КОМЕНТАРІ | Chief Growth Officer 2 жовтня 2007 р.

Директори зі зростання

Автор статті, яка наведена нижче, Роберт Геллер (Robert Heller) — один із найвідоміших та найулюбленіших британських авторів, чиї книги про бізнес-управління швидко стають бестселерами. Роберт не лише написав понад 50 книг, але й став засновником видання Management Today, а також the Global Future Forum.

Про компанію, яка потерпає від надуправління, часто говорять, що в ній "занадто багато генералів і занадто мало бійців". Незалежно від правдивості цього твердження, сучасний бізнес дійсно залежить від куди більшої кількості керівників, ніж це було в минулому. Це і директор із інформаційних технологій, і операційний директор, і фінансовий директор, і, звісно, особа, яка стоїть на чолі цієї "зграї" — генеральний директор.

"Пишучи про Мислячого Генерального директора, — стверджує Роберт Геллер, — я спершу планував лише запропонувати альтернативну назву для цієї посади — директор зі зростання (CGO, or Chief Growth Officer)".

Генеральний директор — дещо оманлива посада. І хоча особа, яка знаходиться на цьому пості, дійсно виконує обов'язки генерала і директора, все ж їй не варто занадто перейматися мікроменеджментом, брати на себе пряму відповідальність за виконання всіх завдань, контролювати всі продуктові лінії та постійно наглядати за кожним співробітником.

Час генерального директора цінується більше, ніж золото. Занадто багато голосів як всередині компанії, так і поза нею, прагнуть здобути хоча б часточку його уваги. Тож наголос на титулові "генеральний директор" не зовсім правильний. Принаймні хороший керівник не повинен витрачати свій час на нагляд і перевіряти, чи кожен з його співробітників знаходиться на робочому місці і виконує покладені на нього обов'язки.

Такі функції повинні бути делеговані іншим особам та чітко структуровані. Топ-менеджери повинні почуватися комфортно зі своїми підлеглими. Генеральний директор, у свою чергу, також повинен бути відповідальний за створення живого організму, який не піддається законам бюрократії та працює гнучко, злагоджено і швидко.

А оскільки посада генерального директора не в останню чергу передбачає продукування нових ідей, людина, яка її займає, повинна усвідомлювати свою роль, але водночас розуміти, що вона не може створювати всі чи навіть більшість нових ідей у компанії. Правильно спрямувавши свої зусилля, генеральний директор зуміє створити креативну команду, яка допоможе у продукуванні нових ідей.

Генеральний директор, який не вміє позбавитися від щоденної рутини для того, щоб сконцентруватися на стратегії та структурній трансформації, ніколи не стане керівником зі зростання, а отже — не виконає свій основний обов'язок — допомогти компанії досягнути процвітання.

За матеріалами "Chief Growth Officers", management-issues.
Переклад: Ярослав Федорак, MCUa.




comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
24 жовтня 2017
Харків, Premier Palace Hotel Kharkiv
SelfMadeMan: самоменеджмент і самомотивація (Радислав Гандапас)
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Активні продажі: система гарантованого залучення клієнтів (Наталія Дегтярьова)
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Космополіт»
Вирішили. Впровадили. Результат. IV міжнародна конференція за методологією Адізеса

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Один плюс один равно триОдин плюс один равно три
Тайные мысли успешных женщинТайные мысли успешных женщин
Зроби це зараз. 21 чудовий спосiб зробити бiльше за менший часЗроби це зараз. 21 чудовий спосiб зробити бiльше за менший час
Искусство влияния. Убеждение без манипуляцийИскусство влияния. Убеждение без манипуляций
Начни. Врежь страху по лицу, перестань быть «нормальным» и займись чем-то стоящимНачни. Врежь страху по лицу, перестань быть «нормальным» и займись чем-то стоящим


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)