ІНТЕРВ'Ю | Dave Ulrich 27 серпня 2010 р.

Дейв Ульріх про мотивацію праці

Дейв Ульріх (Dave Ulrich), професор бізнесу в університеті Мічигану, партнер RBL Group, а також автор двадцяти трьох книг, ділиться деякими своїми відкриттями та спостереженнями щодо людьської мотивації. У своїй новій книзі "Чому ми працюємо: Як великі лідери створюють самодостатні організації" (The Why of Work: How Great Leaders Build Abundant Organizations That Win) Ульріх наполягає на тому, що для досягнення по-справжньому визначних результатів, лідерам потрібно приділяти пошуку значення для працівників аж ніяк не менше уваги, ніж власне заробітку грошей.

В інтерв'ю, яке наведене нижче, він відповідає на запитання, пов'язані з мотивацією, моделями лідерства та викликами, з якими доводиться стикатися управлінцям на шляху до створення по-справжньому ефективних організацій.

Дейв Ульріх (Dave Ulrich)
Дейв Ульріх
(Dave Ulrich)
З.: Що Ви маєте на увазі під "самодостатньою" організацією?

В.: Коли я говорю про "самодостатність" — переді мною спливають три основні атрибути. По-перше самодостатня організація допомагає співробітникам знайти ціль їхньої роботи — їхнє вище покликання.

По-друге, така організація створює цінність для клієнтів та інвесторів, пропонуючи виняткові продукти за хорошими цінами.

І нарешті — самодостатня організація відіграє важливу роль у суспільстві як такому. Ми витрачаємо велетенську кількість часу на роботі, і тому ми хочемо бути впевнені, що сприяємо не лише зростанню ВВП, але й маємо якийсь вплив на оточення, середовище, людей тощо.

З.: За останні кілька років, чи навчилися організації створювати краще значення для людей на робочих місцях?

В.: На мою думку сьогодні ми нарешті можемо спостерігати рух у цьому напрямку. Лідери почали помічати, що створення додаткового сенсу для працівників — це необхідність. І це перший крок на цьому шляху. Наступним кроком стане розуміння того, що здобуття сенсу повинно стати інтегральною частиною культури організації. А це, в свою чергу, сприятиме зростанню мотивації та залученості.

З.: Тобто, на Вашу думку, зараз відбуваються позитивні зміни?

В.: Насправді криза стала переломним преіодом для багатьох роботодавців. Вони дозволяли собі менше турбуватися про співробітників. Та й навіщо — адже ті "трусилися" за свою роботу, боячись бути звільненими. Втім, якщо сьогодні послухати, про що розмовляють ці працівники у кімнатах для відпочинку — стає очевидним, що вони готові змінити роботодавця за першої ж слушної нагоди. Тому вже найближчим часом компанії, які не забули про мотивацію працівників навіть під час кризи, відчують значну перевагу.

З.: Ви говорите про новий тип пропозиції цінності для співробітників. А що в ньому нового?

В.: Сьогодні, разом із відновленням економіки, лідерам необхідно знову почати мислити довгостроковими критеріями. А це, в свою чергу, означає створення чесних "правил гри" для співробітників.

Нова пропозиція цінності для працівників виходить за власне грошові рамки і стає дедалі більш емоційною. Тепер співробітники повинні не лише отримувати хорошу зарплатню, але й пишатися своєю компанією, вони повинні відчувати, що роблять щось по-справжньому важливе і що ця робота узгоджується з їхніми життєвими цілями. Вони повинні мати змогу навчатися, зростати та розвивати свої таланти.

З.: А як лідер може визначити, чи пропонує його організація достатньо значення для співробітників?

В.: Я думаю, що оцінка повинна починатися з особистості. Чи відчувають самі лідери, що робота має для них значення. Адже той керівник, який захоплений своєю роботою здатен захопити нею інших. Те, що робить лідера сильнішим, допомагає розвиватися і іншим.

З.: Щоб підсумувати, якби Ви могли дати пораду лідерові щодо створення більш "наповненого значенням" робочого середовища, то що це була б за порада?

В.: Це дуже просто! Розвиток власних талантів підвищує продуктивність і звісно ж — підвищить вашу здатність досягати стратегічних цілей. Досягнення цих цілей дозволить вам краще обслуговувати своїх клієнтів і вони будуть купувати більше. Це також підвищить впевненість інвесторів, що у вас все добре. А ваша компанія, відповідно, матиме кращу репутацію у суспільстві за рахунок чого буде більш стабільною.

Тому формула дуже проста: по-перше, чи маєте ви правильних людей з правильними навичками на правильних посадах? По-друге, чи залучені ваші люди у робочий процес, наскільки вони амбітні і наскільки готові працювати на повну потужність? По-третє, чи мають вони бажання додавати власний внесок до своєї роботи? Якщо відповідь на всі ці запитання позитивна — значить ви знаходитесь на правильному шляху.

За матеріалами "Dave Ulrich on The Why of Work", Management Consulting News.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
6 березня 2017
Дніпро, Культурно-діловий центр "Менора"
Маркетинг без бюджету (Ігор Манн)
6 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Маркетинг без бюджету, або Як вивести бізнес на дорогу успіху (Микола Клінков)
14-18 березня 2017
Київ
Спеціаліст із пільг, компенсацій і розвитку — SpCBD (Оксана Кондратенко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Покажи свою работу! 10 способов сделать так, чтобы тебя заметилиПокажи свою работу! 10 способов сделать так, чтобы тебя заметили
Второй шанс. Для ваших денег, вашей жизни и нашего мираВторой шанс. Для ваших денег, вашей жизни и нашего мира
Великолепные мероприятия. Технология и практика event managementВеликолепные мероприятия. Технология и практика event management
Forbes Book. 10 000 мыслей и идей от влиятельных бизнес-лидеров и гуру менеджментаForbes Book. 10 000 мыслей и идей от влиятельных бизнес-лидеров и гуру менеджмента
Преврати себя в бренд! 50 верных способов перестать быть посредственностьюПреврати себя в бренд! 50 верных способов перестать быть посредственностью


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)