КОМЕНТАРІ | Маркетинг 15 червня 2009 р.

5 запитань, які допомагають оцінити маркетингові можливості

Кожен цикл планування відкриває перед керівниками компаній нові можливості перерозподілу маркетингових пріоритетів та цілей. Щоб помітити ці можливості, видання Marketing NPV пропонує лідерам компаній задати своїм маркетологам п'ять простих питань, які допоможуть зрозуміти основні сильні та слабкі сторони маркетингу у компанії:

  1. Яка основна ціль маркетингового бюджету у компанії і яким чином витрати на маркетинг впливають на прибуток?

  2. Який буде коротко- та довгостроковий вплив на доходи та маржинальні доходи компанії, якщо ми збільшимо/зменшимо маркетинговий бюджет на 20%?

  3. Наскільки ефективно наші маркетингові інвестиції трансформуються у зростання прибутку? (порівняно з іншими компаніями)

  4. Які цілі для покращення маркетингової ефективності ми можемо поставити 1/3/5 років і яким чином можливо їх досягнути?

  5. На які питання ми повинні відповісти і які "пробіли" у знаннях заповнити, щоб досягнути максимальної ефективності маркетингу?

Набір цих запитань можна використовувати як своєрідний посібник для маркетологів та звертати увагу на них при оцінці результативності.

Вся справа в тому, що відповісти на ці запитання практично неможливо, якщо спершу не досягнути:

  • чіткого зв'язку між стратегічним планом компанії та роллю, яку маркетинг відіграє у його реалізації;
  • зв'язку між кожною тактичною ініціативою та її стратегічною основою, що робить кожну витрату прозорою та сприяє звітності;
  • визначення метрик для оцінки успішності, аналізу прогресу та кращого прогнозування результатів;
  • розвитку більш методологічного (не "роботизованого") навчального процесу, який дійсно сприяє досягненню конкурентної переваги;
  • створення культури постійного розвитку та вдосконалення, яка дозволяє досягати все вищих та вищих цілей.

За матеріалами "5 Questions that Frame the Path of Measurement Insight", Marketing NPV.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
24 жовтня 2017
Харків, Premier Palace Hotel Kharkiv
SelfMadeMan: самоменеджмент і самомотивація (Радислав Гандапас)
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Активні продажі: система гарантованого залучення клієнтів (Наталія Дегтярьова)
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Космополіт»
Вирішили. Впровадили. Результат. IV міжнародна конференція за методологією Адізеса

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
В этом году я… Как изменить привычки, сдержать обещания или сделать то, о чем вы давно мечталиВ этом году я… Как изменить привычки, сдержать обещания или сделать то, о чем вы давно мечтали
Эмоциональный интеллект 2.0Эмоциональный интеллект 2.0
Руководить с юмором. Динамика успехаРуководить с юмором. Динамика успеха
Практика малых дел. Каждый человек может что-то изменитьПрактика малых дел. Каждый человек может что-то изменить
Поймай мечту за хвост. Как зарабатывать, занимаясь любимым деломПоймай мечту за хвост. Как зарабатывать, занимаясь любимым делом


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)