НОВИНИ від 17.11.2011


Скорочення, які виявляються неефективними

У складному економічному кліматі багато організацій змушені скорочувати витрати, сподіваючись, що це допоможе їм вижити. Але дуже часто подібні скорочення виявляються всього лише не надто продуманою реакцію на неприємні і несподівані події. Як наслідок, вони не лише не допомагають підвищити результативність, але й загрожують руйнуванням проектів, які мають високий потенціал.

За даними дослідження, проведеного HPO Centre, організації часто приймають хибні рішення, здійснюючи скорочення. Основна причина цього — нездатність менеджменту сфокусуватися на довгострокових завданнях.

"Я постійно бачу організації, які панікують, не знаходячи шляхів виходу з кризової ситуації, — пояснює Менлі Хопкінсон (Manley Hopkinson), директор HPO Centre UK. — На жаль, більшість рішень ґрунтується на короткостроковому підході. Керівники прагнуть покращити миттєві результати, при цьому забуваючи про довгострокові цілі. Як наслідок, їхні дії так і не досягають бажаного результату".

Андре де Ваал (André de Waal), академічний директор HPO Centre, стверджує, що найбільш ефективні організації здатні проводити скорочення, при цьому зберігаючи фокус на найважливіших аспектах.

"Ми бачимо, що успішні компанії ретельно обмірковують довгострокові наслідки скорочення коштів та проектів, — стверджує Андре. — Вони фокусуються на ключових компетенціях організації, при цьому приділяючи значну увагу своїм найкращим співробітникам. Вони роблять все можливе для максимального збереження знань, компетенцій та навичок всередині компанії".

За результатами дослідження, участь в якому взяло 1400 організацій у 50-ти країнах, існує п'ять ключових факторів, які визначають здатність компанії до виживання та пристосування до нових умов:

  1. Якість управління. Менеджмент поєднує відвертість, лідерство та здатність швидко приймати рішення.
  2. Відкритість та орієнтація на дії. В організаціях наявна культура відкритості. Співробітники з радістю діляться своїми знаннями та досвідом. Люди навчаються на власних помилках.
  3. Довгостроковий фокус. Компанія налаштована на довгострокову співпрацю з клієнтами, постачальниками та партнерами. В організації широко застосовуються практики внутрішнього просування, а також існує фокус на збереження талантів під час реорганізації.
  4. Постійне покращення та інновації. Організація знає про свої найцінніші компетенції та сприяє їх постійному розвитку. Всі скорочення, які відбуваються в компанії, жодним чином не впливають на процеси, пов'язані з ключовими компетенціями.
  5. Якість персоналу. Співробітники здатні ефективно працювати разом. Вони надзвичайно гнучкі. При цьому між менеджментом та персоналом постійно триває діалог.

За інформацією management-issues.






  ВСІ НОВИНИ



МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua