ІНСАЙТИ | Agile 19 червня 2023 р.

Agile: 4 ключові переваги для бізнесу

Аби відповідати сучасним вимогам бізнесу, впровадження agile-процесів є нагальною необхідністю для компанії. Скотт Опітц (Scott Opitz), технічний директор компанії ABBYY, пропонує 4 практичні приклади того, як гнучкість може принести користь вашій організації.

Оскільки інновації продовжують допомагати організаціям вдосконалювати свою діяльність і підвищувати ефективність, очікування споживачів щодо досвіду та цінність, яку вони отримують, будуть еволюціонувати. Швидкість обслуговування залишається головним пріоритетом — споживачі більше не хочуть витрачати час на компанії, які не можуть задовольнити їхні потреби.

Це створює значну проблему для компаній, які чіпляються за застарілі платформи або не змогли здійснити цифрову трансформацію своїх внутрішніх процесів. Децентралізація технологій, сплеск інтелектуальної автоматизації та зростаюча важливість клієнта дозволили компаніям, які перебувають на вістрі прогресу, швидко адаптуватися та створювати цінність зі швидкістю думки.

Це досягається завдяки agile-процесам — процесам, які швидко і легко реагують на зміни або зовнішні фактори. Прагнучи до гнучкості, організації можуть усунути непотрібну бюрократичну тяганину в своїх операціях і забезпечити більш задовільний клієнтський досвід, а також дозволити співробітникам адаптувати свої інструменти і робочі процеси до їхніх сильних сторін і реальності їхньої роботи.

Хоча «гнучкість» може здатися загальновживаним модним словом, це цілком досяжний результат, якщо його впроваджувати за допомогою правильних інструментів і платформ, а також з урахуванням ефективності.

Agile: 4 ключові переваги для бізнесу

Як же agile-процеси можуть покращити організацію?

1. Low-code/no-code розширює можливості citizen-розробників і бізнес-користувачів

Продуктивність співробітників може бути обмежена інструментами, які вони використовують. Не всі процеси виглядають однаково, а несподівані змінні або унікальні сценарії можуть вимагати кастомізації інструментів і платформ.

Якщо ці інструменти не можуть бути адаптовані без глибоких ІТ-знань, то колись просте завдання потребуватиме звернень до служби підтримки, листування електронною поштою та більше загальних перешкод, ніж якщо б початковий користувач міг самостійно внести необхідні зміни.

Саме тут low-code/no-code платформи дозволяють гнучким організаціям прискорити внутрішні процеси і перетворити співробітників на citizen-розробників (тобто непрофесійних). Інтуїтивно зрозумілі, доступні та кастомізовані інструменти можуть полегшити завдання та запобігти браку технічних навичок. Організації можуть підлаштовуватися під потреби клієнтів на ситуативній основі без зайвої бюрократії.

Наприклад, податковий сезон спричиняє наплив дуже деталізованих форм із широким спектром особистої інформації та особливих обставин. Жорстка платформа для обробки документів суттєво обмежила б процес опрацювання фінансів бізнесу чи фізичної особи. Податкові служби, які використовують застарілі платформи, що потребують складного кодування для модифікації, матимуть значно повільнішу швидкість обробки, ніж ті, що використовують low-code/no-code інструменти.

Покращуючи швидкість наскрізної обробки і зменшуючи потребу у людському втручанні, обробка документів шляхом low-code/no-code забезпечує гнучку адаптацію, що допомагає організаціям надавати швидкі та якісні послуги клієнтам.

2. Гнучкі фронт-енд процеси покращують клієнтський досвід та утримання клієнтів

Повільна реєстрація клієнтів та інші виснажливі процеси на першому етапі відштовхують клієнтів від використання вашого продукту чи послуги.

Виснажлива перевірка особистих даних і повторювані ручні введення є антиподом гнучкості і не забезпечать лояльність клієнтів, коли, наприклад, банківські установи встановили стандарт майже миттєвої швидкості обслуговування.

