Менеджмент.com.ua - головна сторінка
На головну
Зробити закладку
Мапа сайту
Розширений пошук
Зворотній зв'язок
Проекти MCUa
Розсилка оновлень порталу


КОМЕНТАРІ | Маркетинг 15 червня 2009 р.

5 запитань, які допомагають оцінити маркетингові можливості

Кожен цикл планування відкриває перед керівниками компаній нові можливості перерозподілу маркетингових пріоритетів та цілей. Щоб помітити ці можливості, видання Marketing NPV пропонує лідерам компаній задати своїм маркетологам п'ять простих питань, які допоможуть зрозуміти основні сильні та слабкі сторони маркетингу у компанії:

  1. Яка основна ціль маркетингового бюджету у компанії і яким чином витрати на маркетинг впливають на прибуток?

  2. Який буде коротко- та довгостроковий вплив на доходи та маржинальні доходи компанії, якщо ми збільшимо/зменшимо маркетинговий бюджет на 20%?

  3. Наскільки ефективно наші маркетингові інвестиції трансформуються у зростання прибутку? (порівняно з іншими компаніями)

  4. Які цілі для покращення маркетингової ефективності ми можемо поставити 1/3/5 років і яким чином можливо їх досягнути?

  5. На які питання ми повинні відповісти і які "пробіли" у знаннях заповнити, щоб досягнути максимальної ефективності маркетингу?

Набір цих запитань можна використовувати як своєрідний посібник для маркетологів та звертати увагу на них при оцінці результативності.

Вся справа в тому, що відповісти на ці запитання практично неможливо, якщо спершу не досягнути:

  • чіткого зв'язку між стратегічним планом компанії та роллю, яку маркетинг відіграє у його реалізації;
  • зв'язку між кожною тактичною ініціативою та її стратегічною основою, що робить кожну витрату прозорою та сприяє звітності;
  • визначення метрик для оцінки успішності, аналізу прогресу та кращого прогнозування результатів;
  • розвитку більш методологічного (не "роботизованого") навчального процесу, який дійсно сприяє досягненню конкурентної переваги;
  • створення культури постійного розвитку та вдосконалення, яка дозволяє досягати все вищих та вищих цілей.

За матеріалами "5 Questions that Frame the Path of Measurement Insight", Marketing NPV.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.


I Всеукраїнська конференція дистанційного навчання НЕ ПРОПУСТІТЬ:

Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.

ДОКЛАДНІШЕ ►


РЕКОМЕНДАЦІЇ    
   


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖКНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ
Как стать генеральным директором. Правила восхождения к вершинам власти в любой организацииКак стать генеральным директором. Правила восхождения к вершинам власти в любой организации
Талант ни при чем! Что на самом деле отличает выдающихся людей?Талант ни при чем! Что на самом деле отличает выдающихся людей?
Горшочек, не вари! Как обуздать бесконечный поток писем и задачГоршочек, не вари! Как обуздать бесконечный поток писем и задач
Як ви збудуєте своє життя?Як ви збудуєте своє життя?
Пирамида эффективности. От разрозненных техник к цельной системеПирамида эффективности. От разрозненных техник к цельной системе

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  

Успешные инвестиции начинаются с бонуса 100%

bigmir)net TOP 100
МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Робота, Семінари, Книги, Форуми, Глосарій, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

RSS RSS Актуально   RSS RSS Методологія   RSS RSS Книги   RSS RSS Форуми   RSS RSS Менеджмент@БЛОГ
RSS RSS Відео   RSS RSS Візіонери   RSS RSS Бізнес-проза   RSS RSS Бізнес-гумор


Copyright © 2001-2016, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)