КОМЕНТАРІ | Лояльність 29 січня 2014 р.

Cім ознак лояльного працівника

Дхармеш Шах (Dharmesh Shah)
Дхармеш Шах
(Dharmesh Shah)
Хоча про важливість лояльності персоналу вже говорено-переговорено, у більшості організацій підлабузництво, лестощі та бездумна покора й досі у попиті. Втім, нічого дивного тут немає, бо, як правило, сама по собі лояльність не з’являється. «Ми дуже багато працюємо над тим, аби сформувати культуру, яка сприяє формуванню істинної лояльності; хоча до кінця шляху нам ще дуже далеко», — зазначає Дхармеш Шах (Dharmesh Shah), засновник HubSpot, маркетингової платформи, що стрімко набирає обертів. За його словами, «по-справжньому лояльний персонал не лише прагне усією душею допомогти своїй компанії досягти успіху, але також демонструє свою відданість її лідерам в інші, подеколи неочікувані способи».

Ось сім ознак, які згідно Шаха, відрізняють істинно лояльних працівників.

1. Цілісність

Чимало керівників розуміють лояльність як просту готовність працівника виконувати розпорядження; при цьому, якщо вказівка непродумана або неетична, то мало хто з них готовий взяти до уваги застереження підлеглого щодо наслідків, до яких це може призвести.

Втім, варто взяти до уваги: працівник, котрий прагне діяти виключно у правильному руслі, не лише слідує особистим цінностям, але й також дбає про ваші довгострокові інтереси. Щоправда, з точки зору сьогодення ви це можете сприйняти як відсутність лояльності. І тільки з часом усвідомите, що підлеглий допоміг вам уникнути хтозна, можливо, фатальної помилки, хоча для цього вам довелося пожертвувати миттєвою перевагою.

2. Готовність вести незручні дискусії

Чимало працівників воліють не вступати з босом у складні розмови. Якось на нараді підлеглий неочікувано поставив мені запитання щодо нашої нової стратегії ціноутворення. Тоді мене це дещо розізлило, а після зустрічі я йому сказав: «Чому саме ви мене про це запитали. Адже вам, як одному із розробників цього підходу, це достеменно відомо?» На що він відповів: «Так я все це знаю, але ж багато інших людей, котрі до цього безпосередньо не причетні, майже нічого про це не знають. Запитати ж вони не наважуються. Тому я й подумав — буде добре, якщо вони почують, що ми плануємо зробити, а також що ви особисто про це думаєте».

Ось вам і ще одна відзнака істинної лояльності: ті, кому вона притаманна, включають у поле своєї уваги тих, хто їх оточує. Тому й не бояться вступати із босом у складні розмови чи то на людях, чи то наодинці. Бо знають: успіх бізнесу залежить від того, чи знатимете ви, що думають підлеглі, і чи знають вони, що насправді думаєте ви.

3. Здатність визнавати заслуги інших

Якщо виходити з того, що основою лояльності є небайдужість, то стає зрозумілим, чому лояльні працівники щиро радіють успіхам колег. Адже кожне їхнє досягнення наближає компанію до бажаної цілі.

Спроможність визнавати здобутки інших (нібито очевидна річ, але, погодьтесь, у багатьох колективах не занадто поширена) — це не одне тільки вміння міжособистісної взаємодії. Зрештою, кожному дуже приємно почути похвалу з вуст шефа за добре виконану роботу. Але, з великим рахунком, цього слід очікувати — принаймні так повинно бути. Натомість, якщо своє захоплення вами висловлює ваш колега, це щось неймовірне, особливо якщо думка цієї людини для вас важлива.

4. Вміння не погоджуватися

Кожна видатна компанія культивує розбіжність думок та звичку дискутувати. Кожен видатний лідер хоче, щоб підлеглі ставили його рішення під сумнів. Зважування плюсів та мінусів, вискоблювання протилежних думок, виконання ролі «адвокату диявола»... Незгода — напрочуд корисна річ. Це спонукає керівників приймати кращі рішення. Лояльні працівники готові не погоджуватися з вами навіть якщо знають: можливо, на початку ви поставитеся до цього не занадто схвально.

5. Прагнення підтримати лідера прилюдно

З миті, коли рішення прийнято лідером, лояльні працівники підтримують так, якби це був їхній власний вибір.

Деякі люди в разі, якщо прийняте рішення їх не влаштовує, намагаються у різні способи показати, що зроблений лідером вибір неправильний. По-справжньому ж лояльні працівники відкладають свої амбіції вбік та усіляко намагаються зробити так, аби рішення, яке вони вважають проблемним, спрацювало.

6. Звичка говорити керівникові те, що йому найменш хотілося б почути

Як показує практика: що більша різниця в «рангах», то менша ймовірність того, що працівник відкрито висловить незгоду з лідером. Так, людина, щойно прийнята в організацію, може відкрито сказати своєму безпосередньому керівникові, що не погоджується з його позицією, проте майже повністю виключена ймовірність того, що вона про це скаже керівнику свого боса.

Отже, якщо ви генеральний директор — це означає, що, можливо, ваші безпосередні підлеглі запропонують вам наодинці поговорити про якісь проблеми; але навряд чи це зробить хтось з кадрів нижчого рівня.

На відміну від усіх інших, по-справжньому лояльні працівники знають: саме те, про що вам малоприємно почути, — найпотрібніша для вас інформація. Скажімо, ініціатива не спрацювала, хибний процес прийняття рішень або ви припустилися помилки... Звісно, почути про це не вельми приємно. Втім, попри все, ви таки захочете це вислухати, бо така інформація піде на користь вашому персоналові, вашим клієнтам та вашій компанії.

Ввічливе мовчання може бути непоганою ознакою лояльності; але відкрите заперечування вам, особливо в ситуаціях, коли зробити це незручно або навіть болюче — прояв справжньої відданості вам.

7. Готовність попередити про своє бажання піти

Зрозуміло, що найлояльніші працівники — це майже завжди ваші найкращі кадри. Тому вам би і хотілося, аби вони залишалися з вами. Нажаль, подеколи вони воліють піти від вас, наприклад, тому що хочуть випробувати себе у власному бізнесі. Але вони ніколи не роблять це зненацька — вчасно попереджають вас про свій намір. Що ж, можливо, вам дуже захочеться переконати їх залишитися. Проте не варто цього робити; адже не один рік вони ставили на перше місце не свої, а ваші інтереси, тепер же настав для вас час подбати про їхнє майбутнє.

За матеріалами "7 Qualities Of A Truly Loyal Employee", LinkedIn.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
18 листопада 2017
Київ
Процесне управління: досягнення прибутку через підвищення якості продукції та послуг (Дмитро Нечитайло)
18 листопада 2017
Київ, Конференц-хол «Депо»
Конференція Agile Business. Гнучкість бізнесу в складні часи: Пан або пропав?
18 листопада 2017
Київ
Створення та захист репутації компанії або бренду (Володимир Дегтярьов)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Ментальные ловушки на работеМентальные ловушки на работе
Неординарні. Історії успіхуНеординарні. Історії успіху
Шлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собоюШлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собою
Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?
Искусство объяснять. Как сделать так, чтобы вас понимали с полусловаИскусство объяснять. Как сделать так, чтобы вас понимали с полуслова


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.




bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)