НОВИНИ від 27.05.2014


McKinsey: Чотири рецепти покращення «здоров'я» компанії

Консалтингова компанія McKinsey запропонувала кілька способів покращення «здоров'я» бізнесу, що має величезний потенціал щодо забезпечення зростання продуктивності бізнесу.

McKinsey: Чотири рецепти покращення «здоров'я» компанії У бізнесі існує зв'язок між «здоров'ям» компанії та її продуктивністю: зокрема, «здорові» компанії забезпечують у три рази більше сукупне повернення інвестицій акціонерам, повідомляє McKinsey. На думку авторів дослідження, «здоров'я» організації — один із найбільш важливих корпоративних активів.

McKinsey працювала з представниками бізнесу, виявляючи фактори, що впливають на «здоров'я» організації, протягом останніх десяти років. За цей час було опитано близько 1,5 млн. співробітників, які назвали слабкі та сильні місця їх організацій. У дослідженні взяли участь більше 800 організацій зі всього світу.

Серед важливих чинників для бізнесу називалися наступні: чітке бачення майбутнього компанії, її стратегії і корпоративної культури; здатність оптимізувати процеси і змінювати пріоритети у міру того, як змінюються ринкові тренди; зрозумілість ролі співробітника в організації; послідовність рішень менеджменту; персональна відповідальність співробітника за прийняті рішення. Велике значення мають також залученість співробітників у визначенні цілей і стратегії компанії, а також прозорість цієї стратегії. Також були згадані осмисленість цілей, які ставляться перед співробітниками; наявність лідерів, здатних повести за собою колектив; можливості кар'єрного зростання і система винагород.

Експерти McKinsey проаналізували найбільш «здорові» компаній і виявили, що в них застосовуються схожі управлінські підходи. У числі таких називаються: лідерство, орієнтованість на ринок, залучення талантів і джерел компетенцій. В успішних компаніях є широкі можливості для кар'єри і є лідери, здатні надихати інших співробітників. Застосовуються принципи відкритості та довіри, розвинені система заохочень і просунута система управління ризиками. Орієнтованість на ринок передбачає фокус на потребах споживачів, вивченні конкурентів, максимальну відкритість до партнерства з іншими бізнесами та урядовими організаціями. Акцент на залученні талантів і джерел компетенцій проявляється в можливостях для кар'єри і розгалуженій системі винагород і заохочень.

McKinsey дають чотири «рецепти», відзначаючи, що компанії, які слідують хоча б одному з них, як правило, «перевершують своїх конкурентів за ключовими показниками бізнесу». Перший рецепт — про лідерство — має на увазі наявність на всіх рівнях організації лідерів, які володіють високим потенціалом, мають свободу дій і можливості самостійно вибирати шляхи досягнення результатів. Другий рецепт — про сфокусованість на ринку — передбачає орієнтацію на інтереси не лише споживачів, але й бізнес-партнерів, конкурентів, регуляторів і суспільства в цілому. Третій рецепт — орієнтація на якість — має на увазі постійну оптимізацію якості продуктів і послуг та моніторинг слабких місць компанії з метою їх усунення. Четвертий рецепт — орієнтація на знання і компетенції — має на увазі створення фінансових умов для залучення з ринку найбільш перспективних фахівців, а також створення системи мотивації, щоб «вирощувати» таланти всередині колективу.

За інформацією The McKinsey Quarterly, iBusiness.ru.



comments powered by HyperComments


  ВСІ НОВИНИ



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC