КОМЕНТАРІ | Лояльність 25 липня 2013 р.

Шість звичок найлояльніших працівників

Мати у підпорядкуванні людей, на яких можна було б повністю покластися, — мрія кожного керівника. Втім, як їх відрізнити від решти працівників? Зрозуміло, що лояльність — це не підлабузництво або бажання догодити. Також не варто її ототожнювати із тривалим терміном роботи у фірмі.

Джефф Хейден (Jeff Haden)
Джефф Хейден
(Jeff Haden)
Ось що пише Джефф Хейден (Jeff Haden), відомий публіцист та колишній керівник підприємства, у статті, опублікованій на CEO.com: «Хто є лояльніший: ветеран із 20-річним стажем, який робить лише те, що потрібно, аби утриматися на посаді — чи людина, котра, хоч і працює у вашій компанії лише шість місяців, прагне зробите все можливе, аби допомогти компанії досягти її головних цілей?» Напевно, відповідь більш ніж очевидна…. «Лояльні працівники відпрацьовують винагороду, що ви їм платите на всі 100 відсотків, — зазначає Хейден. — Більше того, часом вони ставлять на перше місце не власні інтереси, а інтереси компанії. Хоча і не варто сподіватися, що такі підлеглі присвятять вашій фірмі ціле життя, але вони працюватимуть із повною самовіддачею доти, доки залишатимуться із вами». Але є ще інший вимір лояльності, який Джефф Хейден називає «істиною лояльністю», виявом якої є демонстрація відданості не лише фірмі, але й особисто керівникові. Ось які риси, на думку Хейдена, властиві істинно лояльним працівникам.

1. Вони бачать в вас не лише керівника

Пригадаймо, як в дитинстві ми дуже дивувалися, побачивши вчителя у джинсах та футболці за межами школи. Адже у нашому тодішньому уявленні вчителі не повинні були вести звичайне людське життя.

Чимало людей сприймають своїх керівників аналогічно. Отже, не виключено, що для ваших підлеглих ви також істота із дещо іншого світу, де немає місця мріям, сподіванням, страхам та стражданням. Натомість лояльні працівники бачать в вас не лише боса, але й людину із усіма притаманними їй почуттями. І ставляться до вас відповідно — жадають, аби усі ваші цілі — як бізнесові, так і особисті — реалізувалися. А, крім усього, такі підлеглі усвідомлюють, що ви, допомагаючи їм виконувати завдання, прагнете їхнього успіху.

2. Говорять вам те, що ви менше усього хотіли б почути

Є таке перевірене правило: що більше ієрархічних рівнів відділяє вас від працівників, то менша ймовірність того, що вони наважуватимуться відкрито не погоджуватися з вами. Скажімо, інколи ваші безпосередні підлеглі можуть висловлювати точку зору, відмінну від вашої, або навіть й казати, що ви неправі. А ось підлеглі ваших підлеглих навряд чи ризикнуть вам суперечити. Якщо ж взяти новачків, то, найімовірніше, вони підспівуватимуть в унісон із вашим «хором», принаймні, якщо серед слухачів будете ви.

Натомість по-справжньому віддані вам працівники достеменно знають: найкорисніше для вас — почути те, чого ви б воліли ніколи не чути (зрештою, кому подобається вислуховувати те, що його думка помилкова?). Бо вони знають: ви щиро прагнете вчиняти лише дії, котрі принесуть якомога більше користі — і вашій компанії, і вашому персоналові. Тому й не бояться казати вам не вельми приємні речі.

3. Ніколи не критикують вас публічно

Словесні напади на боса — це забава, в котру грає чи не кожна людина, принаймні, час від часу. Люди полюбляють обговорювати керівників тому, що це дає їм змогу «випустити пару». А, крім того, всі ми вважаємо, що варто лише опинитися на місці нашого шефа, ми б точно діяли набагато ефективніше.

Критика, кепкування, обмовляння нишком — з усім цим потрібно змиритися як з неодмінною частиною управлінського життя. Але це також підриває авторитет, який ви так прагнете завоювати.

