Менеджмент.com.ua - головна сторінка
На головну
Зробити закладку
Мапа сайту
Розширений пошук
Зворотній зв'язок
Проекти MCUa
Розсилка оновлень порталу


ІНТЕРВ'Ю | Mark Livingston 28 квітня 2010 р.

Марк Лівінгстон про ринкові тенденції для ІТ-сервісів

В інтерв'ю, яке наведене нижче, Марк Лівінгстон (Mark Livingston), віце-президент компанії Cognizant Business Consulting, досвідчений консультант, розповідає про тенденції ринку для ІТ-сервісів.

Марк Лівінгстон (Mark Livingston)
Марк Лівінгстон
(Mark Livingston)
З.: Що сьогодні відбувається з ринком ІТ? Попит зростає, залишається стабільним чи падає?

В.: Як і всі інші, я також читаю новини і турбуюсь про мої особисті інвестиції, але, окрім цього я розмовляю з ІТ-директорами різних компаній і більшість із них переконані, що витрати на ІТ у цьому році або залишаться незмінними, або дещо зростуть порівняно з показниками минулого року.

Різноманітні амбітні програми потребуватимуть консалтингових послуг. Тому, я вважаю, що ми будемо свідками значного попиту на ІТ-ринку.

З.: З якими основними проблемами доводиться стикатися ІТ-директорам та іншим людям, які працюють у цій сфері?

В.: Один з улюблених моїх жартів, що ви можете використати презентацію, яку зробили у 1985-му році і деякі проблеми продовжуватимуть залишатися актуальними. Ми вирішили деякі базові ІТ-проблеми, але кожного року знову і знову стикаємося з ними.

Однією з таких проблем є те, що ми фактично ніяк не можемо прив'язати ІТ до бізнесу — інформаційні технології продовжують шукати свою роль в бізнесі.

По-друге — ми стикаємся з проблемою складності. Ми позбавилися від комп'ютерних систем COBOL, FORTRAN, помінявши їх на інший набір не менш складних: Oracle, SAP тощо. По суті, нам не вдалося зробити ці системи більш простими для користувача.

І по-третє, звісно ж, ми досі стикаємося з проблемою оптимізації витрат. Ми досі шукаємо способів найкращого використання коштів компанії у найбільш продуктивних сферах.

Хороша новина полягає в тому, що бізнеси сьогодні готові брати на себе більший ризик, намагаючись перепозиціонувати себе на нове зростання — економіку відновлення.

З.: В умовах цієї "економіки відновлення", чи зміниться підхід клієнтів до оцінки та покупки сервісів? Якщо так, то якою буде природа цих змін?

В.: Перш за все потрібно пам'ятати, що сьогодні всі стають надзвичайно чутливими до ціни. Втім, це не означає, що завжди перемагатиме той продавець, який запропонує найменшу ціну. На мою думку, клієнти куди більш прискіпливо, ніж раніше, перевірятимуть, наскільки кваліфіковано ви здатні виконувати свою роботу. Безперечно, вони вимагатимуть показати їм результати ваших попередніх проектів.

Окрім того, клієнти очікуватимуть від постачальників послуг готовності взяти на себе частину ризиків, при цьому залишившись "у грі". Вони шукатимуть реальних партнерів, які готові будуть здійснювати інвестиції у покращення їхнього бізнесу. І, звісно ж, клієнти очікуватимуть, що будучи партнером, їхній постачальник повинен розуміти бізнес так само або навіть краще, ніж вони.

З.: Якби Ви могли дати консультантам одну пораду щодо досягнення успіху на сучасному ринку, що це була б за порада?

В.: Я б відзначив, що успішні консультанти — це не завжди ті, у кого найвищий показник IQ. Вам потрібно мати здоровий баланс IQ та емоційного інтелекту для створення стосунків, продажу власних ідей та створення команди людей, які захочуть працювати з вами. Найбільш успішні консультанти розуміють це на самому початку своєї кар'єри і розвивають ці навички.

За мої двадцять із лишком років у цьому бізнесі я часто стикався із по-справжньому розумними людьми, які не проходили навіть через кілька перших рівнів у консалтингу. Вони не мали здібностей для підтримання стосунків та продажу своїх ідей. А без цих навичок вони не можуть ефективно працювати з клієнтами. Тому, на мою думку, це справді найважливіші навички для консультанта.

За матеріалами "Mark Livingston on Market Trends for IT Services", Management Consulting News.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.


I Всеукраїнська конференція дистанційного навчання НЕ ПРОПУСТІТЬ:

Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.

ДОКЛАДНІШЕ ►


РЕКОМЕНДАЦІЇ    
   


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖКНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ
Большая восьмерка. Результаты самого масштабного исследования успешных людейБольшая восьмерка. Результаты самого масштабного исследования успешных людей
Как лгать при помощи статистикиКак лгать при помощи статистики
Персональный ребрендинг. Как изменить свой имидж, сохранив репутациюПерсональный ребрендинг. Как изменить свой имидж, сохранив репутацию
Правило четырех секунд. Остановись. Подумай. СделайПравило четырех секунд. Остановись. Подумай. Сделай
Личное развитие. Принципы и методы от признанного экспертаЛичное развитие. Принципы и методы от признанного эксперта

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  

Успешные инвестиции начинаются с бонуса 100%

bigmir)net TOP 100
МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Робота, Семінари, Книги, Форуми, Глосарій, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

RSS RSS Актуально   RSS RSS Методологія   RSS RSS Книги   RSS RSS Форуми   RSS RSS Менеджмент@БЛОГ
RSS RSS Відео   RSS RSS Візіонери   RSS RSS Бізнес-проза   RSS RSS Бізнес-гумор


Copyright © 2001-2016, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)