МЕТОДОЛОГІЯ: Маркетинг та продаж

Статті (235)
Кейси / Краща практика (40)
Методичні посібники (10)
Фрагменти книжок (95)
Книги (384)
Семінари / Події (2)
Ресурси (27)

Книги

1. Жалоба — это подарок. Как сохранить лояльность клиентов в сложных ситуациях
2020 Джанелл Барлоу, Клаус Меллер
Оригинал (англ.): "A Complaint is a Gift: Using Customer Feedback As a Strategic Tool" by Janelle Barlow, Claus Moller Это практическое пособие для людей, занятых в сфере обслуживания. Авторы предлагают новый взгляд на жалобы — они рассматривают их как подарки, как дешевый и эффективный способ совершенствовать качество продукции и сервиса и оптимизировать бизнес. Ноу-хау авторов — восьмишаговая формула "жалоба = подарок". Авторы дают советы по улучшению климата внутри компании, чт...

2. Маркетинговий план на одну сторінку
2020 Аллан Діб
Оригінал (англ.): "The 1-Page Marketing Plan: Get New Customers, Make More Money, And Stand out From The Crowd" by Allan Dib Перший крок до успіху в мінливому світі бізнесу — це вдалий маркетинговий план, орієнтований на споживача. Що краще й детальніше вирозробите його, то легше і швидше збільшите свій прибуток. «Маркетинговий план на одну сторінку» — це ті бізнес-стратегії, які справді працюють, і Аллан Діб може легко це довести. Він започаткував і розвинув багато підприємств...

3. Креативний особистий брендинг. Створюйте можливості. Зростайте як особистість. Вирізняйтесь
2020 Юрґен Саленбахер
Оригінал (англ.): "Creative Personal Branding: The Strategy to Answer: What's Next" by Jürgen Salenbacher У цій інноваційній книжці Юрґен Саленбахер ділиться своїм унікальним методом особистого тренінгу, який має на меті розвиток творчого мислення та інновацій. Цей метод, що спершу був розроблений як спосіб управління розвитком кар’єри, може стати в пригоді будь-якій людині, яка прагне з’ясувати, що вона може запропонувати світові. Книга видана також російською — "Создайте ли...

4. Как создать крутой рекламный текст. Принципы выдающегося американского копирайтера
2020 Джозеф Шугерман
Оригинал (англ.): "The Adweek Copywriting Handbook: The Ultimate Guide to Writing Powerful Advertising and Marketing Copy from One of America's Top Copywriters" by Joseph Sugarman Джозеф Шугерман — один из лучших американских копирайтеров. Его имя стоит в одном ряду с именами Дэвида Огилви, Джона Кейплса и Лео Барнетта. Вы узнаете, что успешно работает в рекламе, а что — нет, и научитесь избегать ловушек, в которые попадают начинающие копирайтеры. Уроки легко усваиваются, ведь авт...

5. Аудит продажу. Дистрибуція
2020 Олесь Піщак, Іван Даниленко, Асан Бекіров, Дмитро Горлін
"Аудит продажу. Дистрибуція" — це систематизований досвід експертів в простих запитаннях і відповідях. Мета книги — дати інструментарій для конкурентної боротьби. За 2-3 години роботи з цією книгою, ваша система продажу в дистрибуційно-виробничій команії буде оцінена і перевірена. А подальші кроки прості і очевидні — зміни. У книжці розглядаються всі важливі аспекти системи продажу, які напряму впливають на результат: стратегія продажу, мотивація і планування, модель прод...

6. Міфи про PR
2020 Річ Лі
Оригінал (англ.): "Myths of PR: All Publicity is Good Publicity and Other Popular Misconceptions" by Rich Leigh «Міфи про PR» Річа Лі — це цілком новий погляд на сферу зв’язків з громадськістю та медіаіндустрією. Як не втрапити у пастки PR контенту, не потонути у засиллі інформації, а використати її на свою користь, як врешті здобути у цьому руслі власний комерційний успіх? Річ Лі вичерпно, неймовірно доступно і цікаво відповідає на кожне з цих питань. Зокрема, що найголовніше, ̵...

7. Як скласти маркетинговий план
2020 Джон Вествуд
Оригінал (англ.): "How to Write a Marketing Plan: Define Your Strategy, Plan Effectively and Reach Your Marketing Goals (Creating Success)" by John Westwood Ця книжка відрізняється від більшості книжок з бізнесу. Це практичний робочий зошит, який допоможе вам скласти власний маркетинговий план. Упродовж її читання, ви будете стежити за створенням маркетингового плану для вигаданої компанії — «Компанії з виробництва обладнання». Вас покроково проведуть всіма етапами маркетингового планув...