Найбільш лояльні працівники усвідомлюють це. Вони не пліткують за вашою спиною, не змагаються в дотепності, намагаючись вразити вас гострим слівцем. Замість цього вони висловлюють вам свою повагу (таку ж саму, яку очікують від вас) — і неважливо, чи є ви поблизу або ні.

4. Якщо вони з вами й не погоджуються, то лише до певної межі

Спори, розбіжності думок — все це конче потрібно. Зважування «за» та «проти», «адвокат диявола» поруч, обмін думками — без цього керівник ніколи не знатиме, що насправді засіло в головах членів його команди. Це не просто відкриває очі на справжній стан справ — це стимулює.

Віддані вам працівники впевнені в тому, що можуть висловлювати свою думку, так само вільно, як і ви. Більше того, вони вірять у те, що ви цього хочете. Адже від відкритого обміну думками виграєте і ви, і компанія. Але щойно рішення прийнято, усі дискусії на тему — правильне воно або ні — відразу припиняються.

5. На людях вони повністю підтримують і ваші рішення, і вас особисто

Напевно, вам хоч раз доводилося чути на нараді щось приблизно таке: «Послухайте, не думаю, що варто це розпочинати, але він сказав, що ми так чи інакше це робитимемо. Тож, принаймні, докладемо зусиль, аби хоч щось із цього вийшло». Чи захоче хтось після такого напуття «докладати зусиль»?

Істинно лояльні працівники ніколи прилюдно не намагатимуться довести вашу неправоту, навіть, якщо і не погоджуються із вашим рішенням. Навпаки, вони робитимуть усе, аби довести, що ви маєте рацію.

6. Вони заздалегідь говорять вам, коли збираються йти

Особисто мені ще ніколи не доводилося бачити лояльного працівника, котрий не був би ще й досконалим фахівцем.

Отже, ви хочете, щоб вони залишалися, бо вам це конче потрібно. Проте настає час, коли їм треба від вас йти — бо попереду кращі можливості. Скажімо, ваші найкращі працівники хочуть змінити спосіб життя, освоїти нову сферу діяльності або заснувати власний бізнес.

Але вони знають, що їхнє звільнення спричинить для фірми величезні проблеми, тому й попереджають вас про свої наміри завчасно — так, щоб ви змогли заздалегідь до цього підготуватися.

Звісно, ви можете по-різному зреагувати на таке рішення підлеглого. Наприклад, розлютившись, можете звільнити людину відразу або, принаймні, погіршити умови її праці. Тому сам факт того, що ваші найлояльніші працівники повідомляють вас про свої плани — свідчення неабиякої довіри до вас. Адже вони переконані, що ви ніколи не зміните вашого ставлення до них. Вони вам довіряють, бо по-справжньому віддані вам. Зрештою, не один раз ВАШІ інтереси ставали для них головним пріоритетом. А тепер настав час відплатити їм тією ж монетою.

За матеріалами "6 Habits Of Truly Loyal Employees", CEO.com.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
23-24 лютого 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління проектами (Олег Андрієнко)
23 лютого 2017
Київ, Клуб експортерів
Путівник з експорту солодощів і снеків у Китай (Чжан Пей-Ень, Геннадій Шепелєв)
24 лютого 2017
Київ
Продажі, переговори (Сергій Азімов)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Персональный ребрендинг. Как изменить свой имидж, сохранив репутациюПерсональный ребрендинг. Как изменить свой имидж, сохранив репутацию
Гении и аутсайдеры. Почему одним все, а другим ничего?Гении и аутсайдеры. Почему одним все, а другим ничего?
Искусство офисных интриг. Как построить успешную карьеру в мире лжи, подстав и грязной игрыИскусство офисных интриг. Как построить успешную карьеру в мире лжи, подстав и грязной игры
Сила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесiСила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесi
Обрести уверенность в себе. Что означает быть ассертивнымОбрести уверенность в себе. Что означает быть ассертивным


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)