ІНТЕРВ'Ю | Carol Sanford 25 червня 2011 р.

Забудьте про найкращі практики

Займаючись дослідженнями великих корпорацій протягом багатьох років, автор книги "Відповідальний бізнес: Переосмислення сталого розвитку та успіху" (The Responsible Business: Reimagining Sustainability and Success) Керол Сенфорд (Carol Sanford) з подивом відзначає, скільки "відсталих" та "архаїчних" ідей, запозичених у традиційного бізнесу, використовують стартапи. В інтерв'ю, яке пропонується вашій увазі, вона розповідає, чому не варто гнатися за так званими "найкращими практиками".

Керол Сенфорд (Carol Sanford)
Керол Сенфорд
(Carol Sanford)
З.: Які саме "погані" ідеї запозичують стартапи у традиційного бізнесу?

В.: Більшість компаній починають свій бізнес сповнені відчуттям енергії. Зазвичай у них працює всього кілька людей, які поводяться як рівні. Але коли компанія починає рости, засновник думає: "Нам потрібна ієрархія". Ми повинні запросити досвідчених управлінців. Такий підхід неприйнятний для стартапів.

З.: Хіба не буває ситуацій, коли запрошення експерта або висококласного менеджера може бути доречним?

В.: Звісно бувають. Але коли ви вирішуєте, що компанії щось потрібно, спершу варто заглянути всередину організації чи немає в ній людини, яка могла б заповнити нестачу. Не потрібно відразу кидатися шукати людину ззовні.

З.: Яким чином можна виявити прихований потенціал?

В.: Потрібно більше комунікувати зі своїми людьми та радитися з ними щодо важливих питань. Таким чином ви відразу помітите креативну енергію в деяких співробітниках.

З.: На якій стадії розвитку бізнесу підприємцеві варто серйозно замислитися про корпоративну культуру?

В.: Мені неодноразово доводилося стикатися зі стартапами, які думають про культуру постійно. З перших секунд існування бізнесу вони намагаються створити "правильну" культуру. Тоді як щойно народженим організаціям набагато важливіше знайти відповідь на запитання: "Як зберегти людяність, власну енергію та дух інновацій?"

З.: Як же компаніям, що швидко зростають, залишатися інноваційними?

В.: За рахунок самоорганізації команд та щирої залученості кожного працівника в робочий процес. Дуже важливо, щоб ваші люди самі хотіли створювати найкращі продукти або сервіси для клієнтів. Щоб вони отримували від цього задоволення.

З.: Якби у Вас було 30 секунд, щоб дати пораду підприємцеві-початківцю, що Ви йому б порадили?

В.: Дайте відповідь, ким ви є, як компанія, і рухайтеся у вибраному напрямку. Не потрібно запозичати ідеї у інших. Такого поняття, як "найкраща практика" насправді не існує. Підприємницька енергія — це розуміння того, ким ви є, що ви створюєте, який ваш ринок, яким чином він змінюється і що вас чекає попереду!

За матеріалами "Forget About Best Practices", Inc.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
24 жовтня 2017
Харків, Premier Palace Hotel Kharkiv
SelfMadeMan: самоменеджмент і самомотивація (Радислав Гандапас)
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Активні продажі: система гарантованого залучення клієнтів (Наталія Дегтярьова)
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Космополіт»
Вирішили. Впровадили. Результат. IV міжнародна конференція за методологією Адізеса

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Эссенциализм. Путь к простотеЭссенциализм. Путь к простоте
Секреты великих ораторов. Говори как Черчилль, держись как ЛинкольнСекреты великих ораторов. Говори как Черчилль, держись как Линкольн
Чек-лист. Как избежать глупых ошибок, ведущих к фатальным последствиямЧек-лист. Как избежать глупых ошибок, ведущих к фатальным последствиям
Не бойся действовать. Женщина, работа и воля к лидерствуНе бойся действовать. Женщина, работа и воля к лидерству
Сила привычки. Почему мы живем и работаем именно так, а не иначеСила привычки. Почему мы живем и работаем именно так, а не иначе


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)