8. Інструкція ефективного продажника. Мистецтво завершення угод
2020 Eнтoнi Яннapiнo
Оригінал (англ.): "The Lost Art of Closing: Winning the Ten Commitments That Drive Sales" by Anthony Iannarino Cьoгoднi пoкупцi мaють бiльшe влaди, нiж будь-кoли paнiшe. Пoцiкaвившиcь чимocь у вac, вoни oбoв’язкoвo пepeпитaють пpo цe в кoнкуpeнтiв, a пoтiм щe й зaгуглять, дe дeшeвшe. Тoж гoлoвнe зaвдaння пpoфeciйнoгo пpoдaвця — пepeкoнaти клiєнтa й пoчути вiд ньoгo дoвгooчiкувaнe «тaк». Чoму нaв’язливi тaктики вжe дaвнo нe пpaцюють? Як виpiшити пpoблeму пoтeнцiйнoгo клiєнтa, пpo яку вiн...

9. Фанократія. Перетворення фанатів на клієнтів і клієнтів на фанатів
2020 Девід Мірмен Скотт, Рейко Скотт
Оригінал (англ.): "Fanocracy: Turning Fans Into Customers and Customers Into Fans" by David Meerman Scott, Reiko Scott Як деяким компаніям чи організаціям вдається оточити себе не просто покупцями, а палкими фанами? Що допомагає їхнім маркетологам досягнути результатів? Сила соцмереж, email-розсилки, таргетингова реклама чи ролики на YouTube? Бізнес-стратег та експерт з маркетингу Девід Мірмен Скотт із донькою Рейко, яка вивчає медицину, досліджують, що є секретом успіху у бізнесі і формую...

10. Пишут все! Как создавать контент, который работает
2020 Энн Хэндли
Оригинал (англ.): "Everybody Writes: Your Go-To Guide to Creating Ridiculously Good Content" by Ann Handley ➥ Это руководство по созданию и публикации любого вида коммерческого онлайн-контента — не важно, работаете ли вы на крупный бренд, малый бизнес или на себя. Ведущий специалист по маркетингу Энн Хэндли предлагает читателю экспертные рекомендации по копирайтингу и рассказывает о процессе и стратегии создания, производства и публикации контента. Уроки и правила, которые ...

11. Посібник The Financial Times зi стратегiї для соціальних медiа
2020 Мартін Томас
Оригінал (англ.): "The Financial Times Guide to Social Media Strategy: Boost your business, manage risk and develop your personal brand" by Martin Thomas Як вирішити, чи створювати додаткові облікові записи в соціальних медіа? Як збільшити кількість підписників на власних каналах? Як розвивати процес управління бесідою? Як зменшити негативний вплив скарги клієнта? Як уникнути проблем із регуляторними органами? Як не стати жертвою кібер-шахрайства? Де ж отримати відповіді на наведені запита...

12. Цифровий брендинг. Детальна покрокова інструкція зі стратегії, тактики, інструментів та вимірювань
2020 Деніел Роулз
Оригінал (англ.): "Digital Branding: A Complete Step-by-Step Guide to Strategy, Tactics and Measurement" by Daniel Rowles «Упізнаваність бренду» — це виправдання маркетологів, яке використовують тоді, коли не знають цінності того, що роблять. Якщо на запитання «Як ця кампанія в соціальних мережах впливає на бізнес?» вони дадуть відповідь: «Вона корисна для впізнаваності бренду», то це, найвірогідніше, означатиме, що вони жодної гадки не мають. Більшість із нас не продає товари онлайн...

13. А тепер спробуйте щось дивніше: як вижити в креативному бізнесі і лишатися невичерпним джерелом ідей
2020 Майкл Джонсон
Оригінал (англ.): "Now Try Something Weirder: How to keep having great ideas and survive in the creative business" by Michael Johnson У книзі «А тепер спробуйте щось дивніше: як вижити в креативному бізнесі і лишатися невичерпним джерелом ідей» зібрані найбільш корисні поради (233, якщо бути точними), які дозволяють створювати нові ідеї кожного дня. Якщо ви працюєте у креативній галузі, то обовязково знайдете серед цих порад ту, що допоможе вам знайти нове візуальне або концептуальне рішення....

