КОМЕНТАРІ | Продуктивність 12 квітня 2019 р.

Шість кроків до високої продуктивності

Як підвищити продуктивність — як власну, так і своєї команди? Відповідаючи на це «вічне» запитання, Марк Ефрон (Marc Effron), президент Talent Strategy Group, співавтор бестселерів «One Page Talent Management» («Управління талантами на одній сторінці») і «8 Steps to High Performance» («8 кроків до високої продуктивності»), пропонує здійснити шість наступних кроків, в основі яких узагальнення добре відомих рекомендацій та даних із наукових джерел.

Шість кроків до високої продуктивності 1. Ставте сильно сфокусовані, амбітні цілі. Наука та практика говорять про те, що чим менше цілей ви ставите, чим більше вони змушують вас виходити за межі звичного — тим кращими будуть результати. Кожний із членів вашої команди мусить взяти зобов’язання перед СЕО — наступного року досягти двох-трьох значних результатів.

2. Виберіть оптимальну поведінкову лінію. Ідеального набору поведінкових проявів, який би дозволив максимально підвищити продуктивність, не існує. Але є два апробованих підходи (кожний зі своїми плюсами і мінусами), які довели свою ефективність у різних ситуаціях. Перший є власне лідерством: ви ведете за собою людей, надихаючи їх (не випускаючи при цьому з поля уваги якість виконання завдань). Другий — більш прямолінійний: ви визначаєте високі стандарти виконання та чітко вказуєте, як досягати потрібних результатів. Те, якому з цих підходів краще віддати перевагу, залежить під типу викликів і проблем, з якими стикається ваша структура.

3. Формуйте мережі та впливайте на хід подій. Високорезультативні індивіди активно працюють над формуванням стосунків — як у напрямі знизу вгору, так і в гроні своїх колег. Таким чином вони отримують ширший доступ до інформації, можуть впливати на прийняття рішень, а неформальна мережа дає змогу обходити бюрократичні перепони. Попросіть членів своєї команди продумати свою мережеву стратегію. Потрібно проранжувати якість стосунків із менеджерами та деякими найбільш продуктивними колегами; а далі спробувати зміцнити стосунки із найслабкішими «ланками» мережі, скажімо, запрошуючи їх по черзі на каву чи ланч.

Вищезазначене є обов’язковою умовою високої продуктивності, але лише цього замало. Є й інші критично важливі (хоча й менш очевидні) речі, як-от здатність імітувати потрібну поведінку та бажання подбати про свою фізичну форму.

1. Будьте гнучким. Якщо особистісні якості лідера відповідають суті стратегії, він із більшою ймовірністю вкладатиме в неї всі свої сили, енергію та емоції. Але стратегія може змінитися і йому буде важко вписатися в нову реальність. Члени вашої команди мусять розуміти — які дві-три характеристики будуть потрібні для досягнення високої продуктивності в майбутньому (що може суттєво відрізнятися від поведінкової моделі, яка дозволяла успішно функціонувати в минулому). Якщо нові реалії не відповідають характеру індивіда, йому доведеться навчитися виявляти гнучкість та переборювати себе, приймаючи неприродну для себе поведінку.

2. Подбайте про хороший сон. Можна скільки завгодно займатися в спортивному залі, прагнучи довести свою фізичну форму до досконалості. Але єдиною дієвою стратегію в цьому є хороший сон. Причому якість сну важливіша, ніж його тривалість. Шестигодинний міцний сон — набагато більше сприяє підвищенню вашої продуктивності, ніж десятигодинний неглибокий. Перед сном бажано не використовувати девайсів, а після 14 години слід забути про кофеїн.

3. Прикидайтесь, коли це потрібно. Всім дуже подобаються яскраві, незмінно принципові лідери, які є самим ототожненням особистісної цілісності. Більшість із нас хотіла б почути, що найкращий спосіб управляти — це розкрити себе зсередини та дати повною мірою засяяти своїй особистості. Але у міру кар’єрного просування нам доводиться змінювати обличчя. Це означає: щоб вийти на високі рівні продуктивності, інколи потрібно імітувати поведінку, яка може суперечити нашим базовим переконанням. Наприклад, скромний лідер, який не вміє пригорнути до себе увагу, є дуже хорошим колегою. Проте, щоб вас помітили недостатньо добре виконувати свою роботу. Ви мусите активно доносити до інших інформацію про високі результати, яких стабільно досягаєте, — навіть якщо це для вас неприродньо.

За матеріалами "6 Scientifically Proven Steps to High Performance", The CEO Magazine.

Ілюстрація: Depositphotos.com



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
21-22 серпня 2019
Київ
Розвиток інтелектуальних і організаційних компетенцій керівника
20 серпня 2019
Київ
Майстерня рішень з Андрієм Березовським «Вплив задоволеності клієнтів на прибутковість бізнесу. Основні інструменти моніторингу задоволеності»
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Як ніколи не помилятися. Сила математичного мисленняЯк ніколи не помилятися. Сила математичного мислення
12 важелів успіху12 важелів успіху
Напролом. Мистецтво перетворювати перешкоди на перемогиНапролом. Мистецтво перетворювати перешкоди на перемоги


bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2019, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)