КОМЕНТАРІ | Власний бізнес 15 червня 2006 р.

5 способів почати власний бізнес
(не звільняючись із попередньої роботи)

Майже кожен мріє про створення власного бізнесу. Нижче наведено 5 способів, як можна використати місце, де Ви працюєте на даний момент, для того, щоб почати власну справу.

Якщо Ви читаєте цю статтю, значить існує чимала ймовірність, що Ви прагнете почати власний бізнес. Проте, основною перешкодою часто стає той факт, що Ви працюєте на когось іншого. Можливо, Ви боїтеся втрачати постійну зарплату і віддавати себе в руки зажерливих інвесторів, жорстоких конкурентів та мінливого ринку. Чи означає це, що почати власний бізнес, працюючи на когось іншого, неможливо?

Звісно, робота над створенням власної компанії, коли Ви вже працюєте в іншій організації, може бути доволі складною; особливо коли Ви підписали документи, в яких берете на себе зобов'язання не конкурувати з роботодавцем і не наймати на роботу колег. До цього додається ще й той факт, що всі Ваші винаходи, зроблені під час роботи, можуть вважатися не Вашою інтелектуальною власністю, а власністю роботодавця.

Окрім того, не слід забувати, що будучи працівником великої корпорації, Ви маєте доступ до таких речей, без яких молода компанія просто не обійдеться: гроші, клієнти, дослідження ринку, персонал. Виявляється, що багато колишніх працівників вдало (головне — легально, а іноді навіть за підтримки їхнього роботодавця) застосували ці ресурси, щоб почати власну справу. Існує достатньо прикладів вдалого бізнес-старту під час роботи на когось іншого. Такі люди дивилися на свою працю під керівництвом інших як на трамплін для майбутнього власного бізнесу, а не як на в'язницю, з якої неможливо вирватися. Daniel Curran, консультант з управління, який читає лекції з управління в UCLA, стверджує: "Коли Ви помічаєте певні приховані потреби споживачів, які не задовольняються на Вашому попередньому місці роботи — використайте це для Вашого власного бізнесу".

Існує як мінімум п'ять способів, що дають ідею, яким чином це можна зробити.

1. Використайте свою зарплату для фінансування Вашого бізнесу.

Gregory Moore профінансував свою ідею із власної зарплати.

Перспективи були очевидними: Gregory Moore прагнув заснувати компанію, яка б надійно транспортувала та зберігала дані про пацієнтів між лікарнями, лікарями, клініками та страховими компаніями. Він почав працювати у компанії, яка виробляла програмне забезпечення TeraHealth, сподіваючись, що вона зуміє допомогти йому втілити цю мрію. Проте, TeraHealth не хотіла виділяти на цю проблему достатньо часу та грошей. Тому Moore почав створювати свій бізнес поза компанією. Він використовував свою зарплату для найму програміста, а сам цілі ночі проводив за роботою над своєю ідеєю. Він навіть організував собі окремий офіс.

Відразу після того, як він покинув TeraHealth у березні 2001-го, його нова компанія Harbor Healthcare, почала свою офіційну діяльність. Moore отримав свій перший прибуток приблизно через місяць. Звісно, TeraHealth обурювалася і претендувала на інтелектуальні ресурси, але у Moore були всі необхідні документи, які підтверджували, що він почав працювати над ідеєю задовго до того, як поступив на роботу до TeraHealth. Таким чином, Gregory Moore зумів втілити свою мрію у дійсність.

2. Використайте скарги клієнтів компанії, на якій Ви працюєте, для створення власного бізнес-плану.

Jeff Gallino та Cliff LaCoursiere вирішили дати споживачам саме те, чого вони дійсно хочуть.

Ви прекрасно знаєте про ту річ, якої не вистачає вашому клієнтові. Якщо Ваш працедавець не дає її, можливо, Вам слід змінити цю ситуацію, почавши власний бізнес?

Саме це зробили Jeff Gallino and Cliff LaCoursiere. У 2001-му вони обоє працювали у ThinkEngine Networks, компанії телекомунікаційного обладнання. Gallino займався підтриманням стосунків із партнерами, а LaCoursiere — продажами. Вони часто чули про те, що клієнти потребують введення нової можливості — встановлення цифрових фільтрів, які б могли проводити операції аналізу записаних дзвінків.

