ІНТЕРВ'Ю | Renaat Ver Eecke 20 жовтня 2011 р.

Споживчі дослідження ведуть до успіху

Інтерв'ю з Ренаатом Вер Іком, віце-президентом Navman Wireless

У короткому інтерв'ю, яке пропонується вашій увазі, Ренаат Вер Ік (Renaat Ver Eecke) — віце-президент компанії Navman Wireless — розповідає про те, яким чином йому вдалося привести свій бізнес до успіху.

Ренаат Вер Ік (Renaat Ver Eecke)
Ренаат Вер Ік
(Renaat Ver Eecke)
З.: Одне з найбільш болючих питань сучасності: Яким чином можна представити продукт потенційним клієнтам у часи кризи? Особливо, коли вся сфера прямує до повного зникнення.

В.: Компанія Navman Wireless за останні десять років пройшла через дуже багато змін, ставши публічною, а потім знову повернувшись до приватного сектору. Це дозволило нам вивчити кілька правил зростання. Одне них було — вихід на ринок Сполучених Штатів. На той час ми успішно працювали в Європі, Великобританії, Австралії та Новій Зеландії. Ми фокусувалися на подальшому зростанні.

Досліджуючи американський ринок, ми в першу чергу орієнтувалися на ті аспекти, яких не вистачало користувачам. Ми бачили потенціал для розвитку ринку, хоча сам ринок на той момент перебував у кризовому стані. Один із найбільших гравців у цій сфері покидав ринок, а інші гравці не дуже успішно впроваджували свої стратегії, щоб досягнути тотального проникнення. Скориставшись цим, ми змогли використати свою конкурентну перевагу на 100%.

З.: А чого саме не вистачало користувачам?

В.: Одна з незручностей полягала в тому, що більшість користувачів володіли багатьма телекомунікаційними продуктами від різних брендів таких як: Caterpillar, Komatsu чи John Deere. А це ускладнювало роботу з інформацією, оскільки доводилося узгоджувати між собою три платформи. Тож нашим рішенням стала власна платформа, яка підтримувала всі типи обладнання.

З.: Тобто основним вашою відмінністю стало те, що ви підвищували продуктивність обладнання, деякі частини якого коштують мільйони доларів?

В.: Саме так. Ми провели глибинне дослідження реальних потреб наших клієнтів і побудували свою пропозицію на задоволенні цих потреб. Споживачі дуже охоче відгукнулися на цю пропозицію, а це означає, що ми все зробили правильно. Ми успішні, тому що створюємо продукт, який дійсно потрібен споживачеві.

З.: На Вашу думку, чи здатен продукт самостійно забезпечити продажі, чи все ж компанії потрібна фантастична команда продавців?

В.: Потрібно і те, й інше. Наша команда продавців — це група надзвичайно досвідчених у цій сфері спеціалістів, які чудово знають і розуміють специфіку своєї роботи. І, безперечно, для того, щоб успішно продавати, ви повинні мати людей, які розуміють як розмовляти з правильним клієнтом.

Але якщо у вас немає продукту, який вирішує проблеми клієнта, тоді навіть найкращий продавець не допоможе. Компанії Navman Wireless вдалося досягнути ідеального балансу між цими двома аспектами: якісним продуктом та хорошими продавцями.

За матеріалами "Renaat Ver Eecke Interview: Customer Research Leads to Success", Inc.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
12-13 грудня 2017
Київ, Готель «Адрія»
Управлінський облік. Фінанси. Бюджети (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
12 грудня 2017
Київ, Готель «Братислава»
Точки контакту (Дмитро Турусін)
13-14 грудня 2017
Київ
ELForum 2017. Щорічна подія для професіоналів, практиків і фанатів дистанційного навчання

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Бизнес в стиле Romantic. Отдавай все, не считаясь ни с чем, чтобы создать нечто более великое, чем ты самБизнес в стиле Romantic. Отдавай все, не считаясь ни с чем, чтобы создать нечто более великое, чем ты сам
Как оказывать влияние. Новый стиль управленияКак оказывать влияние. Новый стиль управления
Правило четырех секунд. Остановись. Подумай. СделайПравило четырех секунд. Остановись. Подумай. Сделай
Искусство мыслить масштабноИскусство мыслить масштабно
Управляй своей мечтой. Как реализовать любой замысел, проект, планУправляй своей мечтой. Как реализовать любой замысел, проект, план


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)