ІНТЕРВ'Ю | Frank Buytendijk 11 лютого 2011 р.

Про важливість управління результативністю

В інтерв'ю, яке пропонується вашій увазі, Френк Байтеджік (Frank Buytendijk), віце-президент Enterprise Performance Management Global Business Unit у Oracle, розповідає, як вижити та досягнути успіху в умовах жорсткого бізнесу.

Френк Байтеджік (Frank Buytendijk)
Френк Байтеджік
(Frank Buytendijk)

З.: У своїй книзі "Результативне лідерство" (Performance Leadership) Ви пропонуєте альтернативний погляд на управління результативністю. Розкажіть будь-ласка трішки більше про це.

В.: Результативність повністю залежить від мотивації, відданості та командної роботи. Управління ж асоціюється з планами, контролем та звітністю. Кажучи про управління результативністю, ми зазвичай фокусуємося на тих аспектах, з якими асоціюється управління, забуваючи про те, з чим асоціюється результативність. Саме поняття "управління результативністю" є до певної міри суперечливим.

Результативне лідерство базується на уроках особистого розвитку та твердженні про те, що люди повинні розвиватися у чотирьох напрямках. Фізичний напрямок необхідний нам для того, щоб залишатися здоровими та мати достатньо енергії. Ментальний напрямок дозволяє нам рухатися вперед. Соціальний/емоційний напрямок допомагає нам розвиватися збалансовано, представляючи цінність для оточення. А духовний напрямок допомагає нам думати про те, заради чого ми тут і яка наша кінцева ціль.

Точнісінько ті самі напрямки можуть бути пристосовані і до організацій. Фізичний напрямок — це щоденні операції; ментальний — це стратегія; соціальний напрямок — це цінність для суспільства, яку створює компанія; а духовний — це внутрішні цінності компанії та її культура.

Результативне лідерство базується на управлінні саме цими чотирма напрямками.

З.: У книзі Ви спонукаєте фінансовий та IT-відділи вийти за рамки звітування та підтримки процесу прийняття рішень і більше часу приділяти підвищенню результативності в організації. Що мається на увазі?

В.: Традиційно організація визначається як група людей, об'єднаних спільною ціллю. Але якщо взяти до уваги всіх учасників бізнесу, можна переконатися, що всі вони мають різні цілі. Споживачі хочуть отримати якісний продукт за розумною ціною. Акціонери прагнуть максимальних прибутків. Співробітники бажають вищу зарплату та задоволення своїх професійних амбіцій...

Тому я визначаю організацію як унікальну співпрацю багатьох зацікавлених учасників, завдяки котрій стає можливим досягнення цілей, яких ніхто з них не спроможний досягнути окремо.

Результативність — це передусім вміння зрозуміти внесок кожного учасника та навчитися керувати ними. Акціонери пропонують капітал, суспільство пропонує бізнес-інфраструктуру, а співробітники пропонують свій час, знання та зусилля. Такий погляд на систему бізнесу приводить до абсолютно іншого її розуміння — менш спрямованого на внутрішній контроль і більше — на взаємодію учасників. Сьогодні більше, ніж у минулому, нам потрібно працювати разом. Одинаки не виживуть.

З.: На сучасному ринку компаніям доводиться робити все, що від них залежить для підвищення ефективності та прибутковості. Наскільки технології управління результативністю допомагають у цьому процесі?

В.: Я можу дати три поради щодо виживання і навіть процвітання на сучасному ринку. Передусім вам потрібно стати максимально відкритими та прозорими! Негайно! Якщо у вас не буде доступу до потрібних даних про ринок та власну організацію — тоді ваші дії нагадуватимуть ходу сліпого. В основні управління результативністю завжди знаходиться потужна система бізнес-аналітики.

По-друге, вам потрібно навчитися користуватися мінливими прогнозами замість традиційного формування бюджету. Намагання дотриматися плану беззмістовне, якщо вам потрібно відповідати життєвим реаліям, які змінюються кожного дня.

Насамкінець, навчіться використовувати управління результативністю для того, щоб створити чи відновити довіру в компанії та на ринку. Говоріть те, що ви робите і робіть те, що ви говорите. Діліться всією важливою інформацією з усіма учасниками бізнесу: постачальниками, акціонерами, співробітниками та споживачами.

За матеріалами "The Importance of Performance Management", International Business Management News.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
27 лютого 2017
Київ, kmbs
Топ-команда: як налаштувати взаємодію всередині? (Ярослава Лоянич)
6 березня 2017
Дніпро, Культурно-діловий центр "Менора"
Маркетинг без бюджету (Ігор Манн)
6 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Маркетинг без бюджету, або Як вивести бізнес на дорогу успіху (Микола Клінков)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Великолепный нетворкинг. Что нужно знать, делать и говорить, чтобы построить блестящую сеть деловых контактовВеликолепный нетворкинг. Что нужно знать, делать и говорить, чтобы построить блестящую сеть деловых контактов
Важно не то, кто ты есть, а то, кем ты хочешь статьВажно не то, кто ты есть, а то, кем ты хочешь стать
Стиральная машина для мозгов. Как научиться эффективно управлять своими мыслями и добиваться намеченных целейСтиральная машина для мозгов. Как научиться эффективно управлять своими мыслями и добиваться намеченных целей
12 недель в году. Как за 12 недель сделать больше, чем другие успевают за 12 месяцев12 недель в году. Как за 12 недель сделать больше, чем другие успевают за 12 месяцев
Жесткий тайм-менеджмент. Возьмите свою жизнь под контрольЖесткий тайм-менеджмент. Возьмите свою жизнь под контроль


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)