ІНТЕРВ'Ю | Roy Willis 23 вересня 2011 р.

Інтерв'ю з Роєм Віллісом, президентом Propane Education & Research Council

Рой Вілліс (Roy Willis), президент Propane Education & Research Council, ділиться своєю управлінською філософією та розповідає про лідерство.

Рой Вілліс (Roy Willis)
Рой Вілліс
(Roy Willis)
З.: Опишіть, будь ласка, свою філософію лідерства.

В.: На мою думку, перед сучасним лідером постає три важливі виклики. Перший — це "візія" — тобто здатність сформулювати чітке бачення того, що повинно бути зроблене: цілі, очікування та методи оцінки. Другий — забезпечення компанії всіма необхідними ресурсами та людьми, які потрібні для ефективної роботи. І третій — здатність брати на себе відповідальність за результати.

З.: Яким чином Ви визначаєте, чи підходить людина для роботи у Вашій команді?

В.: Я починаю з оцінки освіти та досвіду, щоб вибрати людей, яких можна запросити на співбесіду. Під час співбесіди я звертаю увагу на ставлення людини до роботи та її бажання працювати. При цьому я ставлю запитання щодо інформації, розміщеної на наших сайтах. Це дає можливість зробити висновок щодо того, наскільки людина зацікавлена працювати саме в нашій компанії. І, насамкінець, я оцінюю наскільки потенційний співробітник зможе вписатися в команду, стати повноцінною і ефективною її частиною.

З.: З яким найбільшим викликом довелося зіткнутися вашій галузі в цьому році?

В.: Економічна криза призвела до послаблення сфери будівництва, яка була нашим першочерговим клієнтом. Тому найбільшим викликом була необхідність шукати (а по суті — розвивати з нуля) новий ринок.

З.: Кого з лідерів Ви вважаєте прикладом для наслідування?

В.: Мені імпонує Стів Джобс. Йому вдалося збудувати нішеву комп'ютерну компанію, яка перетворилася на надзвичайно успішну та інноваційну сервісну компанію. А також Кріс Дункан (Chris Duncan), керівник компанії Convene, яка займається поєднанням результативності бізнесу та духовного лідерства.

З.: Якби до Вас звернувся вчорашній випускник коледжу з проханням про пораду щодо ведення бізнесу, що б Ви йому відповіли?

В.: Протягом всієї кар'єри дотримуйтесь точки зору "зробити краще". У якій би сфері ви не працювали, завжди запитуйте себе, чи існують способи покращити продукт або послугу, яка лежить в основі вашого бізнесу. Люди обов'язково помітять це покращення. І між іншим, перша особа, до якої варто застосувати цей підхід — це та людина, яку ви щоранку бачите в дзеркалі.

За матеріалами "Spotlight on Association Leadership: Propane Education & Research Council's CEO", SmartBlogs
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Творча впевненість. Як розкрити свiй потенцiалТворча впевненість. Як розкрити свiй потенцiал
Технологія EQ-BOOST. Як використовувати емоційний інтелект у бізнесі та життіТехнологія EQ-BOOST. Як використовувати емоційний інтелект у бізнесі та житті
Міф про мотивацію. Як налаштуватися на перемогуМіф про мотивацію. Як налаштуватися на перемогу

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)