ІНТЕРВ'Ю | Roger Courville 28 травня 2010 р.

Як зацікавити віртуальну аудиторію

Мистецтво презентацій, проведення зустрічей та ділових нарад сьогодні перекочовує у віртуальний світ. Але встановлення зв'язку з онлайн-аудиторією має свої труднощі. В невеликому інтерв'ю, яке наведене нижче, експерт із проведення вебінарів Роджер Корвіл (Roger Courville) ділиться порадами та підходами до проведення успішних презентацій у віртуальному середовищі.

Роджер Корвіл (Roger Courville)
Роджер Корвіл
(Roger Courville)
З.: У чому полягає основна помилка людей, які вперше пробують провести презентацію у віртуальному середовищі?

В.: Основне помилкове переконання полягає в тому, що вам не потрібно адаптувати свою презентацію до нових (віртуальних) умов. Втім, як показує практика, зміна носія комунікації змінює саме повідомлення, яке ми намагаємося донести.

Адже очевидно, що одна і та сама історія, розказана з допомогою книги чи через фільм, буде мати різний вигляд у залежності від носія. Але коли йдеться про презентацію — це менш очевидно, адже і у реальному і у віртуальному середовищі ми використовуємо PowerPoint.

З.: Основна відмінність полягає у неможливості бачити своїх слухачів?

В.: Саме так! Але не потрібно зациклюватися на негативних аспектах. Якщо думати лише про те, що під час віртуальної презентації ви втрачаєте можливість взаємодіяти на візуальному рівні — тоді онлайн-інструменти завжди залишатимуться "дешевою альтернативою", а не "повноцінним інструментом комунікації, який відкриває нові унікальні можливості".

Насправді ж, віртуальні презентації дають вам безцінну можливість розширити свій вплив завдяки аудіо-візуальним комунікаціям. Вони безкінечно гнучкі і потужні. А при правильній організації — нічим не уступають впливові, який отримує промовець, коли спілкується зі слухачем віч-на-віч.

З.: Чи існують способи кращого залучення аудиторії та отримання зворотнього зв'язку?

В.: Технології проведення віртуальних семінарів та презентацій мають весь набір інструментів, включаючи опитування, оцінку уважності тощо. Тому ви завжди можете контролювати, наскільки аудиторія залучена у дійство і що можна зробити, щоб покращити рівень залученості.

З.: Якби Ви могли дати лише одну пораду щодо того, як стати кращим віртуальним промовцем, що це була б за порада?

В.: Завжди плануйте те, як ви взаємодіятимете з людьми. Проводьте тести, спонукайте людей задавати запитання під час презентації, додайте інтерактиву тощо. І завжди пам'ятайте — у віртуальних презентаціях немає нічого складного. Вони просто відрізняються від традиційних презентацій і це потрібно мати на увазі.

За матеріалами "Engaging a Virtual Audience: Roger Courville", Management Consulting News.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Міф про мотивацію. Як налаштуватися на перемогуМіф про мотивацію. Як налаштуватися на перемогу
Есенціалізм. Мистецтво визначати пріоритетиЕсенціалізм. Мистецтво визначати пріоритети
Дай жару. 10 кроків до креативної майстерностіДай жару. 10 кроків до креативної майстерності

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)