Нещодавнє опитування визначило основні причини відмови організацій від обслуговування клієнтів під час реєстрації, серед яких: надмірна кількість кроків (29%), складне підтвердження особи (26%), надмірне ручне введення даних (26%) тощо.

Підтвердження особи є ключовою больовою точкою, яка може значно покращити гнучкість процесу реєстрації, знизити рівень відсіву та підвищити лояльність і прихильність клієнтів. Вимагаючи від користувачів перемикатися між різними екранами, надсилати собі документи на емейл або шукати особисту інформацію, ми створюємо занадто багато перешкод і можливостей для клієнтів відволіктися і припинити процес.

Обмеження процедури підтвердження особи лише кількома кроками, які можна виконати за допомогою однієї програми або інтерфейсу, дозволяє користувачам залишатися залученими та задоволеними, що свідчить про професійну організацію, яка цінує час своїх клієнтів.

3. Інтелектуальні процеси збільшують дохід

Agile-процеси, які безпосередньо пов’язані з доходами, як-от кредиторська заборгованість, можуть підвищити прибутковість.

Обробка рахунків-фактур за своєю суттю пов’язана з великою кількістю документів і може передбачати трудомістке та повторюване ручне введення даних, якщо організації не автоматизували цей процес. Віддаючи перевагу ручному введенню замість автоматизованих рішень, ви витрачаєте час і гроші та збільшуєте ймовірність помилок.

Гнучкі процеси управління кредиторською заборгованістю забезпечують більший і швидший обсяг обробки з меншою кількістю помилок, що дозволяє компаніям скористатися знижками при достроковій оплаті, уникнути дублювання платежів і знизити вартість одного інвойсу.

4. Інструменти штучного інтелекту покращують бізнес-логіку та процеси

Поява інструментів, заснованих на штучному інтелекті та машинному навчанні, дозволила компаніям глибше зрозуміти власні процеси та операції.

Спроба підвищити гнучкість процесу без всебічного розуміння кожного кроку призведе до неправильного розподілу часу та ресурсів. Автоматизація неправильних аспектів робочого процесу може навіть мати прямий негативний вплив на результати, наприклад, затримати вузьке місце на внутрішньому рівні, поки воно не стане більш помітним для клієнта, замість того, щоб усунути його повністю.

Одним із інструментів, який допоможе вам краще зрозуміти власні операції, є інтелектуальний аналіз процесів. Він поєднує в собі аналіз завдань і процесів, щоб створити точну і детальну модель потоку робіт для виявлення можливостей для гнучкості та автоматизації.

ІТ-лідери можуть використовувати ці знання, щоб керувати впровадженням інтелектуальних рішень і стати на більш чіткий шлях до організаційної гнучкості — від розуміння окремих кліків і натискань клавіш за допомогою інтелектуального аналізу завдань до отримання перспективи на більш високому рівні за допомогою інтелектуального аналізу процесів.

Гнучкість залишається пріоритетом

Гнучкість — це не примха, зумовлена останніми трендами у сфері штучного інтелекту та машинного навчання. Це підхід до операцій, який приносить об’єктивні покращення у сфері сталого розвитку та поліпшує досвід співробітників і клієнтів. Хоча багато організацій ще не досягли повної зрілості у впровадженні agile-процесів, інновації в автоматизації та використанні інших інтелектуальних рішень свідчать про те, що рентабельність інвестицій у гнучкість тільки зростатиме.

Ілюстрація: stock.adobe.com



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Вміти все. Чому універсальність перемагає спеціалізаціюВміти все. Чому універсальність перемагає спеціалізацію
X10: Правило переможця. Як отримувати максимум від життяX10: Правило переможця. Як отримувати максимум від життя
Налаштуйся на зміни. Нова психологія успіхуНалаштуйся на зміни. Нова психологія успіху

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)