ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ 2.0. Бізнес-конференція на основі реальних кейсів


ІНТЕРВ'Ю | Sylvia Ann Hewlett 5 січня 2010 р.

Як утримати найталановитіших співробітників

Яким чином менеджери можуть підтримувати результативність співробітників на належному рівні, навіть коли економіка переживає далеко не найлегші часи? На це запитання спробувала дати відповідь Сильвія Енн Хьюлетт (Sylvia Ann Hewlett) у своїй книзі "Ключові таланти: Як зберегти результативність у часи кризи" (Top Talent: Keeping Performance Up When Business Is Down). Нижче наведено коротке інтерв'ю з автором, в якому вона відповідає на найважливіші запитання, які стосуються управління талантами.

Сильвія Енн Хьюлетт (Sylvia Ann Hewlett)
Сильвія Енн Хьюлетт
(Sylvia Ann Hewlett)
З.: В хороші часи компанії називають людей своїм найціннішим ресурсом, а в погані — стараються позбавитися від них. Що це, парадокс чи лицемірство?

В.: В основі проблеми лежить той факт, що ключові і найбільш результативні співробітники відчувають, що їх повністю ігнорують. Менеджери зосереджуються на операційних процесах, клієнтах, продукті... на чому завгодно, окрім персоналу. Наявність високоефективних співробітників у компанії здається само собою зрозумілою, хоча насправді це зовсім не так. Як наслідок — виникає розчарування і мотивація дуже суттєво падає. Компанія втрачає значний відсоток своєї результативності тільки тому, що керівники не потрудилися подбати про підлеглих.

З.: Ви стверджуєте, що рівень лояльності серед ключових співробітників компаній впав з 90% до 53%. Чому це трапилося?

В.: Як вже згадувалося вище, ключові працівники відчувають себе проігнорованими і більшість із них не має жодного бажання продовжувати роботу у компаніях із поганими бізнес-моделями. По суті сьогодні від них вимагають ще більше зусиль та енергії за меншу зарплатню та при відсутності будь-якого визнання. Топові працівники ніколи не будуть ефективними за таких умов.

З.: Яку ж кількість співробітників можна назвати повністю замотивованими сьогодні?

В.: Не більше 10-20%. Це дуже низький і загрозливий показник. Менеджерам потрібно розуміти, що ключові співробітники — це люди дуже мобільні і вони завжди затребувані на ринку. Навіть у часи найбільшої кризи. Тому про їхню мотивацію не можна забувати в жодному разі. Інакше компанія одного "прекрасного дня" ризикує залишитися без тих людей, завдяки яким вона існує.

З.: Що можуть зробити компанії, щоб підвищити мотивацію свого персоналу у найбільш складні часи?

В.: Передусім — це комунікації. В жодному разі не можна забувати, що ваш персонал повинен знати, що відбувається в компанії і куди вона рухається. Але головне — наскільки успішно вона прямує до своєї цілі. Співробітники повинні отримувати зворотній зв'язок та визнання щодо своїх успіхів в компанії.

Хорошим кроком в часи кризи буде використання часу як внутрішньої валюти. Криза приносить нові стреси для всіх у компанії. Людям доводиться працювати набагато більше і напруженіше — і при цьому компанії часто не можуть дозволити собі доплатити їм за додатковий час. Тому можна "відплачувати" додатковими вихідними чи вільним робочим графіком. Таким чином, після важкого стресового робочого тижня людина зможе взяти додатковий вихідний і гарно відпочити. Безперечно, це позитивно вплине на її ставлення до компанії.

За матеріалами "Keeping top talent in a down economy", management-issues.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
25 квітня 2017
Київ, kmbs
Від персональної місії до командних результатів (Ярослава Лоянич)
27-28 квітня 2017
Київ
Управління запасами — збільшення прибутку компанії (Олена Павлова)
28-30 квітня 2017
Київ, БЦ Інком
Тренінг із досягнення надрезультатів «Контекст» (Арсен Рябуха, Володимир Герасічев)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
ПобедительПобедитель
Как оказывать влияние. Новый стиль управленияКак оказывать влияние. Новый стиль управления
Стиральная машина для мозгов. Как научиться эффективно управлять своими мыслями и добиваться намеченных целейСтиральная машина для мозгов. Как научиться эффективно управлять своими мыслями и добиваться намеченных целей
Легкий способ перестать откладывать дела на потомЛегкий способ перестать откладывать дела на потом
Директора и дилеммыДиректора и дилеммы


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)