ІНТЕРВ'Ю | Ari Kaplan 25 жовтня 2011 р.

Нові принципи роботи в цифровому середовищі

Інтерв'ю з бізнес-стратегом Арі Капланом

Складається враження, що сьогодні практично кожен прагне відшукати нову бізнес-стратегію "цифрового ринку", надміру захоплюючись найостаннішими та найвеличнішими технологіями. Та коли мова заходить про медіа-маркетинг, ключем до успіху виявляються зовсім не інструменти, переконаний Арі Каплан (Ari Kaplan), засновник компанії Ari Kaplan Advisors та автор книги "Переосмислення професійних сервісів: Створення компаній на цифровому ринку" (Reinventing Professional Services: Building Your Business in the Digital Marketplace).

"Моя основна мета — допомогти компаніям визначити унікальні аспекти своєї пропозиції, а також свого клієнта, — пояснює Каплан. — Як тільки вони дадуть відповідь на ці два запитання — відразу зможуть впроваджувати технології, які допоможуть досягнути цілі".

У короткому інтерв'ю, яке пропонується вашій увазі, Каплан відповідає на запитання щодо консалтингової практики та нових принципів роботи в цифровому середовищі.

Арі Каплан (Ari Kaplan)
Арі Каплан
(Ari Kaplan)
З.: Яким чином консалтингові компанії переосмислюють свою практику?

В.: Процес переосмислення компанії та практик базується на системі визначення, хто насправді є вашим клієнтом та як найкраще ви можете встановити зв'язок з ним. Перш, ніж почати думати про технології, слід подумати про контент, який ви будете розповсюджувати з використанням цих технологій.

З.: Яким чином консультанти роблять це в новому цифровому середовищі?

В.: Насправді, на мою думку, консультанти досягнули в цих питаннях куди більшого успіху, ніж їхні колеги з інших сфер діяльності, тому що їм доводиться постійно підтримувати багато проектів з різних галузей і це сприяє розвитку їхньої креативності. Саме креативність часто виявляється рушієм нової парадигми продуктивності. Консультанти просто приносять з собою певний набір навичок та впроваджують його в новій ринковій моделі.

З.: Ви підтримуєте підхід, в якому корпорація формує політику цифрового маркетингу, чи все ж вважаєте, що підхід кожного співробітника повинен бути індивідуальним?

В.: Це чудовий спосіб для керівництва компанії дати підлеглим людям свободу самовираження. Вся парадигма цифрового маркетингу базується саме на свободі кожного індивіда, яка в свою чергу може вилитися в інновації для вашої компанії. Звісно, організація може використовувати певні загальні політики, але основна тут — наявність свободи.

З.: Чому ж компанії не стають більш інноваційними?

В.: Через явище, яке особисто я називаю "досконалою недосконалістю". Людям притаманний страх перед інноваціями, тому що їхні очікування до цього виду діяльності завжди були невиправдано високими. Коли люди думають про інновації, вони згадують Стіва Джобса та iPad.

Більшість компаній не винайдуть iPad, та це ще зовсім не означає, що їм слід відмовитися від думок про інновації. Людям варто думати про інноваційність як поступовий еволюційний процес, який не обов'язково стане проривом, але завжди веде до прогресу та підвищення результативності компанії.

З.: Які найбільш серйозні помилки роблять консультанти?

В.: Всі ми намагаємося втриматися на гребені хвилі, а також намагаємося використовувати певний набір інструментів, тому що всі використовують інструменти. Цифровий же маркетинг, як я вже згадував раніше, не обмежується інструментами.

Ми перетворюємося на суспільство, одержиме цифрами. І для досягнення успіху нам критично важливо навчитися оцінювати те, що відбувається навколо, не тільки через призму цифр. Ми повинні перестати думати про те, як змусити ще більше людей читати наш блог чи "зафрендити" нас у Твіттері. Набагато важливішим питанням буде: Як спонукати читати ваш блог саме тих людей, які мають найбільшу цінність для вашого бізнесу.

За матеріалами "One on One with Business Strategist and Author Ari Kaplan", Consulting Magazine
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Активні продажі: система гарантованого залучення клієнтів (Наталія Дегтярьова)
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Космополіт»
Вирішили. Впровадили. Результат. IV міжнародна конференція за методологією Адізеса
26-27 жовтня 2017
Київ, Готель «Либідь»
Транспортна логістика (Віктор Барановський)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Делай меньше. Как избавиться от желания все успетьДелай меньше. Как избавиться от желания все успеть
Ментальные ловушки на работеМентальные ловушки на работе
Працюй чотири години на тиждень. Нова психологія успіхуПрацюй чотири години на тиждень. Нова психологія успіху
Книга Ленивого Гуру. Поток. Результаты. Без усилийКнига Ленивого Гуру. Поток. Результаты. Без усилий
Искусство мыслить масштабноИскусство мыслить масштабно


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)