ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ 2.0. Бізнес-конференція на основі реальних кейсів


ІНТЕРВ'Ю | Rob Goffee 22 січня 2010 р.

Роб Гоффі про управління розумними людьми

В інтерв'ю, яке наведене нижче, Роб Гоффі (Rob Goffee) — професор з організаційної поведінки у Лондонській бізнес-школі, а також експерт з питань лідерства, корпоративної культури та інновацій, співавтор книг "Розумний: Як керувати найрозумнішими та найкреативнішими людьми" (Clever: Leading Your Smartest, Most Creative People) — розповідає про те, яким чином лідери повинні мислити, працювати та утримувати найрозумніших людей в компанії.

Роб Гоффі (Rob Goffee)
Роб Гоффі
(Rob Goffee)
З.: Як Ви визначаєте розумних людей?

В.: Розумні люди — це ті співробітники, яким вдається створити непропорційно велику цінність порівняно з кількістю ресурсів, які виділяються для них компанією. Це найталановитіші індивіди, які завжди досягають неймовірних результатів, незалежно від того, всередині організації чи поза нею. Втім, як би там не було — розумні люди завжди потребують додаткових ресурсів від організації — у різному вигляді.

Ми свідомо вибрали слово "розумний", щоб спонукати читачів задуматися. Не хотіли використовувати заїжджені слова на зразок "талановитий", "інтелектуальний працівник" і т. п.

З.: А керівництво розумними людьми чимось відрізняється від керівництва всіма іншими?

В.: Так. Ми проаналізували велику кількість компаній, в яких працюють розумні люди і виявили кілька доволі специфічних особливостей.

Передусім — це бажання розумних людей бути незалежними і працювати автономно. Вони також набагато більше потребують визнання (яке, знову ж таки, може виходити і з-поза меж організації). І, насамкінець, вони зазвичай повністю занурені у свою сферу діяльності. Тобто їх можна назвати геніальними тільки в якійсь одній сфері.

Саме тому виникає стільки проблем з управлінням розумними людьми. Вони усвідомлюють, що їм потрібна організація через наявність у ній ресурсів. Але, з іншого боку, вони вважають, що краще б вони були незалежними. Це своєрідні стосунки на межі любові і ненависті. Тому організації, яка працює з такими людьми, краще зразу дати собі відповідь на запитання, що вона може запропонувати їм.

З.: Чи існує у сучасній науці менеджменту відповідь на це запитання?

В.: Традиційний підхід до лідерства завжди передбачав наявність харизматичної особи, яка поведе всіх за собою. Але чого розумні люди хотіли б менше всього — це управлінця-мікроменеджера, який втручатиметься у кожнісінький аспект їхньої роботи. Їм потрібна людина, яка відповідатиме за ключові рішення в компанії, але при цьому залишатиме підлеглим значну частину автономії та свободи.

Мотивація сьогодні полягає у вмінні зробити бізнес більш привабливим для тих людей, які можуть бути цінними, ніж у традиційному стимулюванні. І ця зміна парадигми вимагає від лідера більше креативності.

Розумних людей мотивує не стільки зарплата та широкий соціальний пакет, скільки наявність у компанії інших розумних людей, щоденні виклики, свобода дій та можливість постійно вдосконалюватися і зростати.

З.: А якими навичками повинен володіти лідер, який керує розумними людьми?

В.: Такому лідеру дуже важливо розвинути специфічний різновид дисципліни, який поважатимуть розумні люди.

Основна ж проблема залишається незмінною — розумні люди не хочуть бути частиною організації і сприйматися як гвинтик великого механізму. Тому керувати ними потрібно відповідно — не надто втручаючись у їхнє життя та плани.

З.: А яким чином можна поєднати розумних людей зі всіма іншими. Особливо, коли йдеться про формування команди?

В.: Основне, що треба пам'ятати — це те, що креативність зростає, коли в команді працюють різноманітні люди. Диверсифікація фактично завжди працює на підвищення креативності.

З іншого боку, занадто великою кількістю різноманітності складно керувати. Якщо ваша команда складатиметься лише з розумних людей — вона швидш за все не зможе працювати. Дослідження показало, що команди, які складаються виключно з людей з високими показниками IQ за ефективністю програють командам, які складаються з людей, де лише один або двоє мають високий показник IQ, а всі інші — трохи нижчий.

З.: Якби Ви могли дати лідерам одну пораду, як найкраще керувати розумними людьми, що це була б за порада?

В.: Я знову повернуся до свого твердження — потрібно зробити компанію цінною для цих людей. Ці люди мотивуються відчуттям великої цілі і з радістю працюватимуть у компанії, яка, на їхню думку, реально допомагатиме їм досягати їхніх цілей.

За матеріалами "Rob Goffee on Managing Clever People", Management Consulting News.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
12 травня 2017
Київ, Готель «Мир»
Оплата за результатом KPI — мотивація 4.0 (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
16 травня 2017
Київ, kmbs
Управління репутацією в розгалуженій бізнес-структурі: як налагодити систему зсередини? (Євген Загорулько)
18-19 травня 2017
Київ, БЦ «Кубик»
Складська логістика торгового підприємства (Віктор Барановський)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Вийди за межi. Забудь про успiх — стань видатнимВийди за межi. Забудь про успiх — стань видатним
Война за креатив. Как преодолеть внутренние барьеры и начать творитьВойна за креатив. Как преодолеть внутренние барьеры и начать творить
Мысли по-крупному и не тормози!Мысли по-крупному и не тормози!
Совсем другой разговор! Как перевести любую дискуссию в конструктивное руслоСовсем другой разговор! Как перевести любую дискуссию в конструктивное русло
В этом году я… Как изменить привычки, сдержать обещания или сделать то, о чем вы давно мечталиВ этом году я… Как изменить привычки, сдержать обещания или сделать то, о чем вы давно мечтали


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)