незначна, але дуже важлива відмінність у самому мисленні. У кожного працівника є певний талант: хтось вміє аналізувати числа, інші вміють обирати найкращі продукти, ще хтось чудово продає товари. Але талант — це лише початок. Геній — це розкритий талант. Це здатність використовувати унікальні здібності, бажання та сильні сторони кожного працівника таким чином, щоб вони приносили максимальну користь компанії. Кожен працівник має свій "геній". Єдине, що вам потрібно — це навчитися його звільняти!

Різниця між талантом та генієм полягає ще й у тому, що талант створює, а геній створює щось нове. Талант досягає успіху, а геній перевершує його. Німецький філософ Артур Шопенгауер колись говорив: "талант попадає в мішень, в яку більше ніхто не може попасти, а геній попадає в мішень, яку більше ніхто не здатен побачити".

Тому замість того, щоб шукати нових дорогих співробітників для своєї компанії, варто спершу зайнятися розкриттям потенціалу вашого наявного персоналу. В довгостроковій перспективі другий підхід є набагато більш ефективним для компанії.

З.: Втім, про зміни у мисленні зазвичай набагато легше говорити, ніж втілювати їх у життя. З чого потрібно починати?

В.: Найважливіший перший крок — позбавитись від упереджень щодо потенціалу працівників. Більшість лідерів хибно вважають, що тільки 10% їхніх працівників можуть досягнути найвищого рівня. Звісно ж, такий тип мислення створює в компанії культуру "посередності". І таким чином стереотипи формують реальну ситуацію. Те, чого ви досягаєте, є прямим наслідком того, у що ви вірите! Тому менеджерам у першу чергу потрібно повірити в те, що їхні підлеглі здатні досягнути набагато більшого і ставитися до них відповідним чином.

З.: А як ця концепція співвідноситься з різними типами працівників?

В.: В глибині своєї душі кожен працівник мріє втілити свій потенціал. Життя коротке — і кожна людина хоче досягнути максимального (як у професійному, так і в особистому аспектах). Саме нездатність використовувати свої здібності є ключовою причиною, через яку більшість працівників покидають свої компанії і починають власний бізнес.

Варто звернути увагу і на те, що представники покоління "Y" мають абсолютно інші очікування щодо можливості розкрити свій потенціал. Вони не хочуть чекати поки випаде нагода, а натомість хочуть досягнути всього і зразу. Молоде покоління є найбільш нетерплячим. Для них розкриття потенціалу є не випадковим — воно є абсолютно обов'язковим.

За матеріалами "Unleashing the Genius in Your Workforce", Business Week.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



I Всеукраїнська конференція дистанційного навчання НЕ ПРОПУСТІТЬ:

Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.

ДОКЛАДНІШЕ ►


РЕКОМЕНДАЦІЇ    
   


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖКНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ
Створення інноваторів. Як виховати молодь, яка змінить світСтворення інноваторів. Як виховати молодь, яка змінить світ
Самое важное. Как разобраться в себе, стать лидером и повести за собой командуСамое важное. Как разобраться в себе, стать лидером и повести за собой команду
Гении и аутсайдеры. Почему одним все, а другим ничего?Гении и аутсайдеры. Почему одним все, а другим ничего?
Искусство мыслить масштабноИскусство мыслить масштабно
Сила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесiСила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесi

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  

Успешные инвестиции начинаются с бонуса 100%

bigmir)net TOP 100
МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Робота, Семінари, Книги, Форуми, Глосарій, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

RSS RSS Актуально   RSS RSS Методологія   RSS RSS Книги   RSS RSS Форуми   RSS RSS Менеджмент@БЛОГ
RSS RSS Відео   RSS RSS Візіонери   RSS RSS Бізнес-проза   RSS RSS Бізнес-гумор


Copyright © 2001-2016, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)