ІНСАЙТИ | Управління інформацією 27 травня 2010 р.

Найбільш ефективне використання інформації

Дональд Марченд (Donald Marchand), професор стратегії та управління інформацією в IMD, який займається дослідженням використання інформації організаціями та лідерами для співробітництва та конкуренції, розповідає про те, як ефективно працювати з інформацією.

Дональд Марченд (Donald Marchand)
Дональд Марченд
(Donald Marchand)
Компанії у будь-якій сфері в усіх куточках світу стикаються з наростанням складності. Ускладнюються не лише стосунки з конкурентами, споживачами та постачальниками, але й взаємини всередині компанії (між процесами, працівниками, бізнес-одиницями тощо). Яким же чином справлятися із цією складністю? Саме тут в нагоді стає інформація.

Ефективне управління інформацією потребує проактивної інформаційної поведінки та цінностей серед працівників щодо того, як вони використовуватимуть та ділитимуться своїми знаннями з іншими. Необхідний розвиток інформаційних практик, пов'язаних із бізнес-стратегією та зовнішніми реаліями ринку. Але, окрім всього переліченого вище, ефективне управління інформацією — це ще й інвестиції в ІТ-інфраструктуру та її підтримку.

Найефективніші компанії систематично розвивають інформаційні спроможності. Маючи правильний баланс якості та кількості інформації, знаючи, як використовувати її правильно та ефективно, ці компанії проактивно реагують на будь-які ситуації, що потенційно могли б виявитися складними.

У бізнесі існує п'ять сфер, які найбільше потребують оптимізації використання інформації, наслідком чого стануть різноманітні конкурентні переваги:

  1. Організаційна структура. Інформаційні можливості можуть сприяти оптимізації організаційної структури. Мінімізація шарів менеджменту, оптимізація процесів, розвиток комунікацій та покращення оцінки дозволить створити гнучку та ефективну організаційну структуру.

  2. Процеси. Компанії постійно працюють над оптимізацією та підвищенням ефективності власних процесів. Ефективне використання інформації може не лише допомогти скоротити витрати та зробити процеси більш ефективними, але й посприяти загальній результативності бізнесу, координуючи подібні завдання в різних функціях та відділах компанії.

  3. Люди. Компанії також можуть оптимізувати людські ресурси, інвестуючи в ефективне використання інформації. Володіючи правильним набором людських, технологічних та процесних ресурсів, компанії можуть зменшити кількість персоналу, необхідного для успішного виконання функцій бізнесу. Окрім цього, ефективне використання інформації дозволить суттєво вдосконалити комунікацію між працівниками, що також сприятиме підвищенню ефективності їхньої роботи.

  4. Зовнішні стосунки. Управління інформацією відіграє інтеграційну роль у покращенні комунікації та координації між компанією та її зовнішніми частинами, при цьому знижуючи витрати, пов'язані з надвиробництвом чи недовиробництвом. Компанії зі зрілою системою управління інформацією здатні ефективно та швидко збирати та аналізувати дані про клієнтів, конкурентів, постачальників тощо.

  5. Фінансовий менеджмент. Ефективне управління інформацією дозволяє швидко та точно оцінювати інвестиційні ризики, отримувати оптимальне повернення інвестицій, підтримувати загальний добробут тощо.

За матеріалами "More effective use of information", management-issues.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Усе замахало. Але надія єУсе замахало. Але надія є
Мудакам тут не місце. Як вижити в офісних джунгляхМудакам тут не місце. Як вижити в офісних джунглях
Переваги поразокПереваги поразок

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)