КОМЕНТАРІ | Культура 12 жовтня 2011 р.

Корпоративна культура в часи кризи

Готовність до кризи може безпосереднім чином вплинути на підвищення моралі та ефективності в компанії. Експерт з комунікацій Річард Левік (Richard Levick) розповідає про переваги наявності гнучкої кризової культури.

Річард Левік (Richard Levick) Річард Левік (Richard Levick)
Чи є у вас план на випадок кризи? Якщо відповідь на це запитання негативна — у вас вже є проблема! Щоб досягнути успіху в наші часи компаніям життєво необхідно вміти працювати в кризових ситуаціях і жити в готовності до наступного економічного спаду.

Кризова культура не означає перебування компанії та її співробітників у постійному стані депресії та безнадії. І тим більше, кризова культура не має нічого спільного із "культурою страху". Навпаки, страх — це те, що виникає, коли у компанії немає кризової культури. Адже зрештою страх — це не що інше, як боязнь невідомого.

Культура кризи — це атмосфера в компанії, яка передбачає, що кожен співробітник знає, що він чи вона буде робити, якщо вдарить рецесія. Підготовка до кризи чимось схожа на спортивні тренування. Вона робить вас більш здоровими і підвищує вашу ефективність навіть якщо компанії насправді ніколи не доведеться зіткнутися з кризою. Адже компанія, готова до кризи — це компанія, готова до змін. В результаті правильної кризової культури ви та ваша команда ще задовго до настання "поганих" часів будете знати, як зі спокоєм, рішучістю та гнучкістю пристосуватися практично до будь-якої ситуації.

Боротьба за сфери впливу — один з основних людських інстинктів

Будучи генеральним директором компанії Global Rescue, Деніел Річардс (Daniel Richards) ніколи не дивувався, коли дізнавався, що потрібно врятувати працівників, які "застрягли" в бойовій зоні. Зрештою, допомога людям вибиратися з найбільш небезпечних ситуацій, які часто загрожували їхнім життям, входила до обов'язків його компанії.

Що дійсно дивувало Деніела — це кількість компаній, які були абсолютно неготовими до проблем, хоча саме вони посилали співробітників у потенційно небезпечні регіони. Хаос та паніка — ось два найбільш очікувані результати подібної неготовності.

Часом навіть в рамках однієї компанії можуть утворюватися угруповання з протилежними інтересами, які готові воювати один з одним, навіть якщо це буде шкодити загальним інтересам компанії. В кризовій же ситуації жоден керівник не може бути впевнений, що його команда поступатиме правильно. Особливо, якщо "правильні поступки" вимагатимуть від команди змін.

Деякі компанії роблять видимість підготовки до кризи, складаючи кризові плани тільки для того, щоб потім покласти її у найвіддаленішу шафу і продовжити працювати так, як вони звикли. Тож єдиний спосіб перевірити, чи дійсно компанія готова до кризи — втілити план в життя. При цьому основна ціль, якої потрібно досягнути — це відчуття командної роботи та готовності спільно долати труднощі, які неодмінно виникнуть під час кризи.

Працюючи над розвитком команди, а не окремих індивідів, ви водночас демонструєте своїм працівникам, що ви готові захищати їх, як компанію. Результатом стане підвищення лояльності співробітників. "Якщо ви не навчитесь відчувати та підтримувати своїх людей — ними буде практично неможливо керувати, не кажучи вже про мотивацію", — наголошує Річардс.

За матеріалами "The Need for a Crisis Culture", Chief Executive Officer.




БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
19 січня 2017
Київ
Робота з дебіторською заборгованістю (Максим Голубєв)
20 січня — 1 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Mini MBA — "Ефективний керівник"
24 січня 2017
Київ, Український дім
Менеджер і команда. Як створити команду мрії (Максим Батирєв)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Здесь и сейчас. Как вырваться из плена целей и начать радоваться жизниЗдесь и сейчас. Как вырваться из плена целей и начать радоваться жизни
Эффективность на работе. Держать фокус. Управлять своей энергией. Добиваться выдающихся целейЭффективность на работе. Держать фокус. Управлять своей энергией. Добиваться выдающихся целей
Жизнь в потоке. КоучингЖизнь в потоке. Коучинг
Важно не то, кто ты есть, а то, кем ты хочешь статьВажно не то, кто ты есть, а то, кем ты хочешь стать
Поднимая планку. Как работать эффективнее, мыслить масштабнее и успевать большеПоднимая планку. Как работать эффективнее, мыслить масштабнее и успевать больше

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)