ІНТЕРВ'Ю | Steve Zaffron 12 червня 2009 р.

Стів Зафрон про закони результативності

Стів Зафрон (Steve Zaffron) генеральний директор консалтингової компанії Vanto Group, а також співавтор книги "Три закони результативності: Як керувати майбутнім вашої організації та вашого життя" (The Three Laws of Performance: Rewriting the Future of Your Organization and Your Life) стверджує, що прориву у результативності можна досягнути за умови, якщо дотримуватися трьох законів. Саме про них і йдеться у інтерв'ю, яке наведене нижче.

Стів Зафрон (Steve Zaffron)
З.: Чому Ви обрали для своєї книги саме таку тему?

В.: Мені завжди було цікаво, чому люди обирають і займаються тими чи іншими справами. А також я завжди любив досліджувати. Що мотивує та надихає людей працювати краще й ефективніше? У своїй компанії ми займаємося саме пошуком відповідей на ці запитання. І за багато років у нас уже є достатньо напрацювань, які й вилилися в однойменну книгу.

З.: Чому ж тоді так багато зусиль компаній на підвищення результативності виявляються провальними?

В.: Сьогодні стало модним говорити, що впровадження новітніх IT або ERP-систем провалюється через те, що підлеглі "протистоять змінам". Проте, ми ставимося до цієї ситуації дещо по-іншому. Це не люди протистоять змінам. Люди просто хочуть бути частиною цих змін (а не відчувати, що зміни просто були нав'язані їм згори).

Проте, переважна більшість організаційних структур не дає можливості людям відчути себе частиною якогось важливого процесу. Всі рішення приймаються на найвищому рівні і потім "спускаються" донизу. Така структура дійсно має успіх у певних організаціях (наприклад, у війську). Але потрібно завжди пам'ятати, що вона не бере до розрахунку того, що справді позитивно впливає на результативність людей.

Система винагород та покарань справді змушує людей виконувати ті чи інші завдання, але вона дуже рідко впливає на результативність. Адже основним мотивуючим фактором для будь-якої людини є її власне сприйняття світу, її власні думки та те, яким чином вона емоційно сприймає все, що відбувається навколо. Саме через це люди й роблять те, що вони роблять.

З.: У своїй книзі Ви говорите, що всі ми маємо "майбутнє за замовчуванням". Чи можете Ви пояснити, про що йдеться?

В.: У китайців є чудове прислів'я: "Якщо ми не змінимо напрямок руху, тоді ми прийдемо туди, куди нас ведуть". Люди зазвичай рухаються в тому напрямку, про який вони думають. Їхнє майбутнє визначається тим, що вони самі вважають за можливе.

Наш минулий досвід, наші знання, наші думки, наші стереотипи і упередження — всі вони проектують "майбутнє за замовчуванням" (тобто те, як розвиватиметься наше життя, якщо ми не будемо докладати жодних зусиль для його зміни).

До тих пір, поки управлінці не навчаться брати "майбутнє за замовчуванням" до уваги — тривалі зміни у компанії будуть неможливі. Компанія може досягнути якихось короткострокових змін, але завжди повертатиметься до попереднього рівня результативності. Але, що більш ймовірно — проекти змін не будуть впроваджені взагалі.

З.: Яким же чином лідери здатні змінити "майбутнє за замовчуванням" та свідомо обрати інший напрямок?

В.: Перш за все їм зовсім не обов'язково діяти з позицій "сили" та "влади". Все, що їм потрібно — володіти ситуацією та ініціювати розмову, яка б спонукала інших змінювати "майбутнє за замовчуванням" (особливо, якщо це не те майбутнє, яке вам хотілося б мати).

З.: Ви доторкнулися до важливості мови у цьому процесі. На Вашу думку, чи розуміють керівники, наскільки потужне значення має мова у процесі досягнення найвищої результативності?

В.: Ні! На мою думку, не лише керівники та управлінці не розуміють важливості мови в процесі комунікації та підвищення результативності. Тут краще говорити про всіх людей у цілому. Ми використовуємо мову як описовий інструмент. Ми просто описуємо те, що було, є або буде.

Але кожна людина має свій власний набір мовних інтерпретацій, які визначають для них реальність. Коли ці інтерпретації не зв'язані із "великою картиною", їхні дії стають хаотичними, їх неможливо координувати і вони втрачають свою силу. Розуміння цього є надзвичайно важливим до зміни "майбутнього за замовчуванням".

Мова, яка орієнтується на майбутнє, виконує не лише описову функцію. Вона відкриває думки людей для нових можливостей. Наприклад, Франклін Делано Рузвельт у своїй інаугураційній промові розповів людям, наскільки складний шлях лежить попереду них. Але потім він відзначив, що єдина річ, якої вони повинні боятися — це сам страх. І таким чином він відкрив перед людьми нові можливості.

З.: Якби Ви могли дати лідерам лише одну пораду про покращення їхньої результативності, що це була б за порада?

В.: Я порадив би залучати до розмови всіх людей, яких можливо, з якими ви співпрацюєте чи плануєте співпрацювати. Прислухатися до співробітників та підлеглих, помічати їхні проблеми, знати про очікування і розуміти інтерпретації. Дивитися на світ їхніми очима, щоб бачити, які речі дійсно мають для них значення і що може їх мотивувати.

За матеріалами "Steve Zaffron on the Laws of Top Performance", Management Consulting News.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
6 березня 2017
Дніпро, Культурно-діловий центр "Менора"
Маркетинг без бюджету (Ігор Манн)
6 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Маркетинг без бюджету, або Як вивести бізнес на дорогу успіху (Микола Клінков)
14-18 березня 2017
Київ
Спеціаліст із пільг, компенсацій і розвитку — SpCBD (Оксана Кондратенко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Под давлением. Как добиваться результатов в условиях жестких дедлайнов и неопределенностиПод давлением. Как добиваться результатов в условиях жестких дедлайнов и неопределенности
Поймай мечту за хвост. Как зарабатывать, занимаясь любимым деломПоймай мечту за хвост. Как зарабатывать, занимаясь любимым делом
Связи — не главное. На чем держится прочный бизнесСвязи — не главное. На чем держится прочный бизнес
Умение слушать. Ключевой навык менеджераУмение слушать. Ключевой навык менеджера
Шлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собоюШлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собою


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)