ІНТЕРВ'Ю | Norm Johnston 27 лютого 2012 р.

Баланс оплачуваних, власних та отриманих медіа — обов'язковий для багатоканального маркетингу

В інтерв'ю, яке сьогодні пропонується вашій увазі, Норм Джонстон (Norm Johnston), глобальний цифровий лідер маркетингової компанії Mindshare Worldwide, розповідає про важливість виходу за рамки стандартних медіа та рекламних каналів при роботі над багатоканальними кампаніями.

Норм Джонстон (Norm Johnston)
Норм Джонстон
(Norm Johnston)
З.: Які підходи використовує Mindshare Worldwide при роботі з багатоканальними кампаніями?

В.: Багато ресурсів ми піддаємо детальному аналізу, щоб визначити поведінку споживача та його ставлення до бренду. Виявляється, що значення мають не стільки канали, скільки правильне розуміння динаміки між платними та так званими отриманими (earned) медіа.

Не менш цікаво спостерігати за тим, як споживачі використовують різні прилади. На цьому також базуються наші підходи до створення багатоканальних кампаній. Основна ціль полягає в тому, щоб люди могли отримати доступ до нашого бренду незалежно від того, якими пристроями вони користуються.

Нам варто перестати відокремлювати мобільні технології від всіх інших технологій, тому що насправді з точки зору медіа ніякої відмінності в них немає. Ви повинні представити ваш бренд в мобільному світі точно так само, як ви представляєте його у світі реальному.

Саме тому, замість того, щоб відокремлювати мобільні технології, ми інтегрували мобільність у кожен аспект нашої діяльності. Коли ми працюємо з платними, власними чи отриманими медіа, ми завжди пам'ятаємо про мобільність. І часто це стає продовженням того, що ми вже робимо.

З.: Які переваги має підхід до багатоканального маркетингу через призму платних, власних чи отриманих медіа?

В.: Правильний баланс всіх трьох видів медіа у маркетинговій кампанії дозволяє досягнути справді вражаючих результатів. Коли ми створюємо подібні кампанії для клієнтів, дуже важливо переконатися, що ці кампанії достатньо гнучкі і "не закостенілі".

З.: А чим відрізняються підходи до багатоканального маркетингу в залежності від того, яку мету ви ставите перед собою: підвищення впізнаваності бренду чи пряма взаємодія?

В.: Що стосується прямої взаємодії — то тут маркетологи завжди досягали хороших результатів при роботі з цифровими медіа. Потрібно враховувати той факт, що все більше ресурсів стають інтерактивними і орієнтованими саме на взаємодію.

Тому я сказав би, що світ брендінгу та світ прямої взаємодіє значною мірою "змішуються". Вже зараз нам доволі складно окреслити чіткий кордон між ними.

З.: Якщо говорити про впровадження елементів оплачуваних, власних та отриманих медіа у вашу загальну стратегію багатоканального просування, то чи є якісь аспекти, про які потрібно пам'ятати в першу чергу.

В.: Якщо говорити про отримані медіа, то тут вам в жодному разі не можна недооцінювати важливість вірусного маркетингу. Наприклад, якщо ви звернете увагу на стратегію Apple, то побачите, що вони практично не витрачали грошей на медіа-просування, але витрачали дуже багато негрошових ресурсів на створення потужного вірусного продукту. Результат був приголомшливим.

За великим рахунком "отримані" медіа є найважливішою частиною вашого маркетингу. Якщо в цьому аспекті ви все зробите правильно, тоді вам буде набагато простіше збалансувати всі інші види маркетингу.

З іншого боку, як ми бачимо завдяки Facebook та іншим соціальним мережам, отримані медіа розвиваються не так ефективно, якщо ви не балансуєте їх платними медіа. І вам безперечно потрібно мати власні медіа — хоча б ту саму фан-сторінку у Facebook, щоб досягнути найкращого результату.

За матеріалами "Balancing Paid, Owned and Earned Media a Must for Multichannel Marketers", eMarketer
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
27 лютого 2017
Київ, kmbs
Топ-команда: як налаштувати взаємодію всередині? (Ярослава Лоянич)
6 березня 2017
Дніпро, Культурно-діловий центр "Менора"
Маркетинг без бюджету (Ігор Манн)
6 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Маркетинг без бюджету, або Як вивести бізнес на дорогу успіху (Микола Клінков)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Стиральная машина для мозгов. Как научиться эффективно управлять своими мыслями и добиваться намеченных целейСтиральная машина для мозгов. Как научиться эффективно управлять своими мыслями и добиваться намеченных целей
100 лучших бизнес-книг всех времен. О чем они и почему их следует прочитать100 лучших бизнес-книг всех времен. О чем они и почему их следует прочитать
Поймай мечту за хвост. Как зарабатывать, занимаясь любимым деломПоймай мечту за хвост. Как зарабатывать, занимаясь любимым делом
Управленческое консультирование. Введение в профессиюУправленческое консультирование. Введение в профессию
Креативное мышление в бизнесеКреативное мышление в бизнесе


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)