МЕТОДОЛОГІЯ: Маркетинг та продаж

Статті (229)
Кейси / Краща практика (37)
Методичні посібники (8)
Фрагменти книжок (85)
Книги (323)
Семінари / Події (1)
Ресурси (27)

Книги

1. Ритейл-маркетинг. Практики и исследования
2018 Йенс Нордфальт
Оригинал (англ.): "In-Store Marketing: On Sector Knowledge and Research in Retailing" by Jens Nordfalt Обычно покупателю знакомо лишь менее одного процента от всего многообразия представленных в магазине товаров и торговых марок. Но при помощи простых визуальных приемов можно привлечь внимание потребителя к тем или иным товарам и повлиять на то, как они будут им восприниматься. Однако, оказывая на покупателей такого рода воздействие, ритейлер должен действовать с большой осторожностью, хорошо...

2. Методи опитування
2018 Володимир Паніотто, Наталія Харченко
Книга присвячена методам опитування в соціологічних, демографічних, маркетингових та будь-яких інших дослідженнях, де вони застосовуються. Підручник орієнтований на навчання практичного використання сучасних комп’ютеризованих методів опитування — інтерв’ю «обличчя до обличчя» за допомогою ноутбуків, кишенькових комп’ютерів та планшетів (CAPI), телефонних опитувань за допомогою комп’ютерів (CATI), різних видів інтернет-опитувань. Книга призначена для студентів-соціологів, соціологів-п...

3. Маркетинг майбутнього. Як гроуз-хакери змінюють правила гри
2018 Раян Голідей
Оригінал (англ.): "Growth Hacker Marketing: A Primer on the Future of PR, Marketing, and Advertising" by Ryan Holiday Книжка медіастратега Раяна Голідея декларує нові принципи ефективного маркетингу в цифрову еру. До того ж із мінімальними бюджетами. Забудьте про дорогі рекламні кампанії та інші традиційні маркетингові інструменти. Вони не лише потребують чималих коштів і зусиль, а й малоефективні в наш час. Майбутнє компаній нового покоління — за ґроуз-хакінгом. Саме так свого часу ...

4. Маркетинг без бюджету. 50 дієвих інструментів
2018 Ігор Манн
Для того щоб малий або середній бізнес процвітав, зовсім не обов’язково замовляти дорогу рекламу та нести останню копійчину до спеціалізованого агентства. Збільшити продажі, забезпечити впізнаваність бренда та лояльність клієнтів цілком можливо вже за два місяці за допомогою 50 безкоштовних (чи майже безкоштовних) інструментів, наведених у книжці «Маркетинг без бюджету» відомого маркетера, консультанта, спікера, автора і видавця Ігоря Манна. Цей практичний посібник містить неодноразово переві...

5. Продаючи невидиме. Керівництво з сучасного маркетингу послуг
2018 Гаррі Беквіт
Оригінал (англ.): "Selling the Invisible: A Field Guide to Modern Marketing" by Harry Beckwith Перебуває у ТОП-10 бестселерів за версією Businessweek У світі продано 600 000 примірників Перекладено 17 мовами Ця книжка — результат двадцятип’ятирічного досвіду роботи Беквіта з найвпливовішими та найуспішнішими бізнесменами світу, які продають… повітря. Саме так. Цей посібник — збірка ефективних порад у сфері маркетингу послуг. На прикладі великих компаній Federal E...

6. Усе про них. Розвивайте свій бізнес, фокусуючись на інших
2018 Брюс Теркел
Оригінал (англ.): "All about Them: Grow Your Business by Focusing on Others" by Bruce Turkel «Усе про них» — це нова й дієва концепція успішного брендингу. Креативний маркетер, спікер і автор Брюс Теркел розповідає, як розвивати свій бізнес, зосереджуючись на істинних потребах клієнтів. Він наголошує: аби створити потужний бренд, потрібно відкинути стратегію, орієнтовану на компанію, зосередившись натомість на клієнтові. І заразом пам’ятати, що насправді люди купують не лише ваш продукт...

