ІНТЕРВ'Ю | Ari Kaplan 25 жовтня 2011 р.

Нові принципи роботи в цифровому середовищі

Інтерв'ю з бізнес-стратегом Арі Капланом

Складається враження, що сьогодні практично кожен прагне відшукати нову бізнес-стратегію "цифрового ринку", надміру захоплюючись найостаннішими та найвеличнішими технологіями. Та коли мова заходить про медіа-маркетинг, ключем до успіху виявляються зовсім не інструменти, переконаний Арі Каплан (Ari Kaplan), засновник компанії Ari Kaplan Advisors та автор книги "Переосмислення професійних сервісів: Створення компаній на цифровому ринку" (Reinventing Professional Services: Building Your Business in the Digital Marketplace).

"Моя основна мета — допомогти компаніям визначити унікальні аспекти своєї пропозиції, а також свого клієнта, — пояснює Каплан. — Як тільки вони дадуть відповідь на ці два запитання — відразу зможуть впроваджувати технології, які допоможуть досягнути цілі".

У короткому інтерв'ю, яке пропонується вашій увазі, Каплан відповідає на запитання щодо консалтингової практики та нових принципів роботи в цифровому середовищі.

Арі Каплан (Ari Kaplan)
Арі Каплан
(Ari Kaplan)
З.: Яким чином консалтингові компанії переосмислюють свою практику?

В.: Процес переосмислення компанії та практик базується на системі визначення, хто насправді є вашим клієнтом та як найкраще ви можете встановити зв'язок з ним. Перш, ніж почати думати про технології, слід подумати про контент, який ви будете розповсюджувати з використанням цих технологій.

З.: Яким чином консультанти роблять це в новому цифровому середовищі?

В.: Насправді, на мою думку, консультанти досягнули в цих питаннях куди більшого успіху, ніж їхні колеги з інших сфер діяльності, тому що їм доводиться постійно підтримувати багато проектів з різних галузей і це сприяє розвитку їхньої креативності. Саме креативність часто виявляється рушієм нової парадигми продуктивності. Консультанти просто приносять з собою певний набір навичок та впроваджують його в новій ринковій моделі.

З.: Ви підтримуєте підхід, в якому корпорація формує політику цифрового маркетингу, чи все ж вважаєте, що підхід кожного співробітника повинен бути індивідуальним?

В.: Це чудовий спосіб для керівництва компанії дати підлеглим людям свободу самовираження. Вся парадигма цифрового маркетингу базується саме на свободі кожного індивіда, яка в свою чергу може вилитися в інновації для вашої компанії. Звісно, організація може використовувати певні загальні політики, але основна тут — наявність свободи.

З.: Чому ж компанії не стають більш інноваційними?

В.: Через явище, яке особисто я називаю "досконалою недосконалістю". Людям притаманний страх перед інноваціями, тому що їхні очікування до цього виду діяльності завжди були невиправдано високими. Коли люди думають про інновації, вони згадують Стіва Джобса та iPad.

Більшість компаній не винайдуть iPad, та це ще зовсім не означає, що їм слід відмовитися від думок про інновації. Людям варто думати про інноваційність як поступовий еволюційний процес, який не обов'язково стане проривом, але завжди веде до прогресу та підвищення результативності компанії.

З.: Які найбільш серйозні помилки роблять консультанти?

В.: Всі ми намагаємося втриматися на гребені хвилі, а також намагаємося використовувати певний набір інструментів, тому що всі використовують інструменти. Цифровий же маркетинг, як я вже згадував раніше, не обмежується інструментами.

Ми перетворюємося на суспільство, одержиме цифрами. І для досягнення успіху нам критично важливо навчитися оцінювати те, що відбувається навколо, не тільки через призму цифр. Ми повинні перестати думати про те, як змусити ще більше людей читати наш блог чи "зафрендити" нас у Твіттері. Набагато важливішим питанням буде: Як спонукати читати ваш блог саме тих людей, які мають найбільшу цінність для вашого бізнесу.

За матеріалами "One on One with Business Strategist and Author Ari Kaplan", Consulting Magazine
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Сила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесiСила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесi
Код винятковості. Живи за власними правиламиКод винятковості. Живи за власними правилами
Дисципліна — це свобода. Як звільнитися від слабкостей і досягти бажаногоДисципліна — це свобода. Як звільнитися від слабкостей і досягти бажаного

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)