ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ 2.0. Бізнес-конференція на основі реальних кейсів


ІНТЕРВ'Ю | Renaat Ver Eecke 20 жовтня 2011 р.

Споживчі дослідження ведуть до успіху

Інтерв'ю з Ренаатом Вер Іком, віце-президентом Navman Wireless

У короткому інтерв'ю, яке пропонується вашій увазі, Ренаат Вер Ік (Renaat Ver Eecke) — віце-президент компанії Navman Wireless — розповідає про те, яким чином йому вдалося привести свій бізнес до успіху.

Ренаат Вер Ік (Renaat Ver Eecke)
Ренаат Вер Ік
(Renaat Ver Eecke)
З.: Одне з найбільш болючих питань сучасності: Яким чином можна представити продукт потенційним клієнтам у часи кризи? Особливо, коли вся сфера прямує до повного зникнення.

В.: Компанія Navman Wireless за останні десять років пройшла через дуже багато змін, ставши публічною, а потім знову повернувшись до приватного сектору. Це дозволило нам вивчити кілька правил зростання. Одне них було — вихід на ринок Сполучених Штатів. На той час ми успішно працювали в Європі, Великобританії, Австралії та Новій Зеландії. Ми фокусувалися на подальшому зростанні.

Досліджуючи американський ринок, ми в першу чергу орієнтувалися на ті аспекти, яких не вистачало користувачам. Ми бачили потенціал для розвитку ринку, хоча сам ринок на той момент перебував у кризовому стані. Один із найбільших гравців у цій сфері покидав ринок, а інші гравці не дуже успішно впроваджували свої стратегії, щоб досягнути тотального проникнення. Скориставшись цим, ми змогли використати свою конкурентну перевагу на 100%.

З.: А чого саме не вистачало користувачам?

В.: Одна з незручностей полягала в тому, що більшість користувачів володіли багатьма телекомунікаційними продуктами від різних брендів таких як: Caterpillar, Komatsu чи John Deere. А це ускладнювало роботу з інформацією, оскільки доводилося узгоджувати між собою три платформи. Тож нашим рішенням стала власна платформа, яка підтримувала всі типи обладнання.

З.: Тобто основним вашою відмінністю стало те, що ви підвищували продуктивність обладнання, деякі частини якого коштують мільйони доларів?

В.: Саме так. Ми провели глибинне дослідження реальних потреб наших клієнтів і побудували свою пропозицію на задоволенні цих потреб. Споживачі дуже охоче відгукнулися на цю пропозицію, а це означає, що ми все зробили правильно. Ми успішні, тому що створюємо продукт, який дійсно потрібен споживачеві.

З.: На Вашу думку, чи здатен продукт самостійно забезпечити продажі, чи все ж компанії потрібна фантастична команда продавців?

В.: Потрібно і те, й інше. Наша команда продавців — це група надзвичайно досвідчених у цій сфері спеціалістів, які чудово знають і розуміють специфіку своєї роботи. І, безперечно, для того, щоб успішно продавати, ви повинні мати людей, які розуміють як розмовляти з правильним клієнтом.

Але якщо у вас немає продукту, який вирішує проблеми клієнта, тоді навіть найкращий продавець не допоможе. Компанії Navman Wireless вдалося досягнути ідеального балансу між цими двома аспектами: якісним продуктом та хорошими продавцями.

За матеріалами "Renaat Ver Eecke Interview: Customer Research Leads to Success", Inc.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
12 травня 2017
Київ, Готель «Мир»
Оплата за результатом KPI — мотивація 4.0 (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
16 травня 2017
Київ, kmbs
Управління репутацією в розгалуженій бізнес-структурі: як налагодити систему зсередини? (Євген Загорулько)
18-19 травня 2017
Київ, БЦ «Кубик»
Складська логістика торгового підприємства (Віктор Барановський)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Образование против талантаОбразование против таланта
Как стать генеральным директором. Правила восхождения к вершинам власти в любой организацииКак стать генеральным директором. Правила восхождения к вершинам власти в любой организации
Совсем другой разговор! Как перевести любую дискуссию в конструктивное руслоСовсем другой разговор! Как перевести любую дискуссию в конструктивное русло
Никогда не ешьте в одиночку и другие правила нетворкингаНикогда не ешьте в одиночку и другие правила нетворкинга
Поцелуй лягушку! Научись превращать проблемы в возможностиПоцелуй лягушку! Научись превращать проблемы в возможности


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)