Менеджмент.com.ua - головна сторінка
На головну
Зробити закладку
Мапа сайту
Розширений пошук
Зворотній зв'язок
Проекти MCUa
Розсилка оновлень порталу


ІНТЕРВ'Ю | Reid Hoffman 14 березня 2012 р.

У пошуку проривних ідей

Інтерв'ю з Рідом Хоффманом

Складається враження, що співзасновник LinkedIn Corp. Рід Хоффман (Reid Hoffman) брав участь в усіх великих стартапах останнього десятиліття. Першим його успіхом стала належність до так званої мафії PayPal — випускників Стенфордського університету, які створили систему електронних платежів, а в 2002-му році продали її eBay за $1,5 млрд. Після продажу Хоффман став одним із найбільш активних інвесторів-ангелів Кремнієвої долини, доклавши свою руку до таких стартапів як Facebook, Flickr та Zynga. У 2002-му році Хоффман також став співзасновником LinkedIn, де працює до сьогодні головою ради директорів.

Рід Хоффман (Reid Hoffman)
Рід Хоффман
(Reid Hoffman)
Зараз, через десять років, у LinkedIn більше 150 млн. користувачів, а сам проект став ключовим гравцем на ринку ділових соціальних мереж. Через дев'ять місяців після IPO капіталізація компанії трималася на рівні $9 млрд. Під час IPO вона оцінювалася в $4 млрд., але в перший же день торгів зросла вдвічі.

У лютому цього року компанія відзвітувала про те, що у IV кварталі 2011-го року збільшила прибуток порівняно з відповідним кварталом 2010-го вдвічі. Чистий же прибуток зріс на 30% (з $5,3 млн. до $6,92 млн.). За результатами 2011 року виручка LinkedIn зросла на 115% і сягнула $522 млн.

Разом зі зростанням конкуренції в сфері ділових соціальних мереж, Хоффман та генеральний директор LinkedIn Джеф Вейнер (Jeff Weiner) роблять ставку на зростання клієнтської бази, корисності ресурсу та його прибутковості. Ряд аналітиків вважає, що ахілесова п'ята компанії — слабка залученість, яку вони вимірюють часом, який користувачі проводять у цій соціальній мережі. У січні в середньому користувачі проводили на сайті 17 хвилин, тоді як у Facebook цей показник складав 405 хвилин.

У короткому інтерв'ю, яке наведене нижче, Рід Хоффман розповідає про своє життя в LinkedIn та перспективи цієї компанії.

З.: Що входить до Ваших обов'язків як голови ради директорів LinkedIn?

В.: Роль голови ради директорів не обмежена чітко. Це значить, що він може виконувати багато ролей. Більшість часу я витрачаю на вдосконалення продукту та стратегію його розвитку, на питання розвитку технологій протягом наступних 3-5 років. Звісно, ми робимо це спільно з генеральним директором компанії Джефом Вейнером. Наші офіси знаходяться поруч.

З.: Чому LinkedIn продовжує зростати, не дивлячись на глобальну рецесію?

В.: Бізнес не зупиняється в залежності від того, зростає чи падає економіка. Саме тому LinkedIn вдається показувати хороші результати. Я також дуже задоволений роботою Джефа в ролі генерального директора — команда топ-менеджерів працює надзвичайно ефективно. Тому поки що я не бачу жодних підсав для сповільнення зростання.

З.: Генеральний директор Facebook Марк Цукерберг заявив, що його мета — 1 млрд. користувачів. Чи прагне до цього LinkedIn?

В.: У кінцевому рахунку наша мета — бути діловою соціальною мережею №1 у світі. При цьому нас цікавлять не тільки офісні працівники, але й директори, власники бізнесу — всі люди, які прагнуть робити свою справу краще. Можливо, це всього чверть населення Землі. Але ж всього на планеті 7 млрд. людей.

З.: Звісно, LinkedIn росте дуже швидко. Але ж користувачі проводять на ньому не так вже й багато часу, якщо порівнювати цей показник з іншими соцмережами. Чи не причина це для хвилювання?

В.: Наша мета не в тому, щоб змусити вас сидіти на сайті більше часу, а в тому, щоб ви могли більш ефективно виконувати багато завдань — отримувати інформацію, знаходити потрібних людей і надійні джерела — ось те, над чим ми працюємо. Одиницею виміру тут виступає не час, а ефективність.

З.: Якою бачить свою кар'єру більшість людей?

В.: Більшість людей вважають, що вони пристосовані для роботи в ієрархії, наприклад, в умовах кар'єрної драбини. Проблема в тім, що драбина "зламана". Потрібно інвестувати у свої вміння і у свою мережу зв'язків. Переконатися, що у вас є контакти з людьми за межами компанії і зрозуміти нові правила гри. Ви завжди є бета-версією самого себе. Ви завжди інвестуєте в наступну версію себе!

За матеріалами "Reid Hoffman: Searching for Breakout Ideas", WSJ Online
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.


I Всеукраїнська конференція дистанційного навчання НЕ ПРОПУСТІТЬ:

Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.

ДОКЛАДНІШЕ ►


РЕКОМЕНДАЦІЇ    
   


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖКНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ
Пирамида эффективности. От разрозненных техник к цельной системеПирамида эффективности. От разрозненных техник к цельной системе
MBA в кармане. Практическое руководство по развитию ключевых навыков управленияMBA в кармане. Практическое руководство по развитию ключевых навыков управления
Истинный профессионализмИстинный профессионализм
Личный бренд. Позаботьтесь о вашей репутации прежде, чем это сделают другиеЛичный бренд. Позаботьтесь о вашей репутации прежде, чем это сделают другие
Глобальный кризис. За гранью очевидногоГлобальный кризис. За гранью очевидного

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  

Успешные инвестиции начинаются с бонуса 100%

bigmir)net TOP 100
МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Робота, Семінари, Книги, Форуми, Глосарій, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

RSS RSS Актуально   RSS RSS Методологія   RSS RSS Книги   RSS RSS Форуми   RSS RSS Менеджмент@БЛОГ
RSS RSS Відео   RSS RSS Візіонери   RSS RSS Бізнес-проза   RSS RSS Бізнес-гумор


Copyright © 2001-2016, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)