КОМЕНТАРІ | Мотивація 2 липня 2008 р.

Задоволеність співробітників — перший крок до задоволеності споживачів

Джонатан Крукол (Jonathan Crookall), провідний спеціаліст у Lloyds TSB, переконаний, що високий рівень задоволеності та мотивації співробітників є основною умовою створення позитивного робочого середовища у будь-якому бізнесі.

Джонатан Крукол (Jonathan Crookall) "Коли люди вирішують, залишатися у компанії чи покинути її, — говорить Крукол, — то вони в першу чергу звертають увагу на те, як до них ставляться як до індивідів, а також які кар'єрні перспективи очікують на них у цій компанії".

Позитивне робоче оточення починається із людей, які мають чітке розуміння і бачення цілей компанії та напрямку, в якому вона рухається. Вони найбільше цінують відчуття власних можливостей участі у процесах компанії, а також розуміння того, що їх рішення також мають значення всередині організації.

Тому співробітники компанії повинні мати достатній рівень свободи і бути наділені правом прийняття рішень (зовсім інше питання, чи захочуть вони скористатися цим правом). Але такого стану неможливо досягнути, якщо у людей не буде розуміння завдань та цілей компанії.

Зайве говорити, що наділені повноваженнями та вмотивовані працівники повинні завжди відчувати підтримку з боку топ-менеджменту та власників організації.

У цьому контексті для керівництва компанії потрібно розуміти, що найбільш розповсюджені мотиваційні інструменти (такі як компенсаційні пакети та рівень зарплатні) є далеко не найпотужнішими. Вони належать до так-званих "базових" факторів. Без них неможливе формування мотиваційного "портфелю" організації. Але самих по собі їх зовсім не достатньо.

Окрім зарплатних та компенсаційних очікувань, люди звертають дуже велику увагу на власні кар'єрні можливості в рамках компанії, стабільність організації та перспективи бізнесу. Не останнє значення має особа керівника. Хороший бос завжди був одним із ключових мотиваторів, через який люди вирішували залишитися на своєму робочому місці.

Висококласний менеджер повинен поєднувати здатність утримувати баланс між вмінням бути хорошим наставником для своїх підлеглих, а водночас — і контролером, який стежить за результатами їх діяльності та не дозволяє скотитися до стану "неефективності".

Якщо всі ці фактори будуть виконуватися — організація зуміє досягнути достатньо високого рівня продуктивності та зможе задовольнити своїх клієнтів. Адже, як показують дослідження Крукола, між позитивним робочим середовищем та рівнем задоволеності клієнтів компанії існує безпосередній зв'язок.

Іншими словами, ваша компанія з набагато більшою ймовірністю задовольнить потреби клієнтів, якщо її працівники наділені широкими повноваженнями, ніж за умови, якщо її персонал знаходиться під жорстким контролем. Адже віддані організаційним цілям люди будуть працювати куди енергійніше та наполегливіше.

За матеріалами "Positive Working Environments: Employee Satisfaction Is So Vital to Customer Delight", Accenture.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.




comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28 вересня — 31 жовтня 2017
Київ, FRAT Social Club
СТРАТЕГІЯ ДЛЯ СТАРТАПУ. Практичний курс: як почати свій бізнес, використовуючи свій досвід по максимуму і звівши ризики до мінімуму
2-3 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління запасами на підприємстві (Валентин Маєвський)
4 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Інтернет для бізнесу: 21 digital-інструментів для залучення нових клієнтів (Світлана Прохоровська)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Управляй своей мечтой. Как реализовать любой замысел, проект, планУправляй своей мечтой. Как реализовать любой замысел, проект, план
Ваша группа поддержки. Программа личного развития, дающая поразительные результатыВаша группа поддержки. Программа личного развития, дающая поразительные результаты
Шлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собоюШлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собою
В этом году я… Как изменить привычки, сдержать обещания или сделать то, о чем вы давно мечталиВ этом году я… Как изменить привычки, сдержать обещания или сделать то, о чем вы давно мечтали
Книга Ленивого Гуру. Поток. Результаты. Без усилийКнига Ленивого Гуру. Поток. Результаты. Без усилий


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)