КОМЕНТАРІ | Управління емоціями 11 вересня 2008 р.

Емоційна некерованість

Негативні емоції мають властивість розповсюджуватися. Але інформація та натхнення можуть творити чудеса!

Що робити менеджерові з емоціями?

Відповідь очевидна — управляти ними!

І це не жарт. Адже саме емоції стають причиною зниження продуктивності, креативності й ефективного функціонування компанії. При цьому більшість менеджерів просто ігнорують проблему почуттів своїх співробітників, дозволяючи їм залишатись абсолютно некерованими в емоційному плані.

Можливо, менеджери не мають жодних повноважень робити професійні висновки, які б стосувались людської психіки. Втім, не потрібно бути професіоналом, для того, щоб зрозуміти — люди, які залишаються без уваги, можуть впадати у абсолютно неадекватну поведінку і при цьому бути причиною зниження організаційної ефективності.

Але найгірше те, що негативні емоції одного співробітника можуть стати причиною виникнення негативних емоцій у інших. Якби це було не так — питання управління емоціями було б не настільки критичним та важливим для менеджерів компаній.

На щастя, для ефективного управління емоціями менеджерові не потрібно ні диплому психолога, ні додаткових інвестицій свого часу. Все що потрібно — це проактивний підхід до зняття відчуття непевності серед співробітників та впровадження орієнтованого на цілі підходу до натхнення.

Жоден менеджер не може на 100 відсотків здогадуватися про всі думки, вподобання та бажання своїх співробітників. Але більшість менеджерів знають достатньо, щоб ефективно керувати персоналом. Втім — дуже рідко застосовують свої знання на практиці. І це неприпустимо!!! Ви можете скільки завгодно їздити по країні і виступати перед радами директорів із промовами. Але ви не маєте право називати себе менеджером до тих пір, поки не навчитесь чесно говорити з людьми про їхню позицію в компанії!

Іноді трапляються менеджери, які вважають, що така відкритість може зашкодити їхнім підлеглим. Адже це жорстоко по відношенню до людини — говорити їй, що вона не здатна адекватно справитись зі своїми робочими обов'язками. Втім, поступаючи навпаки і приховуючи від людини їхні справжні досягнення (навіть якщо це досягнення зі знаком "мінус") менеджери чинять ще більш жорстоко. Вони не дають людині змоги звільнитися і розпочати свою кар'єру з нуля. Коли ж працівник нарешті зрозуміє, що не дотягував до нормального рівня — починати змінюватися буде вже пізно!

Останнє, про що слід пам'ятати хорошому менеджерові — це про необхідність ділитися всією інформацією зі своїми підлеглими. Люди люблять відчувати себе причетними і знати, що їм довіряють. Головне — не приховувати і не прикрашати інформацію. Навіть якщо показники компанії почали погіршуватися — не варто приховувати це від людей. Легкий спад може бути мотивацією до дії, якщо кожна людина відчуває вагу свого внеску.

Зрештою, саме люди — найцінніший ресурс компанії. А робота менеджерів полягає саме у взаємодії з людьми. Не дозволяйте їхнім емоціям залишитися поза вашою увагою!

За матеріалами "Emotional Mismanagement", Business Week.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.




comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28 травня 2017
Київ, Royal Olympic Hotel
Неймовірний успіх в бізнесі (майстер-клас Джона Кехо)
1 червня, 2017
Одеса, Brain & Lemons
Курс "SMM коктейль: як створити успішний Fb і Instagram" (Юлія Піскун). -50% для перших 4-х учасників
2 червня, 2017
Одеса, Brain & Lemons
Курс "Промова Лідера. Ораторське мистецтво" (Ксенія Селіна). -50% для перших 4-х учасників

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Не в знании сила. Как сомнения помогают нам развиватьсяНе в знании сила. Как сомнения помогают нам развиваться
Призвание. Как найти то, для чего вы созданы и жить в своей стихииПризвание. Как найти то, для чего вы созданы и жить в своей стихии
Жесткий тайм-менеджмент. Возьмите свою жизнь под контрольЖесткий тайм-менеджмент. Возьмите свою жизнь под контроль
Кради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiстьКради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiсть
Шлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собоюШлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собою

Відгуки

Смерек В.Я., smerekvitalik@rambler.ru
Для окремих професій і посад просто життєво необхідно вміти керувати емоціями . В першу чергу це відноситься до керівників, директорів, топ-менеджерів і т.п. Я б сказав навіть більше: Якщо ви керівник, то ви не зобовязані розбиратись в бухгалтерії, у фінансах чи навіть бути креативним. Але Вам просто необхідно вміти по-мудрому керувати емоціями (як своїми, так і емоціями своїх підлеглих).
2008-09-11 12:14:28
Відповісти



система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)