7. Головна маркетингова книга
2018 Олексій Філановський
Книга Олексія Філановського — не підручник з маркетингу і не посібник для вузьких фахівців в окремих галузях маркетингової діяльності. А слово «Головна» у її назві вказує передусім на те, що вона містить відповіді на найфундаментальніші питання, пов’язані з маркетингом, — живим, мінливим і рухомим, наче ртуть. Важливо — мова тут іде про наші українські реалії, наші ринки, наших споживачів і наші культурні парадигми. Книга буде цікавою й корисною підприємцям і державним служб...

8. Маркетинг от потребителя
2017 Роджер Бест
Оригинал (англ.): "Market-Based Management" by Roger Best Шестое издание классической книги по маркетингу — переработанное и дополненное. Фокус в новом издании сделан на новых технологиях маркетинга, аналитике и метриках. Книга устраняет разрыв между теорией и практикой. Мощная теоретическая база дополнена кейсами реальных компаний, которые делают материал понятным и легким для восприятия. Работа Роджера Беста, профессора бизнеса и консультанта по маркетингу и менеджменту, —...

9. Продавая незримое. Руководство по современному маркетингу услуг
2017 Гарри Беквит
Оригинал (англ.): "Selling the Invisible: A Field Guide to Modern Marketing" by Harry Beckwith Маркетинг услуг — одна из наиболее сложных сфер профессиональной деятельности. Вы не можете дотронуться до основного продукта своей компании, услышать его или увидеть… Тогда как же организовывать продажи и стимулировать сбыт? Книга Гарри Беквита, основанная на двадцатипятилетнем опыте работы автора с тысячами профессиональных бизнесменов, доносит до читателей маркетинговые знания через рас...

10. Жесткий директ-маркетинг. Заставьте покупателя достать бумажник
2017 Дэн Кеннеди
Оригинал (англ.): "No B.S. Direct Marketing: The Ultimate No Holds Barred Kick Butt Take No Prisoners Direct Marketing for Non-Direct Marketing Businesses" by Dan S. Kennedy Владельцы бизнесов по большей части теряются, когда дело касается маркетинга и рекламы. А значит, становятся легкой добычей продавцов рекламных площадей в СМИ и рекламных агентствах, а также прочих «специалистов», удивительно мало понимающих в том, как привлечь потребителя или обеспечить продажу! Попробуйте спросить владе...

11. На крючке. Как создавать продукты, формирующие привычки
2017 Нир Эяль, Райан Хувер
Оригинал (англ.): "Hooked: How to Build Habit-Forming Products" by Nir Eyal, Ryan Hoover Почему некоторые продукты привлекают наше внимание, а некоторые — нет? Как некоторые продукты формируют у нас привычки? Есть ли у этих продуктов какие-то схожие черты и паттерны? Эта книга описывает процесс, состоящий из четырех этапов, который позволяет формировать привычки покупателей. Продукты, формирующие привычки, позволяют регулярно возвращать потребителей без агрессивного маркетинга и доро...

12. Жесткий бренд-билдинг. Выжмите из клиента дополнительную маржу
2017 Дэн Кеннеди
Оригинал (англ.): "No B.S. Guide to Brand-Building by Direct Response: The Ultimate No Holds Barred Plan to Creating and Profiting from a Powerful Brand Without Buying It" by Dan S. Kennedy Называя себя «фундаменталистом прямого маркетинга» и радикально отрицая идею о том, что большой бренд невозможен без вливания в него фантастических маркетинговых бюджетов, Дэн Кеннеди посвящает своего читателя в проверенные на практике методики получения успешного бренда бесплатно. Основывая философию брен...

13. Zag. Найкращий посібник з брендингу
2017 Марті Ньюмеєр
Оригінал (англ.): "Zag: The Number One Strategy of High-Performance Brands" by Marty Neumeier Сімнадцять кроків зі створення нового бренда, секрети обрання правильної назви для своєї компанії чи продукту, ідеї та методи, що базуються на особистому досвіді автора, перевірені часом та успіхом! Що ж таке «заг» Марті Ньюмеєра, названий «новим GPS для маркетологів»? Це напрямок розвитку бренда, який зробить компанію особливою — радикально «інакшою», а отже, успішною на ринку, де двигуном ...

