ІНСАЙТИ | Зростання бізнесу 21 вересня 2016 р.

Як досягти зростання: сім підказок

Старт будь-якої фірми — це завжди сміливі мрії засновників про стрімкий зліт. Хоча мало кому вдається швидко здобути визнання, все-таки є певні речі, котрі можуть зробити ваш шлях до успіху менш тернистим. У матеріалі видання Business News Daily узагальнено досвід власників стартапів, яким вдалося вийти на траєкторію стійкого росту.

Як досягти зростання: сім підказок

Винаймайте людей, з якими ви зможете чогось досягнути

Якщо ви насправді прагнете розвитку, переконайтесь, що поруч з вами є ті, хто допоможе реалізувати ваші задуми.

«Важливо вивести на поле правильних гравців, — сказав Business News Daily Ейпріл Дейвіс (April Davis), засновник сервісу знайомств Cupid's Cronies. — Це повинні бути люди, які не бояться "засукати рукави", якщо це потрібно. В їхньому лексиконі взагалі немає такого виразу, як «це не моя робота».

«Наймайте найкращих фахівців, яких ви лише зможете знайти, бо вся сутність у тому, щоб правильно сформувати команду», — додав Крістіан Ланн (Christian Lanng), CEO софтверної фірми Tradeshift.

Сконцентруйтесь на джерелах надходжень

«Замість того, щоб намагатись залучати нових клієнтів, скеруйте свою увагу на тих, хто вже є», — зауважив Білл Рейллі (Bill Reilly), засновник компанії, що займається ремонтом авт. «Реалізуйте програми лояльності, заохочуйте клієнтів рекомендувати фірму іншим, вивчайте підходи людей до купівлі, а потім використовуйте цю інформацію для стимулювання повторних транзакцій», — додав він.

Фокусування на існуючих клієнтах є особливо важливим, якщо ви намагайтесь залучити фінансування. «Раніше ми наголошували, що прагнемо стати франчайзером і банки реагували на це погано, — розповів Рейллі. — Потім почали акцентувати увагу на наявності великого ринку для наших послуг. І вже це сприймалося фінансистами набагато краще — врешті-решт, їм потрібно отримати віддачу на інвестицію, а не слухати оповіді про ваші грандіозні плани».

Мінімізуйте ризики

Звісно, ви не можете контролювати все, але є чимало способів обмежити вплив внутрішніх та зовнішніх загроз на розвиток бізнесу. Одним із них є страхування. «Малі фірми повинні запобігати збоям, через які бізнес може різко "зійти з рейок"», — сказав Майк Дехетре (Mike DeHetre), віце-президент Travelers з розвитку продуктів. Серед найбільш недооцінених небезпек він назвав кібер-ризики. «Викрадення даних щодо персоналу, клієнтів, продуктів може спричинити великі збитки та призвести до втрати довіри до фірми, — зазначив Дехетре, додавши, що «питання страхування доволі просто випустити з поля уваги, опинившись у вирі стрімкого зростання. «Буде дуже сумно, якщо ви побачите, що не маєте відповідного покриття в мить, коли потребуватимете його більше всього; отже, кожна фірма не лише мусить мати страховий продукт, який у разі чого допоможе їй відновити свою діяльність, але й також систематично його переглядати на предмет актуальності», — підсумував він.

Виявляйте гнучкість

Однією рисою, притаманною всім успішним стартапам, є здатність швидко змінювати напрям руху у відповідь на ринкові зміни. «Змінюючись, ви можете тестувати різні підходи та знаходити те, що працює найкраще — ви вчитеся падати, знов ставати на ноги, збиратися з силами, а потім рухатись далі», — сказав Крістіан Ланн.

Кріс Корнелл (Chris Cornell), засновник та гендиректор Manhead Merchandise, підкреслив, що для його компанії гнучкість є ключем до розширення клієнтської бази поза межами музичною індустрії. — «Зараз, коли інтернет-слава є всім, ми безперервно відстежуємо тренди в поп-культурі, шукаючи можливість туди вписатись; наприклад, наша компанія випустила екіпіровку для суперпопулярного мопса, відомого, як "пес Даг — король поп-культури"».

Сфокусуйтесь на клієнтському досвіді

За словами Майка Дехетре, «те, як сприймають ваш бізнес споживачі, може стати рушієм як стрімкого зростання, так і карколомного падіння». «Надавайте високоякісні продукти та такий же досвід — і вам заспівають хвалу в соціальних медіа. Зробіть все навпаки — і вістка про це понесеться світом ще стрімкіше», —зауважив він. Також віце-президент Travelers пригорнув увагу до переваг, які притаманні природі малого бізнесу: «Завдяки своїй спритності, стартапи можуть розпізнавати проблеми клієнтів швидше, ніж інші гравці, і відповідно на них реагувати, бо їм простіше виводити інноваційні продукти на ринок та формувати тривалі стосунки з клієнтами».

Із цим повністю погоджується Денніс Танджелофф (Dennis Tanjeloff), президент та CEO Astro Gallery of Gems: «Урізноманітнюйте свої пропозиції таким чином, щоб вловлювати динаміку змінювання смаків споживачів. Пам’ятайте: ви відкрили бізнес для того, аби служити клієнтам».

А як наголошує Кріс Корнелл: «Хоча взаємодія з аудиторією є вкрай важливою, аби поглибити та зміцнити стосунки з клієнтами, слід персоналізувати їхній досвід».

Інвестуйте в себе

На перших етапах становлення бізнесу ваша рентабельність, швидше за все, буде дуже низькою (або у вас загалом може не бути прибутків) і всі гроші, котрі ви зароблятимете, мусять йти на забезпечення майбутнього розвитку.

«Здатність стартапа вкладати кошти в своє становлення допомагає прискорити зростання, — зауважив Крістіан Ланн. — На ранніх стадіях будь-які надходження слід реінвестувати у розвиток бізнесу».

Ретельно плануйте кожний крок

Те, що гнучкість потрібна всім, не означає, що бізнесом можна управляти «методом тику». Плануйте кожний наступний крок. І не лякайтесь, якщо для цього доведеться продумувати кілька ймовірних сценаріїв. Ось яку рекомендацію дав своїм колегам-підприємцям Ейпріл Дейвіс: «Закладіть міцний фундамент, а потім уважно спостерігайте, як зводиться будівля; закладаючи основи бізнесу, ви набуваєте цінний досвід — потім вам буде простіше адаптуватись до змін, бо найскладнішу роботу вже виконано».

За матеріалами "7 Secrets for Growing Your Business Quickly", Business News Daily.

Ілюстрація: BBB



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Ефект накопичення. Покрокова інструкція до успіхуЕфект накопичення. Покрокова інструкція до успіху
Налаштуйся на зміни. Нова психологія успіхуНалаштуйся на зміни. Нова психологія успіху
Напролом. Мистецтво перетворювати перешкоди на перемогиНапролом. Мистецтво перетворювати перешкоди на перемоги

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)