Менеджмент.com.ua - головна сторінка
На головну
Зробити закладку
Мапа сайту
Розширений пошук
Зворотній зв'язок
Проекти MCUa
Розсилка оновлень порталу


ІНТЕРВ'Ю | Renaat Ver Eecke 20 жовтня 2011 р.

Споживчі дослідження ведуть до успіху

Інтерв'ю з Ренаатом Вер Іком, віце-президентом Navman Wireless

У короткому інтерв'ю, яке пропонується вашій увазі, Ренаат Вер Ік (Renaat Ver Eecke) — віце-президент компанії Navman Wireless — розповідає про те, яким чином йому вдалося привести свій бізнес до успіху.

Ренаат Вер Ік (Renaat Ver Eecke)
Ренаат Вер Ік
(Renaat Ver Eecke)
З.: Одне з найбільш болючих питань сучасності: Яким чином можна представити продукт потенційним клієнтам у часи кризи? Особливо, коли вся сфера прямує до повного зникнення.

В.: Компанія Navman Wireless за останні десять років пройшла через дуже багато змін, ставши публічною, а потім знову повернувшись до приватного сектору. Це дозволило нам вивчити кілька правил зростання. Одне них було — вихід на ринок Сполучених Штатів. На той час ми успішно працювали в Європі, Великобританії, Австралії та Новій Зеландії. Ми фокусувалися на подальшому зростанні.

Досліджуючи американський ринок, ми в першу чергу орієнтувалися на ті аспекти, яких не вистачало користувачам. Ми бачили потенціал для розвитку ринку, хоча сам ринок на той момент перебував у кризовому стані. Один із найбільших гравців у цій сфері покидав ринок, а інші гравці не дуже успішно впроваджували свої стратегії, щоб досягнути тотального проникнення. Скориставшись цим, ми змогли використати свою конкурентну перевагу на 100%.

З.: А чого саме не вистачало користувачам?

В.: Одна з незручностей полягала в тому, що більшість користувачів володіли багатьма телекомунікаційними продуктами від різних брендів таких як: Caterpillar, Komatsu чи John Deere. А це ускладнювало роботу з інформацією, оскільки доводилося узгоджувати між собою три платформи. Тож нашим рішенням стала власна платформа, яка підтримувала всі типи обладнання.

З.: Тобто основним вашою відмінністю стало те, що ви підвищували продуктивність обладнання, деякі частини якого коштують мільйони доларів?

В.: Саме так. Ми провели глибинне дослідження реальних потреб наших клієнтів і побудували свою пропозицію на задоволенні цих потреб. Споживачі дуже охоче відгукнулися на цю пропозицію, а це означає, що ми все зробили правильно. Ми успішні, тому що створюємо продукт, який дійсно потрібен споживачеві.

З.: На Вашу думку, чи здатен продукт самостійно забезпечити продажі, чи все ж компанії потрібна фантастична команда продавців?

В.: Потрібно і те, й інше. Наша команда продавців — це група надзвичайно досвідчених у цій сфері спеціалістів, які чудово знають і розуміють специфіку своєї роботи. І, безперечно, для того, щоб успішно продавати, ви повинні мати людей, які розуміють як розмовляти з правильним клієнтом.

Але якщо у вас немає продукту, який вирішує проблеми клієнта, тоді навіть найкращий продавець не допоможе. Компанії Navman Wireless вдалося досягнути ідеального балансу між цими двома аспектами: якісним продуктом та хорошими продавцями.

За матеріалами "Renaat Ver Eecke Interview: Customer Research Leads to Success", Inc.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.


I Всеукраїнська конференція дистанційного навчання НЕ ПРОПУСТІТЬ:

Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.

ДОКЛАДНІШЕ ►


РЕКОМЕНДАЦІЇ    
   


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖКНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ
Письма о главном. Ваши клиенты. Ваши сотрудники. Ваша карьераПисьма о главном. Ваши клиенты. Ваши сотрудники. Ваша карьера
Стратегия успеха. Как избавиться от навязанных стереотипов и найти свой путьСтратегия успеха. Как избавиться от навязанных стереотипов и найти свой путь
Как лгать при помощи статистикиКак лгать при помощи статистики
100 лучших бизнес-книг всех времен. О чем они и почему их следует прочитать100 лучших бизнес-книг всех времен. О чем они и почему их следует прочитать
Прыгни выше головы! 20 привычек, от которых нужно отказаться, чтобы покорить вершину успехаПрыгни выше головы! 20 привычек, от которых нужно отказаться, чтобы покорить вершину успеха

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  

Успешные инвестиции начинаются с бонуса 100%

bigmir)net TOP 100
МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Робота, Семінари, Книги, Форуми, Глосарій, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

RSS RSS Актуально   RSS RSS Методологія   RSS RSS Книги   RSS RSS Форуми   RSS RSS Менеджмент@БЛОГ
RSS RSS Відео   RSS RSS Візіонери   RSS RSS Бізнес-проза   RSS RSS Бізнес-гумор


Copyright © 2001-2016, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)