НОВИНИ від 26.06.2012


Менеджери та підлеглі не сходяться в оцінках ролі соціальних медіа для корпоративної культури

Тим часом, як соціальні медіа продовжують змінювати підходи до особистої та професійної комунікації, їх вплив на творення корпоративної культури не знаходить однозначного відгуку. Такий висновок робить дослідження "Основні цінності та переконання" (Core Values and Beliefs), ініційоване компанією Deloitte.

Deloitte: Менеджери та підлеглі не сходяться в оцінках ролі соціальних медіа для корпоративної культури Проаналізувавши оцінки культури та бізнес-стратегії, 41% управлінців погодилися, що соціальні медіа сприяють створенню та підтримці корпоративної культури, тоді як лише 21% їхніх співробітників погоджуються з цим твердженням.

Більше того, лідери бізнесу та їх підлеглі абсолютно по-різному сприймають вплив соціальних медіа (45% керівників вважають, що соціальні медіа мають позитивний вплив, порівняно із 27% їх підлеглих) та прозорість управлінського складу компанії (38% керівників вважають, що соціальні медіа сприяють прозорості, порівняно із 17% їх підлеглих).

Переважна більшість респондентів погоджуються з твердженням, що культура компанії важлива для успіху бізнесу. Втім, керівники віддають пріоритет чіткому визначенню бізнес-стратегії (76%) над ключовими цінностями та переконаннями (62%), тоді як підлеглі віддають цим факторам однаковий пріоритет (57% та 55% відповідно).

Дослідження також демонструє зв'язок між працівниками, які стверджують, що компанія має чітко визначену і "живу" культуру, та тими, які почуваються "щасливими на роботі". Такі співробітники зазвичай відзначають, що їхня компанія має "хорошу історію високої результативності".

Керівники оцінюють конкурентну зарплату (62%) та фінансову результативність (65%), як основні фактори, які впливають на культуру. На відміну від них працівники згадують про такі речі, як регулярна та відверта комунікація (50%), доступ до керівництва (47%). Ці фактори в їхній оцінці перевершують важливість компенсації (33%) та фінансової результативності (24%).

За інформацією Chief Learning Officer.



comments powered by HyperComments


  ВСІ НОВИНИ



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC