КОМЕНТАРІ | Маркетинг 15 червня 2009 р.

5 запитань, які допомагають оцінити маркетингові можливості

Кожен цикл планування відкриває перед керівниками компаній нові можливості перерозподілу маркетингових пріоритетів та цілей. Щоб помітити ці можливості, видання Marketing NPV пропонує лідерам компаній задати своїм маркетологам п'ять простих питань, які допоможуть зрозуміти основні сильні та слабкі сторони маркетингу у компанії:

  1. Яка основна ціль маркетингового бюджету у компанії і яким чином витрати на маркетинг впливають на прибуток?

  2. Який буде коротко- та довгостроковий вплив на доходи та маржинальні доходи компанії, якщо ми збільшимо/зменшимо маркетинговий бюджет на 20%?

  3. Наскільки ефективно наші маркетингові інвестиції трансформуються у зростання прибутку? (порівняно з іншими компаніями)

  4. Які цілі для покращення маркетингової ефективності ми можемо поставити 1/3/5 років і яким чином можливо їх досягнути?

  5. На які питання ми повинні відповісти і які "пробіли" у знаннях заповнити, щоб досягнути максимальної ефективності маркетингу?

Набір цих запитань можна використовувати як своєрідний посібник для маркетологів та звертати увагу на них при оцінці результативності.

Вся справа в тому, що відповісти на ці запитання практично неможливо, якщо спершу не досягнути:

  • чіткого зв'язку між стратегічним планом компанії та роллю, яку маркетинг відіграє у його реалізації;
  • зв'язку між кожною тактичною ініціативою та її стратегічною основою, що робить кожну витрату прозорою та сприяє звітності;
  • визначення метрик для оцінки успішності, аналізу прогресу та кращого прогнозування результатів;
  • розвитку більш методологічного (не "роботизованого") навчального процесу, який дійсно сприяє досягненню конкурентної переваги;
  • створення культури постійного розвитку та вдосконалення, яка дозволяє досягати все вищих та вищих цілей.

За матеріалами "5 Questions that Frame the Path of Measurement Insight", Marketing NPV.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
17-27 травня 2021
Онлайн-курс
Складська логістика торгового підприємства
18-19 травня 2021
Онлайн-курс
Оплата за результатом: KPI-мотивація. KPI посад. Впровадження системи мотивації персоналу
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Крок за кроком. Як ентузіазм і наполегливість ведуть до метиКрок за кроком. Як ентузіазм і наполегливість ведуть до мети
Творча впевненість. Як розкрити свiй потенцiалТворча впевненість. Як розкрити свiй потенцiал
Розмови з незнайомцями. Що слід знати про людей, яких ми не знаємоРозмови з незнайомцями. Що слід знати про людей, яких ми не знаємо



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2021, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)