Gallino та LaCoursiere повідомили про цю ідею свого роботодавця, але не отримали від нього ніякої відповіді. Тому вони написали власний бізнес-план, використовуючи для цього кожну вільну годину, і покинули ThinkEngine Networks у 2002-му році. Вони заснували свою власну компанію CallMiner за гроші, які зуміли заощадити із зарплати. Gallino написав першу версію програмного забезпечення, яке було необхідним і компанія почала свою діяльність.

Сьогодні послуги компанії CallMiner використовуються авіакомпаніями, енерго- та кабельними компаніями.

3. Зробіть свого боса бета-тестером вашої продукції.

David Bookspan створив новий сервіс, без якого просто не могла обійтися компанія, на якій він працював.

Працюючи партнером філадельфійської юридичної компанії у 1990-х роках, David Bookspan зрозумів, що якби йому вдалося автоматизувати свою систему, він би зумів запропонувати такий сервіс, за який з радістю платили б інші працівники юридичної сфери. Керівник компанії, на якій працював Bookspan з підозрою поставився до його ідей, оскільки вони не відповідали основній юридичній практиці. Проте, він дозволив Bookspan-у самостійно працювати над розвитком своєї ідеї. Юридична ж компанія, фактично, стала тестером системи Bookspan-а.

Свій власний бізнес під назвою MarketSpan був відкритий у 1996-му році, проте навіть тоді Bookspan не покинув своєї роботи в юридичній компанії, працюючи над новим продуктом ночами зі своїм партнером-програмістом. Через чотири роки його компанія вже надавала послуги 88-ми із топ-100 національних юридичних компаній (включаючи і колишнього роботодавця).

4. Використайте репутацію компанії, на якій Ви працюєте.

Dan Connors використав хорошу репутацію корпорації, на якій він працював для успішного створення власної компанії.

Після 11-ти років, проведених у LucasArts, відділенні Lucasfilm, яке займалося створенням відеоігор, Dan Connors вирішив, що годі вже працювати на іншу людину. Сподіваючись створити гру, яка б використовувала лише епізоди із історії фільмів, а не повний їх сюжет, Connors отримав відмову від LucasArts. Водночас, компанія якраз займалася скороченням кадрів, тому йому було легко звільнитися.

У квітні 2004-го Connors розпочав свою роботу спільно із колегою, який сходився з ним в ідеях. Вони назвали свою нову компанію Telltale. Протягом наступних двох років Connors запросив у свою компанію ще 15 колег, які залишили LucasArts.

Завдяки хорошій репутації компанії, в якій вони працювали раніше, Telltale не мала ніяких проблем із клієнтами. Через дев'ять місяців було підписано угоду з Ubisoft. Репутація LucasArts також допомогла компанії отримати інвестиції на суму $1,4 млн.

5. Перетворіть свого роботодавця на бізнес-партнера.

Jeff Hilbert перетворив приречений відділ на успішну компанію.

У 2002-му році Jeff Hilbert працював менеджером відділу дизайну у Coventor — компанії по дизайну мікрочіпів та програмного забезпечення у Північній Кароліні. Відділ, в якому працював Hilbert, знаходився у кризовому стані. Проте, Hilbert звернув увагу на те, що останнім часом вони отримують певні переваги перед компаніями, які працюють над бездротовим зв'язком. Він звернувся до керівництва з проханням дозволити йому керувати відділом як окремою компанією.

Рада директорів погодилася на такий крок і утворила нову компанію WiSpry, генеральним директором якої на даний момент є Hilbert. Компанія займається виробництвом особливого виду чіпів для мобільних телефонів, які можуть продовжити термін придатності акумулятора на 20-40%.

Ярослав Федорак, за матеріалами Business 2.0 Magazine.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28 вересня — 2 жовтня 2020
Київ
Інтенсив «Школа сучасного нормування»
1 жовтня 2020
Київ
Оплата за результатом: KPI-мотивація. KPI посад. Впровадження Системи Мотивації персоналу
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Надприродний розум. Як досягнути надзвичайного силою розумуНадприродний розум. Як досягнути надзвичайного силою розуму
Мій бос — ідіотМій бос — ідіот
ПрокрастинаціяПрокрастинація

bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2020, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)