ІНТЕРВ'Ю | Mark Livingston 28 квітня 2010 р.

Марк Лівінгстон про ринкові тенденції для ІТ-сервісів

В інтерв'ю, яке наведене нижче, Марк Лівінгстон (Mark Livingston), віце-президент компанії Cognizant Business Consulting, досвідчений консультант, розповідає про тенденції ринку для ІТ-сервісів.

Марк Лівінгстон (Mark Livingston)
Марк Лівінгстон
(Mark Livingston)
З.: Що сьогодні відбувається з ринком ІТ? Попит зростає, залишається стабільним чи падає?

В.: Як і всі інші, я також читаю новини і турбуюсь про мої особисті інвестиції, але, окрім цього я розмовляю з ІТ-директорами різних компаній і більшість із них переконані, що витрати на ІТ у цьому році або залишаться незмінними, або дещо зростуть порівняно з показниками минулого року.

Різноманітні амбітні програми потребуватимуть консалтингових послуг. Тому, я вважаю, що ми будемо свідками значного попиту на ІТ-ринку.

З.: З якими основними проблемами доводиться стикатися ІТ-директорам та іншим людям, які працюють у цій сфері?

В.: Один з улюблених моїх жартів, що ви можете використати презентацію, яку зробили у 1985-му році і деякі проблеми продовжуватимуть залишатися актуальними. Ми вирішили деякі базові ІТ-проблеми, але кожного року знову і знову стикаємося з ними.

Однією з таких проблем є те, що ми фактично ніяк не можемо прив'язати ІТ до бізнесу — інформаційні технології продовжують шукати свою роль в бізнесі.

По-друге — ми стикаємся з проблемою складності. Ми позбавилися від комп'ютерних систем COBOL, FORTRAN, помінявши їх на інший набір не менш складних: Oracle, SAP тощо. По суті, нам не вдалося зробити ці системи більш простими для користувача.

І по-третє, звісно ж, ми досі стикаємося з проблемою оптимізації витрат. Ми досі шукаємо способів найкращого використання коштів компанії у найбільш продуктивних сферах.

Хороша новина полягає в тому, що бізнеси сьогодні готові брати на себе більший ризик, намагаючись перепозиціонувати себе на нове зростання — економіку відновлення.

З.: В умовах цієї "економіки відновлення", чи зміниться підхід клієнтів до оцінки та покупки сервісів? Якщо так, то якою буде природа цих змін?

В.: Перш за все потрібно пам'ятати, що сьогодні всі стають надзвичайно чутливими до ціни. Втім, це не означає, що завжди перемагатиме той продавець, який запропонує найменшу ціну. На мою думку, клієнти куди більш прискіпливо, ніж раніше, перевірятимуть, наскільки кваліфіковано ви здатні виконувати свою роботу. Безперечно, вони вимагатимуть показати їм результати ваших попередніх проектів.

Окрім того, клієнти очікуватимуть від постачальників послуг готовності взяти на себе частину ризиків, при цьому залишившись "у грі". Вони шукатимуть реальних партнерів, які готові будуть здійснювати інвестиції у покращення їхнього бізнесу. І, звісно ж, клієнти очікуватимуть, що будучи партнером, їхній постачальник повинен розуміти бізнес так само або навіть краще, ніж вони.

З.: Якби Ви могли дати консультантам одну пораду щодо досягнення успіху на сучасному ринку, що це була б за порада?

В.: Я б відзначив, що успішні консультанти — це не завжди ті, у кого найвищий показник IQ. Вам потрібно мати здоровий баланс IQ та емоційного інтелекту для створення стосунків, продажу власних ідей та створення команди людей, які захочуть працювати з вами. Найбільш успішні консультанти розуміють це на самому початку своєї кар'єри і розвивають ці навички.

За мої двадцять із лишком років у цьому бізнесі я часто стикався із по-справжньому розумними людьми, які не проходили навіть через кілька перших рівнів у консалтингу. Вони не мали здібностей для підтримання стосунків та продажу своїх ідей. А без цих навичок вони не можуть ефективно працювати з клієнтами. Тому, на мою думку, це справді найважливіші навички для консультанта.

За матеріалами "Mark Livingston on Market Trends for IT Services", Management Consulting News.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
27 лютого 2017
Київ, kmbs
Топ-команда: як налаштувати взаємодію всередині? (Ярослава Лоянич)
6 березня 2017
Дніпро, Культурно-діловий центр "Менора"
Маркетинг без бюджету (Ігор Манн)
6 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Маркетинг без бюджету, або Як вивести бізнес на дорогу успіху (Микола Клінков)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Персональный ребрендинг. Как изменить свой имидж, сохранив репутациюПерсональный ребрендинг. Как изменить свой имидж, сохранив репутацию
Мысли по-крупному и не тормози!Мысли по-крупному и не тормози!
Пирамида эффективности. От разрозненных техник к цельной системеПирамида эффективности. От разрозненных техник к цельной системе
Как работать по 4 часа в неделю и при этом не торчать в офисе «от звонка до звонка», жить где угодно и богатетьКак работать по 4 часа в неделю и при этом не торчать в офисе «от звонка до звонка», жить где угодно и богатеть
Муза не придет. Правда и мифы о том, как рождаются гениальные идеиМуза не придет. Правда и мифы о том, как рождаются гениальные идеи


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)