КОМЕНТАРІ | Командоутворення 22 листопада 2016 р.

Як зібрати команду мрії

Найкраще, що може створити керівник — надійну команду, якій можна делегувати повноваження й отримати захищений тил, стверджує Кшиштоф Седлецький (Krzysztof Siedlecki), президент Європейської Бізнес Асоціації (EBA), глава японської фармацевтичної компанії Astellas Pharma LLC.

Кшиштоф Седлецький: Як зібрати команду мрії Моє головне досягнення — не компанія, а команда, яку мені вдалося створити, і котра працює як швейцарський годинник. У мене немає якогось свого рецепта побудови колективу. Є просто кілька пунктів, виконання яких дасть можливість зробити команду «своєю».

Перш за все, треба слухати людей. У США колись провели дослідження: що керівник вважає важливим для команди і що команда вважає важливою для себе. Керівники думали, що головне для команди — це зарплата. Логіка така: «Я заплачу хороші гроші, і вони будуть працювати цілодобово».

Гроші — це частина роботи. У тому опитувальнику, який дали команді дослідники, гроші як потреба теж були, але у відповідях вони потрапили далеко не в першу трійку. Знаєте, чого хотіла команда? Чіткої постановки завдань і розуміння потреб та побажань. Тому головне для керівника — навчитися дивитися з іншої позиції. Частіше задавайте собі питання: як на це дивиться співробітник, що його мотивує?

Людям в Україні не вистачає стабільності, політичної або будь-якої іншої. Їм потрібно розуміти, що буде через день, тиждень, рік-два-три. Ще більш залежні від обставин ті, у кого тільки одне джерело доходів. У мене працюють люди, які годують сім'ї, досить багато матерів-одиначок. Їм потрібно розуміти, що буде завтра, і потрібні гарантії, що все станеться саме так.

Немає поганих співробітників, трапляються погані начальники

Є англійська ідіома: дай зайцю бігати. Як би його не вчили, він буде добрий у бігу, а літати не зможе. Так само і зі співробітниками. Є люди, які народилися з душею продавця, і, якщо таку людину закрити в офісі, посадити за комп'ютер і дати завдання забивати цифри з 9-ї до 6-ї, половина цифр буде введена неправильно і в результаті всі програють. Якщо ви пустите його в «поля» — він принесе користь компанії. І навпаки: якщо людину, яка народилася бухгалтером, випустити в «поля», він загубиться. Треба для кожної людини знайти свою нішу, в якій він зможе себе проявити та розвивати.

Дайте людині можливість приймати рішення і не карайте за всі помилки. Вже саме це поняття несе в собі можливість прорахунку. Якщо в дії можна зробити невірний крок — значить, немає питань і немає проблеми.

У першій компанії, в якій я працював, був принцип ватерлінії: кожен співробітник міг робити дірки в «кораблі», але вище ватерлінії. Це давало більший простір для прийняття рішень. Якщо нижче ватерлінії зробити дірку в кораблі-компанії, вона може затонути. Важливо визначити, де ця ватерлінія. Хтось міряє це грошима. У тій компанії мірилом було дивне почуття в шлунку, яке виникає при невпевненості. Якщо таке відчуття є, потрібно порадитися з іншою людиною, яку вважаєш компетентним, якому довіряєш.

Навчіться делегувати повноваження

Є ще один момент. Якщо хтось припустився помилки, що перш за все роблять? Шукають винного. Потім знаходять когось, не обов'язково винуватця, і публічно «вішають за ногу». Це виправило помилку? Ніяк. Більш того, всі інші, хто бачать таку показову кару, думають: «Навіщо мені це треба? Наступного разу я ніяких рішень приймати не буду». І всі будуть сидіти рівно і спокійно, поки їм не скажуть, що ж робити, поки їх не штовхнуть. Ось ви хотіли б працювати в такому бізнесі? Ні? Це все так просто.

За матеріалами Kyivstar Business HUB.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28-30 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Школа Продавця (Наталія Дегтярьова)
29 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Бюджетування з шаблонами бюджетів і фінансовою моделлю (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
1 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управлінське спілкування: як стати «фігурою впливу» для своїх підлеглих (Ірина Головньова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Вообрази. Как работает креативностьВообрази. Как работает креативность
Мастерство жизни. Внутренняя динамика развитияМастерство жизни. Внутренняя динамика развития
Продуктивный ниндзя. Работай лучше, получай больше, люби свое делоПродуктивный ниндзя. Работай лучше, получай больше, люби свое дело
Блестящая идея. Что надо знать, уметь и говорить, чтобы заставить ваши идеи успешно работатьБлестящая идея. Что надо знать, уметь и говорить, чтобы заставить ваши идеи успешно работать
Личностный ростЛичностный рост


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)