Менеджмент.com.ua - головна сторінка
На головну
Зробити закладку
Мапа сайту
Розширений пошук
Зворотній зв'язок
Проекти MCUa
Розсилка оновлень порталу


КОМЕНТАРІ | Культура 12 жовтня 2011 р.

Корпоративна культура в часи кризи

Готовність до кризи може безпосереднім чином вплинути на підвищення моралі та ефективності в компанії. Експерт з комунікацій Річард Левік (Richard Levick) розповідає про переваги наявності гнучкої кризової культури.

Річард Левік (Richard Levick) Річард Левік (Richard Levick)
Чи є у вас план на випадок кризи? Якщо відповідь на це запитання негативна — у вас вже є проблема! Щоб досягнути успіху в наші часи компаніям життєво необхідно вміти працювати в кризових ситуаціях і жити в готовності до наступного економічного спаду.

Кризова культура не означає перебування компанії та її співробітників у постійному стані депресії та безнадії. І тим більше, кризова культура не має нічого спільного із "культурою страху". Навпаки, страх — це те, що виникає, коли у компанії немає кризової культури. Адже зрештою страх — це не що інше, як боязнь невідомого.

Культура кризи — це атмосфера в компанії, яка передбачає, що кожен співробітник знає, що він чи вона буде робити, якщо вдарить рецесія. Підготовка до кризи чимось схожа на спортивні тренування. Вона робить вас більш здоровими і підвищує вашу ефективність навіть якщо компанії насправді ніколи не доведеться зіткнутися з кризою. Адже компанія, готова до кризи — це компанія, готова до змін. В результаті правильної кризової культури ви та ваша команда ще задовго до настання "поганих" часів будете знати, як зі спокоєм, рішучістю та гнучкістю пристосуватися практично до будь-якої ситуації.

Боротьба за сфери впливу — один з основних людських інстинктів

Будучи генеральним директором компанії Global Rescue, Деніел Річардс (Daniel Richards) ніколи не дивувався, коли дізнавався, що потрібно врятувати працівників, які "застрягли" в бойовій зоні. Зрештою, допомога людям вибиратися з найбільш небезпечних ситуацій, які часто загрожували їхнім життям, входила до обов'язків його компанії.

Що дійсно дивувало Деніела — це кількість компаній, які були абсолютно неготовими до проблем, хоча саме вони посилали співробітників у потенційно небезпечні регіони. Хаос та паніка — ось два найбільш очікувані результати подібної неготовності.

Часом навіть в рамках однієї компанії можуть утворюватися угруповання з протилежними інтересами, які готові воювати один з одним, навіть якщо це буде шкодити загальним інтересам компанії. В кризовій же ситуації жоден керівник не може бути впевнений, що його команда поступатиме правильно. Особливо, якщо "правильні поступки" вимагатимуть від команди змін.

Деякі компанії роблять видимість підготовки до кризи, складаючи кризові плани тільки для того, щоб потім покласти її у найвіддаленішу шафу і продовжити працювати так, як вони звикли. Тож єдиний спосіб перевірити, чи дійсно компанія готова до кризи — втілити план в життя. При цьому основна ціль, якої потрібно досягнути — це відчуття командної роботи та готовності спільно долати труднощі, які неодмінно виникнуть під час кризи.

Працюючи над розвитком команди, а не окремих індивідів, ви водночас демонструєте своїм працівникам, що ви готові захищати їх, як компанію. Результатом стане підвищення лояльності співробітників. "Якщо ви не навчитесь відчувати та підтримувати своїх людей — ними буде практично неможливо керувати, не кажучи вже про мотивацію", — наголошує Річардс.

За матеріалами "The Need for a Crisis Culture", Chief Executive Officer.


I Всеукраїнська конференція дистанційного навчання НЕ ПРОПУСТІТЬ:

Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.

ДОКЛАДНІШЕ ►


РЕКОМЕНДАЦІЇ    
   


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖКНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ
Харизма. Искусство производить сильное и незабываемое впечатлениеХаризма. Искусство производить сильное и незабываемое впечатление
Не в знании сила. Как сомнения помогают нам развиватьсяНе в знании сила. Как сомнения помогают нам развиваться
Кради как художник. 10 уроков творческого самовыраженияКради как художник. 10 уроков творческого самовыражения
Секреты великих ораторов. Говори как Черчилль, держись как ЛинкольнСекреты великих ораторов. Говори как Черчилль, держись как Линкольн
Бизнес в стиле фанк. Капитал пляшет под дудку талантаБизнес в стиле фанк. Капитал пляшет под дудку таланта

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  

Успешные инвестиции начинаются с бонуса 100%

bigmir)net TOP 100
МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Робота, Семінари, Книги, Форуми, Глосарій, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

RSS RSS Актуально   RSS RSS Методологія   RSS RSS Книги   RSS RSS Форуми   RSS RSS Менеджмент@БЛОГ
RSS RSS Відео   RSS RSS Візіонери   RSS RSS Бізнес-проза   RSS RSS Бізнес-гумор


Copyright © 2001-2016, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)