14. Наввипередки. Як стати єдинорогом серед океану віслюків
2020 Макс Лукомінський
Чому одні продукти привертають нашу увагу, а інші ні? Чому одні компанії стають чемпіонами навіть на переповнених конкурентами ринках, а інші щодня ведуть боротьбу за виживання? Книжка не просто дає відповіді на ці запитання, але й розповідає, чому у вас більше не вийде перемагати конкурентів лише за рахунок хорошого продукту, а також пропонує низку практичних інструментів, які допоможуть виділитися з натовпу й завоювати серця клієнтів. Вона водночас надихає, висвітлює поширені помилки та спонук...

15. Маркетингові війни. Світовий бестселер — для нової генерації маркетологів
2019 Ел Райс, Джек Траут
Оригінал (англ.): "Marketing Warfare" by Al Ries, Jack Trout Книга «Маркетингові війни», один із найвідоміших світових бестселерів, висвітлює основні принципи успішного маркетингу з погляду військової справи. Автори Ел Райс і Джек Траут беруть за основу працю Карла фон Клаузевіца «Про війну» й адаптують її для зовсім іншої, здавалося б, сфери. Це не просто їхня вигадка чи вдала метафора — це тонко помічена особливість функціонування маркетингу. Відповідно до розміру й статусу компанії, ...

16. Техніка продажу SPIN. Як не прогавити клієнта
2019 Ніл Рекгем
Оригінал (англ.): "SPIN-Selling" by Neil Rackham Традиційні теорії про те, як продавати, можуть добре працювати у малих продажах, але перестають бути ефективними щойно масштаби зростають. Зрозумівши, із яким типом продажів має справу ваш бізнес, ви зможете продавати більше. Автор цієї книжки разом із командою протягом дванадцяти років досліджував роботу 10 тисяч торгових представників, проаналізував понад 35 тисяч комерційних контактів і напрацювали цю методику. Чому ця книжка Методи...

17. Как писать коммерческие предложения и продавать что угодно кому угодно
2019 Денис Каплунов
Книга научит писать коммерческие предложения просто и гениально. С их помощью вы будете продавать товары или услуги быстро и по максимальной цене. Издание буквально напичкано реальными кейсами, что помогает легко понять излагаемый материал. Прочитав книгу, вы научитесь: составлять мощное коммерческое предложение; продавать много и по высокой цене; заинтересовывать новых клиентов с первого письма; делать больше повторных продаж. Книга издана также на украинском языке —...

18. Сториномика. Маркетинг, основанный на историях, в пострекламном мире
2019 Роберт Макки
Оригинал (англ.): "Storynomics: Story-Driven Marketing in the Post-Advertising World" by Robert Mckee, Tom Gerace Написанная легендарным гуру сторителлинга Робертом Макки в соавторстве с генеральным директором компании Skyword Томом Джерасом на основе всемирно известного семинара, эта книга объясняет, как применять сторителлинг в бизнесе для достижения делового и экономического успеха. Среди учеников Роберта Макки десятки сценаристов — обладателей престижных премий «Оскар» и «Эмми». В о...

19. Ідеальна машина продажiв. 12 перевірених стратегій ефективності бізнесу
2019 Чет Голмс
Оригінал (англ.): "The Ultimate Sales Machine: Turbocharge Your Business with Relentless Focus on 12 Key Strategies" by Chet Holmes «Ідеальна машина продажів» — результат багаторічного досвіду маркетингової діяльності Чета Голмса. Пропоновані дванадцять кроків — це дванадцять інгредієнтів ідеальної страви, універсальні стратегії, перевірені сотні разів на сотнях клієнтів. Автор упевнений, що запорука успіху — неухильне дотримання правил, дисципліна і цілеспрямованість. Ця...

20. Agile-маркетинг. Хакерские практики для эффективного бизнеса
2019 Скотт Бринкер
Оригинал (англ.): "Hacking Marketing: Agile Practices to Make Marketing Smarter, Faster, and More Innovative" by Scott Brinker Книга о том, что делать маркетологу в цифровом мире и как внедрение гибкой методологии в отделы маркетинга может повысить эффективность и удовлетворенность работой. Маркетологи изо всех сил пытаются угнаться за технологическим прогрессом, нарушающим традиционные способы взаимодействия между покупателями и брендами. Вместо того, чтобы планировать и проводить длитель...



  BСІ КНИГИ


Маркетинговые исследования, обзор и анализ рынка   bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2020, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic