ІНСАЙТИ | Зміни 12 березня 2008 р.

Змінюйтесь на краще

Маршал Голдсміт (Marshall Goldsmith) — один із найвідоміших (і найбільш високооплачуваних) наставників у світі, внесений журналом Wall Street Journal до переліку десяти найкращих тренерів керівного складу компанії, вважає, що тільки готовність змінюватися на краще забезпечить успішність вашої компанії.

Маршал Голдсміт (Marshall Goldsmith) Готовність ділитися своєю точкою зору, настроєм чи емоціями, або навпаки — приховувати їх — це один з основних важелів впливу менеджерів на їхніх підлеглих. Наприклад, якщо ви повчаєте своїх підлеглих, вказуєте їм на їхні помилки, оцінюєте їх чи пояснюєте певні принципи — ви тим самим ділитесь із ними інформацією. І навпаки — якщо ви не надаєте підлеглим зворотнього зв'язку, не розмовляєте з ними і не дякуєте їм за вдало виконану роботу — ви приховуєте інформацію.

У вас є тільки дві альтернативи — поділитися інформацією чи емоцією зі своїми колегами, або приховати її. І якщо ви хочете бути хорошим лідером, можливо вам варто засвоїти простий але дієвий принцип: намагайтеся завжди ділитися інформацією, яка допомагає вашим людям, і завжди приховувати інформацію, яка шкодить чи будь-яким іншим чином негативно впливає на них.

Відповідність обставинам

Вирішуючи, поділитися із колегами інформацією чи емоцією, чи навпаки — приховати їх, вам слід зважити наскільки ваше рішення відповідатиме обставинам. Вдало подана інформація — допомагає іншим людям; невдала — тільки шкодить їм, заважаючи досягнути поставлених цілей. Різниця між правильною та неправильною інформацією — це різниця між простими вказівками, куди варто рухатися, та детальними інструкціями, куди не варто звертати і як не варто поводитися у жодному разі. Якщо перед вами буде занадто багато принципів та правил, яких потрібно дотримуватися — вони, замість того, щоб допомогти, тільки ще більше заплутають вас.

Так само на відповідність обставинам слід перевіряти і свої емоції. Наприклад, любов зазвичай буває найкращою емоцією, та навіть вона може не відповідати обставинам, якщо повторювати фразу "я тебе люблю" занадто часто і в найбільш несподівані моменти. Так само й агресія, яка носить переважно негативний характер, може стати в нагоді, якщо використовувати її у малих дозах і тільки у надзвичайно рідкісних випадках.

Зворотній зв'язок

Зворотній зв'язок із підлеглими може стати одним із найбільш зручних та вдалих інструментів для самовдосконалення. Успішні люди, маючи справу зі зворотнім зв'язком, зазвичай стикаються із двома проблемами:

    1) вони не хочуть чути негативної оцінки від підлеглих;
    2) підлеглі бояться чесно оцінювати своє керівництво.

    Успішні люди часто переоцінюють свої досягнення. Більше 95% із них вважають, що їхні досягнення знаходяться у верхній половині досягнень у їхній сфері. Тому забезпечення керівників негативним зворотнім зв'язком може стати хорошим поштовхом до того, щоб вони нарешті перестали дивитися на світ через рожеві окуляри.

    Насправді ж, саме топ-менеджери та люди, які досягнули найвищого положення у суспільстві, найбільше обділені зворотнім зв'язком. Їм просто бояться говорити про їхні помилки. Підлеглі пам'ятають правило колишніх світових правителів, які зазвичай обезглавлювали посла, який приносив погані новини.

    Проблема ускладнюється ще й тим, що особистий "тет-а-тет" зворотній зв'язок, зазвичай, фокусується на минулому (що було зроблено не так), а не на майбутньому (що можна зробити, щоб уникнути провалів у майбутньому). Ми не можемо змінити минулого. Ми можемо змінювати тільки майбутнє. Негативний зворотній зв'язок, який стосується минулого, ще раз доводить керівникам, що вони також здатні на помилку. А як би почувалися ви, якби ваш партнер постійно нагадував вам про помилки минулого?

    Користь від зворотнього зв'язку може бути тільки у тому випадку, якщо ми чітко розуміємо, де ми знаходимося і куди ми рухаємося. Всі ми потребуємо чесного зворотнього зв'язку, щоб зрозуміти свої помилки і більше ніколи їх не повторювати. Але не слід занадто заглиблюватися у негативне минуле. Краще сфокусуватися на позитивному майбутньому.

    Взаємовигідний обмін

    Взаємодія між лідером та його підлеглими може бути дуже корисним і взаємовигідним досвідом. Адже не тільки керівник змінюється на краще, коли отримує чесний і відкритий зворотній зв'язок від своїх підлеглих, але й вони стають більш зрілими, намагаючись допомогти розвитку свого лідера.

    За матеріалами "Change for the Better", Executive Excellence, April 2007.
    Стаття публікується в скороченому перекладі з англійської.




ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Tiny Habits. Крихітні звички, які змінюють життяTiny Habits. Крихітні звички, які змінюють життя
Надприродний розум. Як досягнути надзвичайного силою розумуНадприродний розум. Як досягнути надзвичайного силою розуму
Великий потенціал. Припиніть гонитву за успіхом і отримайте більше щастя й гараздівВеликий потенціал. Припиніть гонитву за успіхом і отримайте більше щастя й гараздів

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)