14. Конверсия. Как превратить лиды в продажи
2017 Крис Смит
Оригинал (англ.): "The Conversion Code: Capture Internet Leads, Create Quality Appointments, Close More Sales" by Chris Smith Это проверенный практикой пошаговый план, цель которого — привлечь потенциальных клиентов через интернет и превратить их в реальных покупателей. Книга посвящена целенаправленному интернет-маркетингу, позволяющему генерировать поток качественных потенциальных клиентов и увеличивать объемы продаж, в противоположность пассивной генерации потока некачественных лидов ...

15. Золотые правила продаж. 75 техник успешных холодных звонков, убедительных презентаций и коммерческих предложений, от которых невозможно отказаться
2017 Стефан Шиффман
Оригинал (англ.): "The Ultimate Book of Sales Techniques: 75 Ways to Master Cold Calling, Sharpen Your Unique Selling Proposition, and Close the Sale" by Stephan Schiffman Всемирно известный гуру продаж Стивен Шиффман обучил более полумиллиона сейлз-менеджеров. Эта книга — квинтэссенция его тридцатилетнего опыта, в ней он сформулировал 75 правил, которым нужно следовать на всех этапах продаж, чтобы ваша работа гарантированно привела к заключению сделки. Успешного продавца, говорит Стиве...

16. Код зламано, або Наука про те, що змушує купувати
2017 Філ Барден
Оригінал (англ.): "Decoded: The Science Behind Why We Buy" by Phil Barden Що відбувається в мозку людини, коли вона обирає товар? Які «секретні коди» продуктів, послуг і брендів впливають на її рішення? І чи можна називати рішенням процес, що триває протягом частки секунди? Пізнавальна й практична книжка дасть уявлення про те, як застосовувати на практиці передові наукові знання з нейроекономіки та психології: обирати слова, що опишуть страву в меню, колір пакування, товарне сусідство, інт...

17. Жесткий SMM. Выжать из соцсетей максимум
2017 Дэн Кеннеди, Ким Уэлш-Филлипс
Оригинал (англ.): "No B.S. Guide to Direct Response Social Media Marketing: The Ultimate No Holds Barred Guide to Producing Measurable, Monetizable Results with Social Media Marketing" by Dan S. Kennedy, Kim Walsh-Phillips Чем отличается качественный SMM от того, чем занимаются 99% компаний? Главным образом тем, что здесь нет места бахвальству размером своей компании, ориентации на количество лайков и прочие «тщеславные» метрики. Дэн Кеннеди, предприниматель-мультимиллионер, автор бестселл...

18. Продающие вопросы. Эффективный способ выяснить, чего действительно хотят ваши клиенты
2017 Пол Черри
Оригинал (англ.): "Questions That Sell: The Powerful Process for Discovering What Your Customer Really Wants" by Paul Cherry Итак, если вы желаете выяснить, чего на самом деле хочет ваш клиент, о чем мечтает, чего опасается и что его мотивирует, то для этого нужно задавать правильные вопросы, — способные его заинтересовать, — и преобразовывать его интерес в действия. Поможет в этом проверенный и надежный инструментарий, который вам предоставит автор этой книги Пол Черри, более 20 ...

19. Реальность в рекламе
2017 Россер Ривз
Оригинал (англ.): "Reality in Advertising" by Rosser Reeves Пятьдесят лет назад известнейший американский рекламист Россер Ривз (это именно он придумал слоган для M&Ms: «Тают во рту, а не в руках») написал книгу «Реальность в рекламе», в то время буквально взорвавшую рынок. Ривз был одним из наиболее ярких учеников основоположника рекламного дела знаменитого Клода Хопкинса и являлся приверженцем «продающего» стиля. Он считал, что у рекламы может быть только одно назначение — увеличен...

20. Одностраничный маркетинговый план. Как найти новых клиентов, заработать больше денег и выделиться из толпы
2017 Аллан Диб
Оригинал (англ.): "The 1-Page Marketing Plan: Get New Customers, Make More Money, And Stand out From The Crowd" by Allan Dib Организатор нескольких успешных стартапов, бизнес-тренер и маркетолог-новатор Аллан Диб предлагает абсолютно новый подход к практическому маркетингу, который позволяет быстро и просто составить маркетинговый план. Он занимает буквально одну страницу. Девять пунктов этого плана отражают три основных этапа маркетингового процесса — до, во время и после. Заполнив ...



  BСІ КНИГИ


Маркетинговые исследования, обзор и анализ рынка   bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC