ІНСАЙТИ | Зміни 26 грудня 2008 р.

Зміни в бізнесі: поради для тих, хто хоче вижити та досягнути успіху

Ден Бобінскі (Dan Bobinski), президент Leadership Development, Inc., відомий спеціаліст із тренінгів, автор кількох книг, блогер та бездоганний лектор, розмірковує про принципи управління змінами у компанії та ділиться порадами щодо успішного їх проведення.

Ден Бобінскі (Dan Bobinski)
Єдина річ у бізнесі, яка ніколи не змінюється — це сам процес змін. Адже кожне день ставить власників компаній та корпорацій перед новими викликами та можливостями. І саме вміння адаптуватися до змін дозволить вам не лише вижити, але й досягнути успіху у скрутних економічних умовах!

Іншими словами, те, що до сьогодні чудово працювало і приносило відмінні результати не обов'язково продовжуватиме працювати завтра. Вміння пристосовуватися та керувати змінами сьогодні — одна з ключових навичок будь-якої організації.

Втім, дуже велике значення має і наше особисте ставлення до змін — досягнути успіху можливо тільки якщо дотримуватися кількох простих, але важливих правил:

  1. Завжди залишайтеся залученими у процес. Зміни не відбуваються самі по собі — ними потрібно постійно керувати.

  2. Не губіть "загальну картину" зі свого поля зору. Зміни зазвичай мають вплив не лише на нас особисто, але й кожну людину у компанії. Більше того — вони впливають навіть на людей та процеси поза компанією. Про це у жодному разі не можна забувати.

  3. Говоріть і слухайте. Нам вдається краще інтерпретувати події навколо нас, коли ми прислухаємося до інших і ведемо з ними активну бесіду. Радьтесь зі всіма людьми у вашій компанії — вони володіють цінними знаннями, які стануть вам у нагоді!

  4. Шукайте способів створення цінності. Вирішення проблем — це частина будь-якої роботи. А оскільки зміни завжди ведуть до нових проблем — ми повинні бути частиною їх рішення.

  5. Залишайтесь гнучкими. Зробіть зміни частиною вашої щоденної рутини. Постійно створюйте нові традиції чи нові правила. Тоді зміни перестануть вас лякати.

  6. Переймайте нові знання у своїх колег. Сьогодні кожен оточений мережею колег та контактів. Колишні однокласники, друзі студентських років, співробітники — це все люди, від яких ми можемо навчитися новим речам.

Висновок простий: саме наше ставлення до змін визначає їх вплив на нас. Ми можемо прийняти їх і навчитися керувати ними. Або ми можемо все життя боротися з ними та протистояти їм. Це наш вибір!

За матеріалами "Engaging change: six tips for surviving and thriving", management-issues.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.




ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Мистецтво неможливого. Посібник з досягнення неймовірних цілейМистецтво неможливого. Посібник з досягнення неймовірних цілей
Нетворкінг для інтровертів. Поради для комфортної та ефективної комунікаціїНетворкінг для інтровертів. Поради для комфортної та ефективної комунікації
Як вижити серед токсичних людейЯк вижити серед токсичних людей

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)